Stránka 1 z 2
Rachtání v motoru a silný pokles výkonu.
Napsal: 26 led 2014, 22:23
od hanyking
Ahoj mám v nádrži ještě něco oleje tak abych dnes startl políval jsem filtr a čerpadlo horkou vodou. Po půl hodce motor chytl ale pak zhasl. Někde bylo zatuhlé palivo (olej + vif + benzín + nafta. Toho oleje moc není ale stejně v -17 tuhne ve filtru.) tAK JSEM JEŠTĚ POLIL VAŘÍCÍ VODOU A NECHAL kanistr s horkou vodou vedle motoru. Za hodku jsem přišel a motor nahodil. Jenže nejdříve šel kouř i z motoru tam jak je půlen a také s toho potrubí jak jde k výfuku. Je to taková železná tkanina. A když jsem pak jel tak to rachotí dost divně a chybí tomu výkon. Po 5 km jsem to otočil. Po zahřátí kouř už nešel z motoru. Jinak tou horkou vodou běžně úspěšně startuji.
Co by tomu mohlo být??
Děkuji za diagnostiku.

Napsal: 26 led 2014, 22:27
od libor.98
nejlepší bude jezdit pouze na naftu + vif

ale to asi nechceš slyšet

Napsal: 27 led 2014, 03:51
od hanyking
Myslíš, že to může být třeba tím, že se ve směsi vyselektoval banzín a přednostně tekl do motoru? Třeba nějak tím mrazem? Protože když nebyl takový velký mráz tak to jelo dobře.
Napsal: 27 led 2014, 07:48
od Ladas
co jsi to pohřbil za auto těma směskama v nádrži
Napsal: 27 led 2014, 11:43
od hanyking
felicii diesel
Napsal: 27 led 2014, 12:07
od UchoTD
ja som tiež pochoval čerpadlo,benzin do oleja už nikdy

ked riedit tak iba s naftou a VIF
Napsal: 27 led 2014, 12:40
od Ladas
Do takovýho pekáče jako je felicie s lucas čerpadlem lij jenom naftu!!! vše vypusť a zkus jestli se ti povede zachránit alespoň alespoň na normální palivo...
Napsal: 27 led 2014, 21:59
od hanyking
Zase to byl porod startnout. I když bylo 0C tak jsem musel lejt horkou vodu na filtr i čerpadlo. Dal jsem to do servisu tak uvidím zítra. Jak jsem jel tak v určitých okamžicích to chytalo normální výkon. Tak jestli se třeba nedostala voda do paliva jak jsem to lil na to čerpadlo. Uvidím a dám vědět. Je to pro mě záhada.
Napsal: 28 led 2014, 12:56
od hanyking
Tak prý nejspíš přeskočil rozvod o 1 nebo 2 zuby.
Napsal: 28 led 2014, 19:49
od auto-point
A to se vyplatí

Napsal: 28 led 2014, 21:10
od libor.98
co ušetří na palivu to dá do oprav a možná víc

ale každého věc na co jezdí

Napsal: 28 led 2014, 21:19
od UchoTD
ja som tiez nadrbal oleja a nejakym dôvodom sa mi tam dostala aj voda..a je po čerpadle..a kedže take stare čerpadlo už nezohnám tak som kupil novšie a zistil,že k nemu ptorebujem komplet motorú kablovačku a rj ak to nepôjde a nepodarí sa posledná možnost upravy.

viac zarobil ako ušetril
Napsal: 28 led 2014, 21:21
od hanyking
To není tak jasné. Já jsem ujel víc než 60 000km na olej + benzín a nafta. Palivo vychází pod 30Kč a v létě pod 28 a jede to líp než na nějaké bio za 32. Jede to super bez poruchy. Toto byla moje blbost, že jsem podcenil mráz. Ale ve výsledku se to vyplatí.
Napsal: 29 led 2014, 23:19
od hanyking
rOZVODY JSOU OK. Tak je prý motor na odpis nebo může být ještě něco s tryskama. Takže ještě trysky jdou na testování a když budou dobré musím dát novej motor.
Napsal: 30 led 2014, 09:13
od Ladas
a kolik tisíc jsi těma směskama ušetřil?