Passat b5 divně topí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat b5 divně topí
Ahoj na mém Passatu b5.5 1.9tdi pd 96kw.
Mam klimatronic.
Stává se mi že si pustim napriklad teplotu 22C a z topeni jde temer mirne vlazny vzduch.Dam teplotu na Hight a jde vzduch o neco teplejsi,ale na mem golfu topeni topi tak,ze na nem nemuzu udrzet ruku,zde jde jenom mirne vlazny vzduch.Pokud dam klimatizaci automatickou a navolim si tam nejaky stupen,tak mi pripada,ze to funguje.
Samozrejme ze se bavim o teplem motoru.Co to muze delat?
Mam klimatronic.
Stává se mi že si pustim napriklad teplotu 22C a z topeni jde temer mirne vlazny vzduch.Dam teplotu na Hight a jde vzduch o neco teplejsi,ale na mem golfu topeni topi tak,ze na nem nemuzu udrzet ruku,zde jde jenom mirne vlazny vzduch.Pokud dam klimatizaci automatickou a navolim si tam nejaky stupen,tak mi pripada,ze to funguje.
Samozrejme ze se bavim o teplem motoru.Co to muze delat?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
myslim si ze termostat je ok,vzdy mi budiky ukazuji 90C,akorat nevim jestli to neni jen komfortni funkce,kdy budiky vyltnou na 90C a motor ma 50C.Jinak to topilo vzdy krasne,najednou to zacalo az ted.RudisTDic píše:Třeba zanešený radiátor,nebo zavzdušněný,ale to by netopilo vůbec...zkontroluj si teplotu motoru ve vagu a když pustíš topení na max,tak sáhni v motoru na hadice od radiátoru...termostat máš OK??
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Je zima.Vem obě dvě auta,stejná doba stání na mrazu,stejná trasa ( dálnice ) za sebou i rychlost do 100km/h.Jsou li ty motory stejné ( EGR,chladič turba ) ohřátí se dočkách i po 20 km jízdy. Budík,jeli ručička kolmo je od 75°C . Já to osobně pořádně neohřeju teď na víc než 80°C po 15km.Spodní hadice chladiče je ledová,olej má jen 30°C
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
toto iste som riešil na passate 2.8 V6,požiadavka bola na vymenu chladiča,chladič sa vymenil,,nekurilo ani potom..nakoniec sa to vyriešilo tlakom vody cez radiator kurenia vybehla velka kopa bordelu,rok to kúrilo teraz znova prestalo,čiže ako dočasné riešenie stačí preplachnut-
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Jaj, to je pořád ten 96 KW Passat, to vychytáš neboj se. Klapku najdeš na airboxu topení. Demontovat kastlík spolujezdce a už bys ji měl vidět. Někdy se poškodí ten mechanismus a pořád to fouká stejně i když se servomotorek hýbá. Správnou funkci ověříš testem akčních členů ve VAGu a pozorováním jestli se mechanismus skutečně hýbe.adi píše:Jak poznam tu klapku?Kde najdu u tohoto auta vymenik?uz jsem z tohodle auta nestastnej,taky stim porad neco mate?Zlaty Golf
Radiátor topení najdeš pod krytem baterky (pokud ho máš) jsou to ty dvě hadice co vedou z motoru do kabiny. Vyplachuj to dovnitř ven i opačně.
Dobře uděláš zkontorluješ-li ampérmetrem i předehřevy. Ty najdeš mezi hlavou motoru a shora uvedenýma hadicema. Odběr by měl být kolem 10A.
Dej vědět jak to dopadlo, můj tip je výměník (bohužel palubka dolů).
Jednou jsem ho rozříznul flexou ucpe se ta horní část a je to špatné. Nový není drahý, ale je s tím relativně vela roboty.UchoTD píše:toto iste som riešil na passate 2.8 V6,požiadavka bola na vymenu chladiča,chladič sa vymenil,,nekurilo ani potom..nakoniec sa to vyriešilo tlakom vody cez radiator kurenia vybehla velka kopa bordelu,rok to kúrilo teraz znova prestalo,čiže ako dočasné riešenie stačí preplachnut-
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Je ucpaný výparník,nedávno jsem to dělal.Udělal jsem proplach louhem a je jak nový.Ale pozor je to žíravina,takže ochranné prostředky jsou nutné!!!
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
vsem vam moc dekuji.pokusim se to vychytat ale pripada mi ze to auto se s..e cimdal vic.Na to ze to ma podle vagu poctivych 175 000km mi pripada jako kdyby to melo 400 000km.S tim autem porad neco je.
mam zkusit vycistit ten vymenik takto?sundam obe hadice co jdou dovnitr (vedle batt),mam si na ne napojit dve jine,ktere dam mimo auto (aby mi nelitala zbytecne voda do motoru) a mam do jedne pustit vodu s hadice a z te druhe potece bordel?A pak to otocit?Nebo jak to cistite vy?
Na co se mam jeste u tohodle passata ve 175 000km pripravit,abych nedostal infarkt?
mam zkusit vycistit ten vymenik takto?sundam obe hadice co jdou dovnitr (vedle batt),mam si na ne napojit dve jine,ktere dam mimo auto (aby mi nelitala zbytecne voda do motoru) a mam do jedne pustit vodu s hadice a z te druhe potece bordel?A pak to otocit?Nebo jak to cistite vy?
Na co se mam jeste u tohodle passata ve 175 000km pripravit,abych nedostal infarkt?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
ducatifogy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 03 led 2010, 15:03
- Bydliště: Neratovice
-
Roy Jones jr.
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Helou..mám taky problém s topením "auto" vůbec nepoužívám,pač ani nevím jestli je klima naplněná,ale když je vypnuto "auto" i "econ" tak to na 18 topí jako kráva,když dám LO tak musím čekat než se zadaří a začne foukat studeně nebo střídavě studeně teple.Díky za rady
Opel Astra J sports tourer 1.7, 81kw, 2014
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
A tak vam vsetkym dobre, ked nemenite chladiacu tak ako sa ma a zaco sa ma... Ja uz som vydel tak zbiedacene chladiace okruhy, ze mi az doplacu prislo...UchoTD píše:toto iste som riešil na passate 2.8 V6,požiadavka bola na vymenu chladiča,chladič sa vymenil,,nekurilo ani potom..nakoniec sa to vyriešilo tlakom vody cez radiator kurenia vybehla velka kopa bordelu,rok to kúrilo teraz znova prestalo,čiže ako dočasné riešenie stačí preplachnut-
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp