Peugeot - relé
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot - relé
Prosím o pomoc na Peugeotu 605 - 2.0i 16V - XU10J4R/L ŘJ BOSCH Motronic MP 5.2 - nejde natočit - po otočení klíčku nesepne palivové čerpadlo - relé č.92 nepustí napětí na zapalovací cívku a palivové čerpadlo kontakt 9 a 1 - relé nedostane mínus od řídící jednotky z kontaktu 3 na řídící jednotce na kontakt 10 na relé - nevíte čím je výstup (-) z řídící jednotky ovlivněn. Už jsem se s tím setkal i u 306 1.6i NFZ Bosch Motronic MP 7.2 1998 - rv.2000 Používám schémátka z WorkShopu Díky moc
Učený z nebe nespad
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 15 kvě 2007, 12:45
imobilizer
sevas ja mam taky isty problem nasiel si uz riesenie porad aj mne
Teraz som to riesil na 406
Presne rovnaka zavada. Chybala kostra na rele kontakt c.10, vyriesili sme to precistenim kontaktu kostry na zaciatku celeho kabloveho zvazku bol pod baterkou. RJ ma dve kostry.
Odvtedy vsetko OK. Je to dost casta zavada ako tak sledujem.
Odvtedy vsetko OK. Je to dost casta zavada ako tak sledujem.
řešil jsem to na 306, MP 5.2 (stejné řízení motoru). Pozor! Relé palivového čerpadla sepne pouze 1 při zapnutém klíčku a předchozím úspěšném startu motoru. PO zapnutím 2x a více klíčku (svorka 15), už relé nespíná,resp. ŘJ na pinu 3 nedává kostru. Zas opět při startu (signál ze snímače otáček). Nechápu proč,ale prostě to takhle Bosch měl. Jinak problém byl v immu, signální vodič byl někde "skříplej na kostru" a zoxidován a signál se zkresloval a zablokoval ŘJ. Ta se ani nespojila s diagnostikou, další problémy byly v kabelovém svazku (vyhnilé kabely,asi 12!, ale ty už neměly vliv na výše uvedný problém. Samozřejmě kontrola napájení pod zátěží, i kostry byly OK. Zkusil bych se nejprve spojit,pokud nepůjde,zaměřil bych se na immo.