Stránka 1 z 1

blikajicí kontrolka oleje

Napsal: 01 úno 2014, 18:08
od dzamal
zdravim, na focusu TDDI 66kw mi na volnoběh problikává kontrolka oleje, at je motor studený nebo teplý. když otáčky zvednu nad 2000 tak svítí v kuse, vyměnil sem čidlo oleje a problém přetrvává. když budu měřit tlak oleje, kolik by mi to mělo ukazovat, děkuji za rady

Napsal: 01 úno 2014, 19:42
od ROMEK
nad 2000ot max5bar

Napsal: 01 úno 2014, 20:48
od dzamal
muže být vadné čerpadlo, nebo přicpaný sací koš??

Napsal: 01 úno 2014, 23:54
od ROBIG
ROMEK píše:nad 2000ot max5bar
Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7

Napsal: 02 úno 2014, 12:55
od dzamal
ROBIG píše:
ROMEK píše:nad 2000ot max5bar
Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7
jo, v tom je taky rozdil, a kolk ma byt na volnoběh??

Napsal: 02 úno 2014, 13:08
od ROBIG
dzamal píše:
ROBIG píše:
ROMEK píše:nad 2000ot max5bar
Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7
jo, v tom je taky rozdil, a kolk ma byt na volnoběh??
rozdíl je v hustotě oleje
běžně je rozdíl při stejných otáčkách studený a teplý olej až 2 bar



Nastartovat motor (teplota motorového oleje min. 80°C).

Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa (1,0 bar)

Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa (2,0 bar)

Jestliže není požadovaných hodnot dosaženo:

Vadné olejové čerpadlo nebo přetlakový ventil v držáku olejového filtru.

Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit 0,7 MPa (7,0 bar). V opačném případě vyměnit držák olejového filtru s přetlakovým ventilem.

Napsal: 09 úno 2014, 12:53
od dzamal
ROBIG píše:
dzamal píše:
ROBIG píše: Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7
jo, v tom je taky rozdil, a kolk ma byt na volnoběh??
rozdíl je v hustotě oleje
běžně je rozdíl při stejných otáčkách studený a teplý olej až 2 bar



Nastartovat motor (teplota motorového oleje min. 80°C).

Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa (1,0 bar)

Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa (2,0 bar)

Jestliže není požadovaných hodnot dosaženo:

Vadné olejové čerpadlo nebo přetlakový ventil v držáku olejového filtru.

Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit 0,7 MPa (7,0 bar). V opačném případě vyměnit držák olejového filtru s přetlakovým ventilem.
tak sem to změřil: na volnoběh mi to ukázalo 0,1 MPa (1,0 bar)
2500 ot/min se tlak zvedl na 0,25 MPa (2,5 bar) a hned klesl na 0,1 MPa (1,0 bar) i po výměně oleje a olejového filtru. bude špatné šerpadlo, nebo přetlakový ventil??

Napsal: 14 úno 2014, 15:15
od Dayco
pozri sa či nemaš prehnutu ol.vanu. pritlačenu ku sac.košu.je tam iba 5-8mm.!!!!!