Fabia 1.2 40 kw - AWY podpaleny ventily

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

newim123
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2012, 12:31
Odpovědi: 0

Fabia 1.2 40 kw - AWY podpaleny ventily

Příspěvek od newim123 »

Ahoj, poradili by jste mi co je vse poteba koupit na repasy ventilu a rozvodaku? Repas bude delat motocentrum, jaky mate zkusenosti? A jaky pripravky, uz mam na aretaci kliky a vackove hridele. Diky[/i]
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ked nerobiš hlavu sam tak len kupiš rozvodovu sa ta osahuje všetko. Kupiš len tesnenie pod hlavu. Mali by sa dať nove šroby hlavy ale každy dava stare.
Ak je to AWY tak to bude mať hodne km a repas hlavy ten potor položi.
Kolko ma km?
newim123
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2012, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od newim123 »

Kolem 130 000 automechanik mel na seznamu vic tech tesneni.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ty si ideš dať mechanikom spraviť? Ked hlavu robia na kluč tak len rozvodova sada a tesnenie pod hlavu. čo ine chce meniť? AWY robili od 2002 do 6.2004 to je desať ročne faro tam sa už neoplati moc vražať.radšej prekružkovať by to chcelo pri 130tis. km.
Ale pozor ked len hlavu urobi (budu dobre tlaky) je velke riziko že ten motor sa ti zosype,
newim123
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2012, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od newim123 »

Je to rok 2002 vsecno budu delat sam, nema cenu do toho davat 13000, mel tam tesneni k vyfukovym a tak. A co jeste udelat s motorem?
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

To je od toho zavisle ake boli tlaky vo valcoch. Ked to hodne behalo na velmi nizke tlaky tak už nebude stačiť urobiť iba hlavu a rozvody.
Napiš ake boli hodnoty určite ste merali. Take plechve tesnenie vyfuku to su par korunove zaležitosti.
newim123
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2012, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od newim123 »

Nemerili jsme, auto zacalo zrat 15 l na 100 tak to bylo jasny.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Na volnobehu ešte išlo na 3 valce.
newim123
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2012, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od newim123 »

Slo ale vag hazel chybu spalovani u 3 valce
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Tak daj tam repas hlavy a rozvody možna budeš mať štastie a nebude hodne brať olej cez spodok.
newim123
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 srp 2012, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od newim123 »

Ty krouzky tomu pomuzounebo je potreba udelat vic?
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Stači kružky. Ak si to chceš nechať tak vymeň kružky.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Proč by se ten motor měl rozsypat?To je tak slabá konstrukce, že po takové opravě se to může pokazit ?

Děkuji
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Nad 120t. km len tak repasujem hlavu že to hned aj prekružkujem. Popalil som sa viackrat že sa vratilo auto že strašne začalo brať olej bolo už tak že na 1000km zobralo 2-3 litre oleja. Pred repasom hlavy ani gram oleja nepytalo na volnobehu už išlo iba na dva valce.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ThrashTheTrash píše:Proč by se ten motor měl rozsypat?To je tak slabá konstrukce, že po takové opravě se to může pokazit ?

Děkuji
dyt to bylo nedávno jak jeden mudrc psal jak u nich v práci udělají hlavu a vždy vše OK

ono je potřeba se podívat na válce jak jsou oštípané a ten kov ti cestuje v motoru, pak ještě když nevymlátíš kat který je toho díla příčinou tak se to prostě zas vysere

pohonova válce adát druhé kroužky je základ kolikrát nic nepoznáš a musíš to dělat dvakrát
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“