VW Golf VI 1.6TDI 90PS to 122PS @ 277Nm by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

VW Golf VI 1.6TDI 90PS to 122PS @ 277Nm by DIESELPOWER

Příspěvek od JasteR »

VW Golf VI 1.6TDI (CAYB) 90PS to 122PS @ 277Nm
optimalizace ECU DIESELPOWER

Více zde:
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 7807418865

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1

Obrázek
Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
knopis
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2012, 14:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od knopis »

Toto už byl limit, nebo byl požadavek na nulovou kouřivost ?
Tento motor mě výhledově čeká, tak se ptám na možnosti.
Neodkládej radost
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

strop je 150 ps
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

knopis píše:Toto už byl limit, nebo byl požadavek na nulovou kouřivost ?
Tento motor mě výhledově čeká, tak se ptám na možnosti.
" Kouřivost " s DPF ?
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Dál to už s krabičkou nejde...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
knopis
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2012, 14:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od knopis »

Martin.D píše:
knopis píše:Toto už byl limit, nebo byl požadavek na nulovou kouřivost ?
Tento motor mě výhledově čeká, tak se ptám na možnosti.
" Kouřivost " s DPF ?
Ano. Tak jak víme, "občas" se DPF odstraňuje právě při úpravě.. proto jsem zmínil tu kouřivost. Ať je to tak, nebo tak zajímal mě poteciál. Nic víc.
Neodkládej radost
Uživatelský avatar
knopis
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2012, 14:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od knopis »

Motorpower píše:Dál to už s krabičkou nejde...
Aha, pokud je to krabička, jak říkáš, tak to chápu.
Neodkládej radost
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle mě je to úprava jednotky, tohle by krabička těžko udělala
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Motorpower píše:Dál to už s krabičkou nejde...
Nesir bludy. U tohoto vozu neni zadna "krabicka", ale upravena ECU - ridici jednotka motoru od DP, tedy zadny powerbox..
knopis píše:Toto už byl limit, nebo byl požadavek na nulovou kouřivost ?
Tento motor mě výhledově čeká, tak se ptám na možnosti.
U 1.6TDI CR je rozumny strop do 140PS sw, DP umi vypnout DPF i EGR.
Vice info:
Adam Bělský

Česky/English Obchodní oddělení / nákup a prodej / velkoobchod
- informace k jednotlivým produktům
- objednávky
- rozpočty, produktmanagement +420 775 708 111

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

u golfa a octavia je rozumny strop 150 a u fabie 140 protoze maj maly ic. limiter EGT? :)
:-@
Uživatelský avatar
knopis
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2012, 14:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od knopis »

Díky za info JasteR a Toreto
Neodkládej radost
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“