Stránka 1 z 1
Rany od prevodovky pri pridani a ubrani plynu
Napsal: 14 úno 2014, 17:12
od Xkremilek
Zdravim, posledni dobou se me zacaly nekde jakoby od prevodovky pri jizde pri pridani a ubrani plynu ozyvat takove jakoby kovove rany nebo spis cvaknuti . Jsou zkontrolovany ulozeni motoru a prevodovky, silentbloky na ramenech, spojka je pry taky vporadku. Zvuky se neozyvaji pri prerazovani kdy vlastne spojka ten zaber utlumi ale dela to jen pri jizde napr. na 4 kdy jedu a sundam nohu z plynu "cvak" a zase pridam a ozve se "cvak". Neporadil by nekdo na co se jeste zamerit? Je to na aute Golf 4 TDI 85kw s 6tikvaltem. Dekuju za rady

Napsal: 14 úno 2014, 18:21
od dibarbora
nemas skor volu vo vnutornych klboch?
Napsal: 14 úno 2014, 18:29
od Xkremilek
a jak to nejlip poznam?

Napsal: 05 čer 2014, 10:25
od krysimlade
Ahoooj,
Vyresil jsi to ?! Resim podobnej problem a uz nevim kam se podivat ;-( Vse se zda OK.
Napsal: 05 čer 2014, 10:33
od ROMEK
Mam ten istý problém zatiaľ som ho neriešil ale mam podozrenie na reakčnú vzperu
Napsal: 05 čer 2014, 12:14
od mgbiker
zhodit filterbox, skontrolovat silentblok a hlinik ci v tom drzia sruby, najlepsie skusit iny silenblok ktory je ok (opticky nemusi byt odtrhnuty ale je unaveny a treba dobre nastavit tie sruby do stredu otvorov).
Napsal: 05 čer 2014, 16:34
od favo
Pokud to zlobí při přidání a ubrání plynu, tak to většinou je vykvedlaná reakční vzpěra, pokud teda není někde něco povolené.
Nedávno jsem jí měnil na otcově octávii, má najeto 60 000 km pod kapotou je kindermotor 1.6 75 kw a přesto ta guma v ní byla značně vymačkaná. Dali se nové silentbloky a je klid. Rozdíl mezi novými a vymačkanými byl jen pár milimetrů.