Stránka 1 z 2
el.příhřev kapaliny G3 TDI
Napsal: 14 úno 2014, 20:26
od comfor
Budu to spouštět vypínačem přes relé ale nevím jestli tam dát ampermetr nebo voltmetr.Zapojení provede kámoš já jen si mám rozmyslet jak to provýst
Napsal: 14 úno 2014, 20:44
od Ladas
nepotřebuješ ani voltmetr ani ampérmetr
Napsal: 14 úno 2014, 21:17
od Mates17
jestli to máš origo tak to jednotka spíná mínusem
Napsal: 14 úno 2014, 21:48
od dibarbora
asi by som to dorobil original s riadenim z RJ motora, baterka ti pripadnu sklerozu tak lahko neodpusti, RJ bere do uvahy aj zatazenie altika, ovladat z ruky to bude cista nahoda a ducharina.
Napsal: 15 úno 2014, 15:12
od comfor
Já to budu spínat el.příhřev přes relé a spínač ,takže potřebuju tam dát budík abych věděl jestli mám se rozjet nebo stát na místě bez světel-takže kolik dává altík je nutný -nebo si mám dát voltmetr na baterku ?Stál bych nsa místě ačekal až mi bymi teploměr ukázal aspoň 70 -pak bych teprve jel Já se neptám ze srandy,až se zas ochladí do tý doby to potřebuju mít hotový.řídící jednotku měnit nehodlám a nahrání řídící jednotky provádí okom vým někdo -jiný jetá stojí míň .Mě když je venku nula se na 70 st ohřívá auto jízdou 10 km bez zastávky
Napsal: 15 úno 2014, 17:11
od dibarbora
ked mas aspon spravny altik, tak nom je svorka w z nej riadiacka berie informaciu o zatazeni, tam by sa dal dat v meter. Inak by si potreboval merat prud altika a to ta teda lacnajsie vyjde prerabka na original. Takze jedine merat napatie palubnej siete.
Napsal: 15 úno 2014, 17:15
od Mates17
já jezdim z ručnim ovládánim už 2roky,a zatim baterka vpohodě,a to jezdim krátký trasi,a nečekám na místě,někdo tam měl těch svýček 6 ataky to šlo
Napsal: 15 úno 2014, 17:47
od comfor
Stačilo by říct dej tam volmetr a vše mi fakčí -žhavky sou v pohodě jen to řídící jednotka nesepne a už se opakuju dám relé a sepnu to ručně jen potřebuju vidět coto dělá v síti což uvidím na voltmetru a jako dát relé a vypínač plus kontrolku což je pro mě cen pár stovek a zapojí to kámoš kterýmu dám třeba basu piv a jede se
Napsal: 15 úno 2014, 18:33
od boobika
kamoš to má tak, že tlačítkem po startu zapne, má to vlastní časovač, který to vypne buď po uplynutí času nebo vypnutí zapalování, plus k tomu má malej termospínač (nebo jak se to jmenuje - malá součástka pevně vyrobená na 70st, připevněná na mezikuse na hadici), který to vypne navíc při dosažení teploty. tvrdil, že součástky do 100Kč
Napsal: 15 úno 2014, 19:10
od maiello
já mam svíček 7

Napsal: 15 úno 2014, 20:21
od boobika
tak to máš ten držák jako ježka, ne?

Napsal: 16 úno 2014, 17:43
od comfor
Takže sem objevil voltmetr 90 kč takže vemu dva a jeden si dám na mašinu apak spáchám hned ten ohřev chladící kapaliny
Napsal: 16 úno 2014, 18:44
od Zdeněk M
comfor píše:Takže sem objevil voltmetr 90 kč takže vemu dva a jeden si dám na mašinu apak spáchám hned ten ohřev chladící kapaliny
A más foto, aby k necemu byl, už sem taky jeden vydel za 100kč tolerance +/- 2V

Napsal: 16 úno 2014, 19:44
od comfor
digitál červený diplay a je od 2 do 90 volt
Napsal: 16 úno 2014, 21:55
od Zdeněk M
comfor píše:digitál červený diplay a je od 2 do 90 volt
Tak ten by mel fachčit.