Stránka 1 z 8
2,4 JTD 110 kw
Napsal: 16 úno 2014, 19:06
od sikin1987
zdar neni nekdo kolem zlinska co by mi vytahl soft z RJ a zkouknul ho? myslim si,ze to predtim delalo nejaky pako a proto to moc zere a kouri. chci hodit origo nebo upravit poradne
Napsal: 21 úno 2014, 18:55
od slovacek.milos
mrkni třeba na váhu jestli není zajebaná párkrát jsem viděl dole rozevřený filtr a nasával pěkný bordel
Re: 2,4 JTD 110 kw
Napsal: 21 úno 2014, 21:45
od Radek156
sikin1987 píše:zdar neni nekdo kolem zlinska co by mi vytahl soft z RJ a zkouknul ho? myslim si,ze to predtim delalo nejaky pako a proto to moc zere a kouri. chci hodit origo nebo upravit poradne
Mám origo soft , nebo ti ho upravím, ale jsem z Havlíčkobrodska...
Napsal: 21 úno 2014, 21:51
od kecka
Prijed do OV a stáhnu ti ho ..... nebo zkus Peala z FBK je z hanis taky ti ho stahne....
Napsal: 22 úno 2014, 08:13
od Peal
Napis mi na mail a domluvime se jsem z hranic
Napsal: 22 úno 2014, 17:27
od sikin1987
ok kluci . jen to prihlasim uz 14 dni se hadam s urady,protoze je tam spatna emisni smernice a nechteji mi to prepsat tos dohledavam STk,kde se delal dovoz a urad,kde se to hlasilo.
ten chip delal asi nejaky blb,protoze to bude ohulene jak krava jede to sice brutalne,ale mozna tim odvarili turbo musim mrknout na vule
jo a vite co me vydesilo? ja si koupil hned tesnici krouzek na DRV staci ten zeleny na vysoky tlak. piskam s jak to jde pekne sundat vytahnu DRV a na nem chybel ten cerny krouzek na nizky tlak

tos si rikam kurna je to mozny? to i nekde spadlo? nikde fakt nebyl..tak sem to skompletoval nastartoval a normalne to bezi.
otazka zni: nema nekdo pristup do katalogu boshe? ja to tma uz jednou heldal primo v bosky a ten cerny velky na nizky tlak nesel objednat nebo jinak mu to nehazelo cislo,ze to je prej jen soucasti ventilu.
ja to nemam jak najit cokoliv mam cislo si objednam,ale bez cisla su ztraceny a stare DRV sem zahodil.
Napsal: 22 úno 2014, 17:31
od sikin1987
slovacek.milos píše:mrkni třeba na váhu jestli není zajebaná párkrát jsem viděl dole rozevřený filtr a nasával pěkný bordel
ja sem vahu mel venku,protoze sem kompletne auto kontroloval abych vedel v cem byvalej majitel kecal. a filtry byly opravdu uplne nove vaha byla cista jestli je 100% ok nevim ona muze byt ojebana tim chipem.
ale kdyz sme u toho prodavame pripravky WINS a vseci si to strasne chvali tak me presvedcili jak zakaznici tak kolegove at tam dam cistic a musim uznat,ze ten extremni cerny dym zmizel bohuzel bilej se ukazal:D ale bile mi hulilo aj minule JTD aj PD taze to je holt smula na na repas turba se pripravuju uz od prvniho auta

Napsal: 22 úno 2014, 17:48
od slovacek.milos
wins jsem dával taky ve strážnici je na JZD benzince,
pokud máš podezření na čip tak odpoj váhu a jezdí bez ní pak napiš
Napsal: 22 úno 2014, 17:59
od sikin1987
tak ja ji zkusim odpojit,ale ted doufam,ze tam ten krouzek na tom DRV fakt nebyl a jen mi nehnapnul,protoze byto nemuselo uplne dobre fungovat. kamos rikal,ze to jen nedbue tesnit a je pravda,ze cerpadlo je pomastene,ale nikde necetece
Napsal: 24 úno 2014, 13:19
od sikin1987
tak bez vahy vzduchu sem jeste nezkousel jet,ale chci se zeptat ohledne toho DRV letel sem dneska do BOSHE,ze chci to tesneni na nizkej tlak a dosel tam mechos arika,ze prej,kdyz tam je to plechovy,tak ten gumovej cernej odpada a timpadem mi tma nic nechybi. potvrdi mi to nekdo??? protoze pokud vim,tak v manualu byl obrazek a tam bylo i plechove i vscehny 3 krouzky jak sem mel na 1,9tce. nechci at to dela nejakou neplechu.
no a k te spotrebe o vikendu sem jezdil po meste ty trasy klasicky do 10 km a dle palubaku 8,5 takze kolem 9 tak jak udava vyrobce me i ostatnim znamim se to nezda nemozne,protoze tak jezdi taky,ale vsude na forech proste machruji,ze s 5 valcem a 1600 kg jezdi za 6-7:D a nevicme rozesmiva kdyz nekdo doda,ze trasy do 5 km,kdy sem mel spotrebu s TDI 6,7 a s JTD 1,9 kolem 7,8.
takze uplne tragicky bych to nevidel na zimakach v zime pri sportovnim stylu
Napsal: 24 úno 2014, 16:14
od Torgan
Známy má spotrebu 6-7l ale má nové vstreky a nemá tam kopce jako ty. Kopce robia svoje
Napsal: 24 úno 2014, 17:00
od bjukemen
zalezi aj podla toho ako ti maka variabilita ci ju nezadrhuje alebo nieco podobne, ale za L to po meste nepojde, neverim.. nemam kopce a nieje sanca..mozno vo velkom meste kde ides 5 km vkuse...
Napsal: 24 úno 2014, 20:47
od sikin1987
myslim,ze to odpovida realite. dneska sem to prave honil po tech kopcach porad pod plynem a mel sem 9,5. v takovym rezimu by 2 litrovej benzinak bral 15 jak nic. takze asi celkem OK. nerikam,ze to je cely top stav,ale vstriky snad nejak moc nechcijou kdyztak natocim aj chod motoru ma to lehce horsi start prave proto sem menil krouzek DRV,ale nepomohlo.
nejvic me sere,ze sem nuceny zaplatit za EURO 3 ekodan,protoze to v Nemecku schvalne prej kvuli danim prekopali evidencne na EURO 2
Napsal: 23 bře 2014, 15:35
od sikin1987
spotreba je takova jak rikal byvaly majitel on jezdil za 8,5 kombinovane
ja jezdim 8,5-9,5 taky kombinovane,ale 70% je mesto a klidne nedokazu jet ani zaboha porad brzda plyn. nicmene kdyz se to jen lechta umi to jet tabulkove,ale kombinovana pod 7,5 neklesne,ale co sem se bavil s rozumnima lidma za 6,5 l to opravdu po meste nikdy jezdit nemuze kdyz to ma 1520 Kg
Napsal: 23 bře 2014, 21:03
od Torgan
tak v meste za 6,5 nie ale dlhodoba priemerka ano