Stránka 1 z 1

Vstřikovač 2,0tdi AZV

Napsal: 03 bře 2014, 14:35
od pipns
Mám problem s chodem motoru.Diagnostika hlasí špatný vstřik,auto perfektně startuje,spotřeba se nezvýšuje,při akceleraci nekouří,prostě na oko vše ok.
Problém:Jakmile se motor zahřeje,začne na volnoběh škubat až jakoby vynechávat a potom se automaticky zvýší otáčky z 850 na 1050.Spotreba nafty na volnoběh je z 0,5L na 0,9L.
Nevím,zda nechat vyndat vstřik a zkontrolovat ho,nebo je problem v liště kabelu ke vstrikum a koupit rovnou novou lištu.
Kdo víte co s tím,budu rád za každou radu.Díky

VW Touran 2.0tdi AZV 100kw,248000km.

Napsal: 03 bře 2014, 19:58
od Huml
začal bych přihnutím kontaktů

Napsal: 03 bře 2014, 21:13
od pipns
ok dik,zkusim.

Zakolísání a zvýšení otáček na volnoběh

Napsal: 22 črc 2014, 21:49
od LuckyTDi
Touran 2,0TDi 100kW AZV rv.2004 najeto 347tkm - kompl. servisní historie Porsche Plzen do 340tkm , při 290tkm delaná komplet hlava

Motor od 345tkm na volnoběh jakoby zakolísá a otáčky se samovolně zvednou na cca 1000-1100ot a spotřeba se zvedne na 1,2l/h.
Diagnostika nehlásí žádnou chybu, motor plynule krásně táhne, spotřeba nezvýšená, nekouří, dobře startuje teplý i studený.

Na diagnostice v neautorizovaném servisu kontrolovány vstřiky, tuším že to byla nejaká korekce či co, každopádně hodnoty [0,0 ; 0,10 ; 0,45 ; 0,15] a vysvětleno, že by neměla být hodnota vyšší jako hraničních 0,40. Když se otáčky zvednuli, hodnoty na vstřikovačích se téměř úplně srovnali.

Co to tedy znamená ? Vstřikovač KO, nebo může jít jen o špatný kontakt, lištu či kroužek ?

Jaké označení mají vstřikovače AZV v Touranu ? Dají se zaměnit s jinými např. z BKD ?

Děkuji za jakoukoli radu .......