Je to vůbec možné???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Je to vůbec možné???

Příspěvek od Marek77 »

Trasa Velké Meziříčí - Innsbruck a zpět. K počítadlu ujeté vzdálenosti připočítejte 1000. Motor 1,9 TDi PD / 77kW BXE, Octavia II model 2007. Dojel jsem na nádrž tam i zpět a tankoval jsem do plna přesně 55,2 litru (na 1190 km). Nafta TankONO.

Obrázek
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

je ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jako že rotačky žraly prd, to ví snad každý. Ale že i s PéDéčkem se to dá, navíc vcelku bez problému, to jsem netušil. 2/3 trasy je dálnice.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
favo
blázen
Příspěvky: 2760
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Když mi nabourali mýho Golfa tak jsem jako náhradní vozidlo dostal taky tuhle koktu s tímto motorem a kromě toho že to moc nejelo, mě nejvíc dostala právě ta spotřeba a jen díky ní mi nevadila absence výkonu. S tím svím jsem jezdil za 6-7 litrů a stímto hned první jízda v pohodě pod 5 litrů.
Taky jsem hleděl jak puk a přemýšlel co je na mém motoru špatně, že tak žere.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3866
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

mozne to je.My mame na firme OII BXE asi pet kusu a ti co jezdi normalne maji spotrebu okolo komina neco malo pres pet.Ti dravejsi pres sest.Streku neposoudim pac kdyz nekdo cuchne k dalnici tak jede jako prase.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Jaka byla prumerna rychlost?
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Z OCTII PD jsem jel za 4.8 do Belgie
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Je to vůbec možné???

Příspěvek od BoB12 »

Marek77 píše:Trasa Velké Meziříčí - Innsbruck a zpět. K počítadlu ujeté vzdálenosti připočítejte 1000. Motor 1,9 TDi PD / 77kW BXE, Octavia II model 2007. Dojel jsem na nádrž tam i zpět a tankoval jsem do plna přesně 55,2 litru (na 1190 km). Nafta TankONO.

Obrázek
Ještě kdyby jsi to měl dobře nachipované, tak by to šlo jěště o něco níž.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

No, ono staci aby clovek nesiel 130 a namiesto toho napr. 120 a hned je viac nez pol litra dole. K tomu ak sa dari, neni hodne deb1lov na ceste a dalsieho pol litra dole.
Osobne mam najmensi priemer 4.3 na ceste dlhej 2200 km, takze o nejakom plazeni sa za kamionmi nemoze byt rec, nakolko by to mozno niekoho bavilo mozna tak 100-200 km aby sa potom mohol rozplyvat nad spotrebou.
Niekedy sa nedostanem z Rozvadova na Becvy s jednou nadrzou, inokedy mi ostane este aj cez 15 litrov v nadrzi...
Kedysi som skusal, ze za kolko minimalne sa da ist s 2.5 V6, 4-motion, automat. Mimo obec, tempomat na nejakych 80, trasa do 100 km (tam a s5).
Vysledok? 4,1 na 100-ku. Celkovy priemer som mal ale 8,8. Ale ak som skusil ist z Mostu do OC podla predpisov, nebol problem 6,4. Avsak vtedy stala nafta nejakych 25 kacek, takze spotreba liter, dva hore dole na stovku v podstate zanedbatelna. A aj aut bolo menej, nehovoriac o nejakych meraniach atd...
Takze o com je spotreba? Viacmenej iba o tom ako sa clovek sprava a ako tlaci ten pedal k podlahe, kedze kazdy ma ine zvyky a iny styl jazdy.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Re: Je to vůbec možné???

Příspěvek od frantisek28 »

BoB12 píše:Ještě kdyby jsi to měl dobře nachipované, tak by to šlo jěště o něco níž.
Osobne simyslim, ze nie, kedze sa jednalo o cestu po dialnici, takze tam su uz otacky dost vyssie.

Mozno tak po zmene sprevodovania a uprave softu, ze by otacky padli podstatnejsie dole a krutiaci moment sa nastavil v tych spravnych otackach.
Ono je asi podstatny rozdiel jazdit po meste, ci mimo mesta, kde by sa vyuzivali nizke otacky a velky krutiaci moment, nez dialnica s nejakymi 2500-2700 otackami.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Takze zase jedinej ja jezdim dlohodobe pres 6 :D sakra
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ja tiez, sice v meste ale podla PC 6,4, tiez BLS DPF on
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

vždycky jsem tvrdil, že PD oproti rotačce nesežere o moc víc. O něco jo, ale v řádech deci. Nejdůležitější je součást mezi volantem a sedačkou, někdo nejde pod 6 kdyby se rozkrájel a přitom je to tak jednoduchý..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

tiff píše:Jaka byla prumerna rychlost?
Jel jsem to tam za šest hodin a dvanáct minut a zpátky šest a půl hodiny (díky malému zdržení u Salzburgu), takže přes 90 to je zcela určitě. Jezdím (pokud to situace dovoluje) na tempomatu a vždy na maximu rychlosti dovoleném vyhláškou v daném úseku. Takže po dálnicích GPS 130 trvale - i v Německu, ačkoli tam se smí i víc. Jezdím tak vždy, rychlost z principu nepřekračuju (na to je na silnici jiných debilů víc než dost).


To favo: Já si nemyslím, že by OII s tímto motorem nejela. Jelo to velmi dobře a příjemně - rychlosti rozumně zpřevodované a i na pětku kolem 1700 otáček to umělo zrychlovat nad očekávání slušně. Nejsem pilot, jsem otec pěti dětí a soukromě jezdím s Galaxy. Takže mně se s tím jelo velmi příjemně. Při rychlosti 134 tachometrových to mělo 2750 rpm, což není ani málo, ani moc. Delší pětka by způsobila horší držení rychlosti do kopců a mohlo by to pro spotřebu mít spíš negativní vliv. Z dlouholeté zkušenosti vím, že často platí, že nižší otáčky NEmusejí znamenat nižší spotřebu.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 09 bře 2014, 08:37, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5184
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Marek77 píše:
tiff píše:Jaka byla prumerna rychlost?
Jel jsem to za šest hodin a dvanáct minut a zpátky šest a půl hodiny (díky malému zdržení u Salzburgu), takže přes 90 to je zcela určitě. Jezdím (pokud to situace dovoluje) na tempomatu a vždy na maximu rychlosti dovoleném vyhláškou v daném úseku. Takže po dálnicích GPS 130 trvale - i v Německu, ačkoli tam se smí i víc. Jezdím tak vždy, rychlost z principu nepřekračuju (na to je na silnici jiných debilů víc než dost).


Jinak si nemyslím, že by OII s tímto motorem nejela. Jelo to velmi dobře a příjemně - rychlosti rozumně zpřevodované a i na pětku kolem 1700 otáček to umělo zrychlovat nad očekávání slušně. Nejsem pilot, jsem otec pěti dětí a soukromě jezdím s Galaxy. Takže mně se s tím jelo velmi příjemně.
Chtělo by dle palubáku tu průměrnou rychlost. Ale je pravda,když je volno,jde to.Já jezdil při průměrné rychlosti 125km/h dle palubáku v DE za 5,5 L, bylo to většinou v noci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“