
Je to vůbec možné???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to vůbec možné???
Trasa Velké Meziříčí - Innsbruck a zpět. K počítadlu ujeté vzdálenosti připočítejte 1000. Motor 1,9 TDi PD / 77kW BXE, Octavia II model 2007. Dojel jsem na nádrž tam i zpět a tankoval jsem do plna přesně 55,2 litru (na 1190 km). Nafta TankONO.


Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Když mi nabourali mýho Golfa tak jsem jako náhradní vozidlo dostal taky tuhle koktu s tímto motorem a kromě toho že to moc nejelo, mě nejvíc dostala právě ta spotřeba a jen díky ní mi nevadila absence výkonu. S tím svím jsem jezdil za 6-7 litrů a stímto hned první jízda v pohodě pod 5 litrů.
Taky jsem hleděl jak puk a přemýšlel co je na mém motoru špatně, že tak žere.
Taky jsem hleděl jak puk a přemýšlel co je na mém motoru špatně, že tak žere.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Re: Je to vůbec možné???
Ještě kdyby jsi to měl dobře nachipované, tak by to šlo jěště o něco níž.Marek77 píše:Trasa Velké Meziříčí - Innsbruck a zpět. K počítadlu ujeté vzdálenosti připočítejte 1000. Motor 1,9 TDi PD / 77kW BXE, Octavia II model 2007. Dojel jsem na nádrž tam i zpět a tankoval jsem do plna přesně 55,2 litru (na 1190 km). Nafta TankONO.
-
frantisek28
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
No, ono staci aby clovek nesiel 130 a namiesto toho napr. 120 a hned je viac nez pol litra dole. K tomu ak sa dari, neni hodne deb1lov na ceste a dalsieho pol litra dole.
Osobne mam najmensi priemer 4.3 na ceste dlhej 2200 km, takze o nejakom plazeni sa za kamionmi nemoze byt rec, nakolko by to mozno niekoho bavilo mozna tak 100-200 km aby sa potom mohol rozplyvat nad spotrebou.
Niekedy sa nedostanem z Rozvadova na Becvy s jednou nadrzou, inokedy mi ostane este aj cez 15 litrov v nadrzi...
Kedysi som skusal, ze za kolko minimalne sa da ist s 2.5 V6, 4-motion, automat. Mimo obec, tempomat na nejakych 80, trasa do 100 km (tam a s5).
Vysledok? 4,1 na 100-ku. Celkovy priemer som mal ale 8,8. Ale ak som skusil ist z Mostu do OC podla predpisov, nebol problem 6,4. Avsak vtedy stala nafta nejakych 25 kacek, takze spotreba liter, dva hore dole na stovku v podstate zanedbatelna. A aj aut bolo menej, nehovoriac o nejakych meraniach atd...
Takze o com je spotreba? Viacmenej iba o tom ako sa clovek sprava a ako tlaci ten pedal k podlahe, kedze kazdy ma ine zvyky a iny styl jazdy.
Osobne mam najmensi priemer 4.3 na ceste dlhej 2200 km, takze o nejakom plazeni sa za kamionmi nemoze byt rec, nakolko by to mozno niekoho bavilo mozna tak 100-200 km aby sa potom mohol rozplyvat nad spotrebou.
Niekedy sa nedostanem z Rozvadova na Becvy s jednou nadrzou, inokedy mi ostane este aj cez 15 litrov v nadrzi...
Kedysi som skusal, ze za kolko minimalne sa da ist s 2.5 V6, 4-motion, automat. Mimo obec, tempomat na nejakych 80, trasa do 100 km (tam a s5).
Vysledok? 4,1 na 100-ku. Celkovy priemer som mal ale 8,8. Ale ak som skusil ist z Mostu do OC podla predpisov, nebol problem 6,4. Avsak vtedy stala nafta nejakych 25 kacek, takze spotreba liter, dva hore dole na stovku v podstate zanedbatelna. A aj aut bolo menej, nehovoriac o nejakych meraniach atd...
Takze o com je spotreba? Viacmenej iba o tom ako sa clovek sprava a ako tlaci ten pedal k podlahe, kedze kazdy ma ine zvyky a iny styl jazdy.
-
frantisek28
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Re: Je to vůbec možné???
Osobne simyslim, ze nie, kedze sa jednalo o cestu po dialnici, takze tam su uz otacky dost vyssie.BoB12 píše:Ještě kdyby jsi to měl dobře nachipované, tak by to šlo jěště o něco níž.
Mozno tak po zmene sprevodovania a uprave softu, ze by otacky padli podstatnejsie dole a krutiaci moment sa nastavil v tych spravnych otackach.
Ono je asi podstatny rozdiel jazdit po meste, ci mimo mesta, kde by sa vyuzivali nizke otacky a velky krutiaci moment, nez dialnica s nejakymi 2500-2700 otackami.
vždycky jsem tvrdil, že PD oproti rotačce nesežere o moc víc. O něco jo, ale v řádech deci. Nejdůležitější je součást mezi volantem a sedačkou, někdo nejde pod 6 kdyby se rozkrájel a přitom je to tak jednoduchý..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Jel jsem to tam za šest hodin a dvanáct minut a zpátky šest a půl hodiny (díky malému zdržení u Salzburgu), takže přes 90 to je zcela určitě. Jezdím (pokud to situace dovoluje) na tempomatu a vždy na maximu rychlosti dovoleném vyhláškou v daném úseku. Takže po dálnicích GPS 130 trvale - i v Německu, ačkoli tam se smí i víc. Jezdím tak vždy, rychlost z principu nepřekračuju (na to je na silnici jiných debilů víc než dost).tiff píše:Jaka byla prumerna rychlost?
To favo: Já si nemyslím, že by OII s tímto motorem nejela. Jelo to velmi dobře a příjemně - rychlosti rozumně zpřevodované a i na pětku kolem 1700 otáček to umělo zrychlovat nad očekávání slušně. Nejsem pilot, jsem otec pěti dětí a soukromě jezdím s Galaxy. Takže mně se s tím jelo velmi příjemně. Při rychlosti 134 tachometrových to mělo 2750 rpm, což není ani málo, ani moc. Delší pětka by způsobila horší držení rychlosti do kopců a mohlo by to pro spotřebu mít spíš negativní vliv. Z dlouholeté zkušenosti vím, že často platí, že nižší otáčky NEmusejí znamenat nižší spotřebu.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 09 bře 2014, 08:37, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Chtělo by dle palubáku tu průměrnou rychlost. Ale je pravda,když je volno,jde to.Já jezdil při průměrné rychlosti 125km/h dle palubáku v DE za 5,5 L, bylo to většinou v noci.Marek77 píše:Jel jsem to za šest hodin a dvanáct minut a zpátky šest a půl hodiny (díky malému zdržení u Salzburgu), takže přes 90 to je zcela určitě. Jezdím (pokud to situace dovoluje) na tempomatu a vždy na maximu rychlosti dovoleném vyhláškou v daném úseku. Takže po dálnicích GPS 130 trvale - i v Německu, ačkoli tam se smí i víc. Jezdím tak vždy, rychlost z principu nepřekračuju (na to je na silnici jiných debilů víc než dost).tiff píše:Jaka byla prumerna rychlost?
Jinak si nemyslím, že by OII s tímto motorem nejela. Jelo to velmi dobře a příjemně - rychlosti rozumně zpřevodované a i na pětku kolem 1700 otáček to umělo zrychlovat nad očekávání slušně. Nejsem pilot, jsem otec pěti dětí a soukromě jezdím s Galaxy. Takže mně se s tím jelo velmi příjemně.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené