Lancia lybra 2.4 jtd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zhodou okolnosti mam jednu presne takuto skusenost ked dotycny menil do kappy turbo z lybry, proste dal tam tiez IHI a tvrdil ze mu to slo lepsie
v kazdom pripade tlak sa da zdvihnut relativne jednoducho, staci kupit regulator tlaku turba alebo skratit tiahlo na regulacii, bez samotnych uprav softu to vyznam nema, taktiez ak nemas budik tlaku alebo diagnostiku tak to nanastelujes spravne, aj ked tam stelujes iba max. tlak...v kazdom pripade mozes kupit regulator co stoji 20eur a ten dotycny co bude chipovat ti to nahodi, nic to nie je
v kazdom pripade tlak sa da zdvihnut relativne jednoducho, staci kupit regulator tlaku turba alebo skratit tiahlo na regulacii, bez samotnych uprav softu to vyznam nema, taktiez ak nemas budik tlaku alebo diagnostiku tak to nanastelujes spravne, aj ked tam stelujes iba max. tlak...v kazdom pripade mozes kupit regulator co stoji 20eur a ten dotycny co bude chipovat ti to nahodi, nic to nie je
ano, vyriesil som to tak ze som cely motor prehodil
ako, nemohlo to byt uz nic ine ako samotny motor, takze uz sa mi nechcelo stracat cas, prachy a sily so starym motorom, ktroby by musel ist na vybrus alebo pod., alebo zas hlavu riesit, kupovta zas vsetky tesnenia, tak som radsej zohnal motor a vyzera zatial ze to slape
ako, nemohlo to byt uz nic ine ako samotny motor, takze uz sa mi nechcelo stracat cas, prachy a sily so starym motorom, ktroby by musel ist na vybrus alebo pod., alebo zas hlavu riesit, kupovta zas vsetky tesnenia, tak som radsej zohnal motor a vyzera zatial ze to slape
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00