"Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

"Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Nemáte tady někdo schéma nebo aspoň postup zapojední "tajného" vypínače na 1.8T, na který relé se to napojuje, aby motor nenaskočil..??
Na TDi rotačce co vim, tak je to na relé 109, ale nevim, jestli je to to samý i na tomhle motoru.

Jedná se o 1.8T 132kW v Octavii RS.

Díky moc za rady.
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

relé pumpy myslím že 156
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1108
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

tak to udělej jednoduše natoč auto a tahej ven postupně pojistky až ti auto zhasne tak tu pojistku na výstupu přeruš vypinačem
já to tak dělám a pohoda ;)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

p.s. píše:tak to udělej jednoduše natoč auto a tahej ven postupně pojistky až ti auto zhasne tak tu pojistku na výstupu přeruš vypinačem
já to tak dělám a pohoda ;)
To bude protazenej ksicht az to jednou nejaka jednotka nepobere :)
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Díky Láďo, zkusim na to kouknout.. :)
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Ja jsem našel pojistku od čerpadla a jednoduše přerušil vypínačem. Je to tam i napsane na tom víčku která to je.
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1108
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

To bude protazenej ksicht az to jednou nejaka jednotka nepobere :)[/quote]
proč by to jednotka neměla pobrat :? chceš mi tvrdit že auta sou navržený tak že po přerušení pojistky jim odejde náká ŘJ :?
já už pár vypínačů na různých autech udělal a nikdy žáden problém naposled 4 roky stará okta 1.9tdi 77kw a stále jezdí ;)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
Radek
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 23 bře 2006, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek »

Ano u novodobych aut tento případ přijde uvidíš,taky tvrdý reset moc jednotkám neprospiva
Radek
+420604111999
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Radek píše:Ano u novodobych aut tento případ přijde uvidíš,taky tvrdý reset moc jednotkám neprospiva
Ani to nemusi byt novodoby auto, odpojit jednotku za behu motoru je prasecina odvzdycky. Kdyz nemam schema, tak do toho nehrabu :)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Cau majstri, nechcem zakladať novu temu, tak sa spýtam tu...
Kam napojiť skrytý spínač na A4 B8 2.0 TDI..?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

bmwrepair prečo by odpajal jednotku za behu motora? veď predsa zhasnem motor a prepnem vypínač.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Známej má na G IV AGR vypínač na relé 109 taky, zapne vždy klíč, žhavení nesvítí, pak zapne tlačítko, nikdy nevypíná za jízdy a podobně :D Už to tam má co to koupil cca 7 let a v poho. Ale chápu že citlivost elektroniky to muže někdy odpálit a stojíš.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Hudy
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2006, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Re: "Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T

Příspěvek od Hudy »

P.e.p.i.n píše:Nemáte tady někdo schéma nebo aspoň postup zapojední "tajného" vypínače na 1.8T, na který relé se to napojuje, aby motor nenaskočil..??
Díky moc za rady.
Sis to měl nechat chipnout od APR. Ty nabízej chip s možností zamknutí jednotky. Auto naskočí až po naťukání bezpečnostního kódu přes páčku tempomatu. Bez toho by nikdo neodjel, i kdyby měl tvoje klíče :)
Petrkiller
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 23 lis 2014, 09:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petrkiller »

Ahoj chtěl bych si udělat tajný vypínač na Fabii 2 1.6 TDI CR. Napadlo mě odpojení čerpadla. Rád byhc vás poožádal o radu zda je to dobrý nápad. A taky nějaký schéma zapojení? Děkuju
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4990
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: "Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T

Příspěvek od martinsidlo »

Hudy píše:
P.e.p.i.n píše:Nemáte tady někdo schéma nebo aspoň postup zapojední "tajného" vypínače na 1.8T, na který relé se to napojuje, aby motor nenaskočil..??
Díky moc za rady.
Sis to měl nechat chipnout od APR. Ty nabízej chip s možností zamknutí jednotky. Auto naskočí až po naťukání bezpečnostního kódu přes páčku tempomatu. Bez toho by nikdo neodjel, i kdyby měl tvoje klíče :)
Ale ty co to montovali,vědí jak na to.
Zloděj když přijde na "DODO"zabezpečení,spolehlivě uteče.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“