Toledo AFN - studený kouří, špatně chytá
Napsal: 17 bře 2014, 16:08
Zdravim, před časem jsem měl problémy se zadřeným přesuvníkem vstřiku. Na maximální předvstřik jsem nouzově dojel z autodromu v Mostě asi 300 km domů.
Následovala oprava čerpadla (člověk zabývající se čerpadlama od nás) a nové trysky Sprint 520 včetně repase a nastavení vstřikovačů na tlaky motorů normy EURO 2 (od fy Dieselpower v Praze). Z mně neznámých důvodů nelze nastavit předvstřik do tolerance, ale je lehce pod čarou, na hodnotě těsně nad 30. Nicméně podle VAGu při startu a nízkých otáčkách je skutečný předvstřik v požadovaných hodnotách. To tedy asi není předmětem dotazu.
Problém je ve studenejch startech. Jak jsem dříve startoval bez žhaviček v -16°C na starejch vstřikách před poruchou, tak teď startuju o nějakejch 10°C výše. Kromě toho i při teplotách hodně nad nulou motor výrazně šedomodře kouří a smrdí nespálenou naftou - a to i jízdou ve středních otáčkách. Po ohřátí auto lítá jako střela a z vejfuku jde správnej nakyslej zápach, spíše bych snad řekl vůně. Pokud zakouří, tak černě (obvykle v otáčkách nad 3500) - je nastavená trochu vyšší volnoběžná dávka.
Nechce se mi věřit, že bych na okruhu, resp. jízdou z okruhu vyhulil ze všech válců kompresi takovým způsobem, že by to mělo takovej vliv. Motor olej téměř nebere a co sebere, to 100% proteče starým turbem.
Podezírat vstřiky si netroufám, pokud s nimi ostatní mají dobré zkušenosti. Jsem ale hnidopich, nemám rád rozesraný auto.
Mimochodem, opletené hadičky přepadů dodané na moji objednávku ke vstřikům stojej za víc než velký h*vno. Po půl roce začly dojit jak koroptev.
Co na to, odborníci?
Následovala oprava čerpadla (člověk zabývající se čerpadlama od nás) a nové trysky Sprint 520 včetně repase a nastavení vstřikovačů na tlaky motorů normy EURO 2 (od fy Dieselpower v Praze). Z mně neznámých důvodů nelze nastavit předvstřik do tolerance, ale je lehce pod čarou, na hodnotě těsně nad 30. Nicméně podle VAGu při startu a nízkých otáčkách je skutečný předvstřik v požadovaných hodnotách. To tedy asi není předmětem dotazu.
Problém je ve studenejch startech. Jak jsem dříve startoval bez žhaviček v -16°C na starejch vstřikách před poruchou, tak teď startuju o nějakejch 10°C výše. Kromě toho i při teplotách hodně nad nulou motor výrazně šedomodře kouří a smrdí nespálenou naftou - a to i jízdou ve středních otáčkách. Po ohřátí auto lítá jako střela a z vejfuku jde správnej nakyslej zápach, spíše bych snad řekl vůně. Pokud zakouří, tak černě (obvykle v otáčkách nad 3500) - je nastavená trochu vyšší volnoběžná dávka.
Nechce se mi věřit, že bych na okruhu, resp. jízdou z okruhu vyhulil ze všech válců kompresi takovým způsobem, že by to mělo takovej vliv. Motor olej téměř nebere a co sebere, to 100% proteče starým turbem.
Podezírat vstřiky si netroufám, pokud s nimi ostatní mají dobré zkušenosti. Jsem ale hnidopich, nemám rád rozesraný auto.
Mimochodem, opletené hadičky přepadů dodané na moji objednávku ke vstřikům stojej za víc než velký h*vno. Po půl roce začly dojit jak koroptev.
Co na to, odborníci?