Stránka 1 z 1
spotřeba AGR 8l ?? vyřešeno
Napsal: 17 bře 2014, 20:12
od Jirka800
už si nevím rady vyměnil sem váhu, všechny filtry, olej, ŘJ měla být udajně chipovaná tak sem sehnal jinou se stejným číslem, nový čidlo teploty termostat. Sací koš sem vypucoval, rozvody sedí, předvstřik je na středu. už fakt nevím kam zahnout, protože na druhým(AHF) jezdím do 5L tady se prostě nedostanu pod osm a lechtám plyn.
Je tam ještě nejaká vec, kterou bych mohl zkouknout? napadlo mě že by při tom chipu někdo měnil vstřiky ale to nevím jak poznat?a jestli by to mělo takový vliv. budu rád za každou radu
Napsal: 23 bře 2014, 14:02
od Jirka800
tak dneska sem zkusil vyměnit vstřiky ale problem je uplně stejny. poradtě co by mohlo pomoct já už nevím. je tam asi chycená dvouhmota trochu vetší vule na turbu ale nevím jestli by to mělo tak extremní vliv. do 10km jízdy to je klidně 10-12L.
Napsal: 23 bře 2014, 15:03
od BoB12
Spotrebu meris podle palubaku, nebo podle najetych skutecnych km?
Napsal: 23 bře 2014, 15:25
od Biimbo
a měřený hodnoty jsi zkoumal?
Napsal: 23 bře 2014, 20:05
od Jirka800
jo spořeba je i vrealu. zitra zkusim posunout cerpadlo je tam volnobezna davka 2,4mg. v 13kanalu kolem nuly. já to zítra natočím všechny kanaly a naloguju pro představu. to mě zajímá teda co to bude.
Napsal: 23 bře 2014, 20:29
od Pasat TDI PD 96 kw
koukal jsi jestli neteče náká tryska????????
Napsal: 23 bře 2014, 23:46
od Panky
v jaký kondici jsou brzdy? Když špatný, tak přidají i 1,5 L na spotřebě..
Napsal: 24 bře 2014, 11:51
od PeSko
Panky píše:v jaký kondici jsou brzdy? Když špatný, tak přidají i 1,5 L na spotřebě..
coze? muzes to prosím vic rozvest?
Napsal: 24 bře 2014, 12:19
od xshreck
Asi že když přibržďujou (nevrací se), tak se to projeví na spotřebě.
Napsal: 29 bře 2014, 15:19
od Jirka800
tak skutečnou spotřebu se mě podařilo srovnat posunutím na čerpadle, volnoběžnou dávku na 4,5mg. ale spotřeba ukazovaná na palubáku zustala stejná(vysoká). já vím že na to nemám koukat ale štve mě to. Jsou tam ty novější budíky, je to možný že by to bylo tím? protože podle dávky paliva při určité rychlosti, je v pořádku( kontroloval jsem s jiným autem) ale na těch budíkách lítaj nesmysly.
Napsal: 30 bře 2014, 19:17
od Jirka800
skutečná spotřeba teda na čerpdle volnoběžnou dávkou (je to teda sakra citlivý) a na palubáku byla přístrojóvka nakodovaná na benzín, po předělání vše vrychtiku.
Napsal: 30 bře 2014, 19:59
od origoš
To muselo i špatně ukazovat rychlost a km.
Napsal: 30 bře 2014, 20:05
od Jirka800
jo to je pravda ale to mě přitom netrklo
Napsal: 02 dub 2014, 05:54
od martinsidlo
Takže jsi počítal litry na nesmyslné kilometry. To se těžko počítá.
Napsal: 02 dub 2014, 18:51
od dibarbora
Obcas su problemy aj z opacneho konca, kolega vymenil prevodovku v 100k oktavke 1,6 benzin za udajne 100% rovnaky repas. Po vymene "vysoka" spotreba, auto slabo taha. Výsledok prevodovka s tazsim sprevodovanim (asi iny diferak), tachometer podmeriaval cca. o 10 - 15km/h, a patricne aj menej ubehnutých km napocital. Výsledkom bola naoko vysoka spotreba a pocit, ze to auto nejako tych 150 po dialnici tazsie zvlada.
