Čip motoru 1.9 TDI 96KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čip motoru 1.9 TDI 96KW
Zdravím všechny. Zvažují nacipovat svého Superba z 96 na 120 kW. Mám najetí 200 tis km a původní spojku. Myslíte, ze múzu nacipovat auto bez větších obav? Turbo mám už vyměněné. Dodržují zásady se zahříváním motoru a dochlazovani turba. Nejsem s autem žádný sprinter. Děkuji za rady...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čip motoru 1.9 TDI 96KW
Udelal jsem XY takovych superbu. Je potreba to dukladne prekontrolovat, odmerit na brzde a k stavu odladit i softwer. Pak se neni ceho bat. Bal bych se tam nechavat neco (hlavne at to je levne ) nahrat nekoho jen tak v servise, na ulici, nebo nekoho kdo ma jen pocitac.. Dnes se to primo hemzi nahravaci a nalivaci kdejakeho braku co muze poskodit motor..Ajbi píše:Zdravím všechny. Zvažují nacipovat svého Superba z 96 na 120 kW. Mám najetí 200 tis km a původní spojku. Myslíte, ze múzu nacipovat auto bez větších obav? Turbo mám už vyměněné. Dodržují zásady se zahříváním motoru a dochlazovani turba. Nejsem s autem žádný sprinter. Děkuji za rady...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Já se například lidí zeptám jestli to chtěj odbrzdit.. Pokud ne,udělá se to jen tak že se vytáhne soft z jednotky a upraví se..potom se auto projede. Samozřejmě je lepší změřit výkon před a po..aby se viděly rozdíly a přišlo se na případný problémy. Brzda většinou v cené není.. Nikdy by to ale nemělo fungovat tak, že přijede človíček na parkoviště před Tesco, otevře notebook a dává tam soubor o kterým toho moc neví...
naprosto s tebou souhlasim. bohuzel momentalne brzdu jeste nemam ale pracuje se na ni. jinak auto loguju pred upravou kde pak vytahno soft upravim nahraju zpet a opet projedu a naloguju. kdyz se mi nelibi prubeh turba nebo ostatni veci upravuju znovu a opet projizdim s logem. nekdy se povede na poprve nekdy to trva skoro 2 hodiny. ale vysledek je takovej ze auto jezdi bez toho aby padalo do nouzaku a atd...Woko_O píše:Já se například lidí zeptám jestli to chtěj odbrzdit.. Pokud ne,udělá se to jen tak že se vytáhne soft z jednotky a upraví se..potom se auto projede. Samozřejmě je lepší změřit výkon před a po..aby se viděly rozdíly a přišlo se na případný problémy. Brzda většinou v cené není.. Nikdy by to ale nemělo fungovat tak, že přijede človíček na parkoviště před Tesco, otevře notebook a dává tam soubor o kterým toho moc neví...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs