Čip motoru 1.9 TDI 96KW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

Čip motoru 1.9 TDI 96KW

Příspěvek od Ajbi »

Zdravím všechny. Zvažují nacipovat svého Superba z 96 na 120 kW. Mám najetí 200 tis km a původní spojku. Myslíte, ze múzu nacipovat auto bez větších obav? Turbo mám už vyměněné. Dodržují zásady se zahříváním motoru a dochlazovani turba. Nejsem s autem žádný sprinter. Děkuji za rady...
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Pokud máš tedy auto v dobrém stavu a turbo je nové,tak se nemusíš bát..spojka ještě něco snese,pokud nebudeš chtít trhat asfalt na trojku...ale i tak počítej,že dlouhodobě se jí to líbit nebude..
Octavia II RS
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Auto je v dobrem stavu. Trhat asfalt nehodlam. Jsem klidný řidič. Spojku pocitam měnit příští rok. Jde mi o to, jestli ji cípem neodvarim...
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Když budeš jezdit s rozumem a mít na vědomí stav spojky,tak se nic nestane..a taky záleží na softu kdo ho jak udělá..
Octavia II RS
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já myslím že se softem od někoho kdo ví co a jak to bude v pohodě.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

5st. prevodovka?
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

acryll píše:5st. prevodovka?
Píše superb,tam jiná než 5q převodovka nebyla...
Octavia II RS
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

5 kvaltu sa 120kw "klasických" nebude páčiť, už 110 je na tú 228mu dosť, hlavne zotrvák dostane po papuli....ideálne by bolo len rozšíriť sériovú špičku krútiaceho momentu na "turbobenzínový" priebeh.
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Tak ted nevím, zda do toho jít či ne. Využívám především kroutak na dálnici, ne sprinty. Mám ale obavy o spojku kuwa.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Čip motoru 1.9 TDI 96KW

Příspěvek od TDIfun »

Ajbi píše:Zdravím všechny. Zvažují nacipovat svého Superba z 96 na 120 kW. Mám najetí 200 tis km a původní spojku. Myslíte, ze múzu nacipovat auto bez větších obav? Turbo mám už vyměněné. Dodržují zásady se zahříváním motoru a dochlazovani turba. Nejsem s autem žádný sprinter. Děkuji za rady...
Udelal jsem XY takovych superbu. Je potreba to dukladne prekontrolovat, odmerit na brzde a k stavu odladit i softwer. Pak se neni ceho bat. Bal bych se tam nechavat neco (hlavne at to je levne ) nahrat nekoho jen tak v servise, na ulici, nebo nekoho kdo ma jen pocitac.. Dnes se to primo hemzi nahravaci a nalivaci kdejakeho braku co muze poskodit motor..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Rozumím. A nějaké ověřené firmy?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4277
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

o příspěvek vejš (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

No jo, všichní se ohánějí brzdou, ale znám plno aut, který jsou dělaný od Vás jen na silnici... když už chci kázat vodu, tak sám nepiju víno a snižuju se k takovým věcem... (offtopic)
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Já se například lidí zeptám jestli to chtěj odbrzdit.. Pokud ne,udělá se to jen tak že se vytáhne soft z jednotky a upraví se..potom se auto projede. Samozřejmě je lepší změřit výkon před a po..aby se viděly rozdíly a přišlo se na případný problémy. Brzda většinou v cené není.. Nikdy by to ale nemělo fungovat tak, že přijede človíček na parkoviště před Tesco, otevře notebook a dává tam soubor o kterým toho moc neví...
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

Woko_O píše:Já se například lidí zeptám jestli to chtěj odbrzdit.. Pokud ne,udělá se to jen tak že se vytáhne soft z jednotky a upraví se..potom se auto projede. Samozřejmě je lepší změřit výkon před a po..aby se viděly rozdíly a přišlo se na případný problémy. Brzda většinou v cené není.. Nikdy by to ale nemělo fungovat tak, že přijede človíček na parkoviště před Tesco, otevře notebook a dává tam soubor o kterým toho moc neví...
naprosto s tebou souhlasim. bohuzel momentalne brzdu jeste nemam ale pracuje se na ni. jinak auto loguju pred upravou kde pak vytahno soft upravim nahraju zpet a opet projedu a naloguju. kdyz se mi nelibi prubeh turba nebo ostatni veci upravuju znovu a opet projizdim s logem. nekdy se povede na poprve nekdy to trva skoro 2 hodiny. ale vysledek je takovej ze auto jezdi bez toho aby padalo do nouzaku a atd...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“