
Tvrdý zvuk motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tvrdý zvuk motoru
Žádné téma stímhle problémem jsem nenašel,tak se nezlobte že zakládám nové!Jedná se o Audi 2,5 TDI AEL,motor jde při akceleraci strašně tvrdě,na volnoběh je předvstřik o.k.,ale po rozjezdu(cca. 1500 otáček)vyletí hodně vysoko což bude asi ten problém..Nesetkal se tady už někdo s něčím podobným?Nikdo si s tím už neví rady...zkoušela se druhá ECU,sn ímač zdvihu jehly,váha vzduchu,čidla teploty vody a nafty dle vagu o.k.,volnoběžná dávka 3,2 mg.,rozvody v pořádku,nafta jde bez bublinek.Dělá to skoro vždy,ale jsou i chvíle kdy to jede normálně.Díky za každou radu!


riadny log nemas? ja som teraz riesil podobne ale kod AKE a vstreky boli KO..mam aj log...mne skakal predvstrek hore dole ale aj do minusovych hodnot bezne...hlavne do 2000ot
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
daj kanal 004 a 013, dole mas login, zadas meno suboru a das start, pojazdis, das koniec a ulozeny subor vo formate .xls budes mat ulozeny v zlozke logins tam kde mas nainstalovany VAG COM.
Naloguj to ked to bude robit problemy a ten subor tu potom zaves.
Moze byt problem v riadiacom vstrekovaci alebo solenoide predvstreku na cerpadle, pripadne poskodena kablovacka k nim.
Podla mna na 90% solenoid predvstreku.
Naloguj to ked to bude robit problemy a ten subor tu potom zaves.
Moze byt problem v riadiacom vstrekovaci alebo solenoide predvstreku na cerpadle, pripadne poskodena kablovacka k nim.
Podla mna na 90% solenoid predvstreku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
To jsem zapoměl napsat,ten solenoid se taky zkoušel a tryska se snímačem i s držákem taky..Co mě zaráží je to že čerpadlo funguje dobře podle požadovaných hodnot co ta jednotka chce..
Když to blbne tak je i na volnobeh tvrdý zvuk,ale nic strašného(spíš mě to připomíná Mercedes než TDI)Ještě jeden poznatek-při volnoběhu aktuální i požadovanej předvstřik 0,9 a motor klepe ,potočím čerpadlem na 4° a přestal klepat tak jsem to tak nechal,jenže druhej den zase klepání tak napíchnu vag a předvstřik pořád 4°,tak ho dám zpět na 0,9 a motor neklepe,ale vydrželo to zase chvilku a začlo to nanovo..potom jsou chvíle kdy tím čerpadlem točím a nic se neděje,zvuk je stejnej..takže asi čerpadlo?Komprese je 23-25 bar

Tam to kolečko odchází taky,rozvody jsou na značkách a když točím za setrvák tam a zpět tak tam žádná vůle není..Už su z toho pako,ještě mě napadá pružina pístku jestli není prasklá,ale nevím jak by se to projevovalo..Mechanici v okolí co znám jsou už v pasti,rád bych to diagnostikoval než zase něco koupím
Ten log sem hodím jak se k tomu dostanu

http://leteckaposta.cz/157097268
Takze jsem se k tomu konečně dostal...
Ještě jsem dávám kanál 11 kde nesedí hodnoty turba,na volnobeh 1250 mb požadovanej je blbost ne? http://leteckaposta.cz/677256572
Při tom klepání na volnoběh jsem naměřil toto http://leteckaposta.cz/885456114
Takze jsem se k tomu konečně dostal...
Ještě jsem dávám kanál 11 kde nesedí hodnoty turba,na volnobeh 1250 mb požadovanej je blbost ne? http://leteckaposta.cz/677256572
Při tom klepání na volnoběh jsem naměřil toto http://leteckaposta.cz/885456114
v prvom logu kanal 002 a 004 vobec nesedia otacky a v 004 pri otackach 1253 mas poziadavku 17°, tolko za normalnych okolnosti je pri otackach 4500+.
Zozen si budik(trebars z rucnej pumpy) a skontroluj ci ti naozaj tak napicu plni turbo.
Lebo podla logu ti ho nafukne az pri 2800.
Poziadavka tlaku na volnobeh by mala byt nieco kolo 1000 max.
Ja by som sa asi zameral na cidlo tlaku v sacom potrubi, RJ, snimac otacok...
Zozen si budik(trebars z rucnej pumpy) a skontroluj ci ti naozaj tak napicu plni turbo.
Lebo podla logu ti ho nafukne az pri 2800.
Poziadavka tlaku na volnobeh by mala byt nieco kolo 1000 max.
Ja by som sa asi zameral na cidlo tlaku v sacom potrubi, RJ, snimac otacok...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Díky Toefuk,na turbu jsem měl venku ventil obtoku,byl v pořádku,hadice k němu v pořádku,turbo se točí,nezadrhává o obal,hadice k intercooleru taky o.k...To čidlo tlaku i ř.j. jsem taky měnil ale pořád stejny..Ono když to jede dobře tak to do 1800 otáček moc nejede až potom začne tlačit turbo(měl jsem ten samý motor s 85 kw a delal to taky,odspoda ty motory neberou-podle logu to okolo těch 1800 začíná tlačit,tak nevím
)Ale proč to chce na volnoběh tak vysokej plnící tlak,nevíte někdo??Je divny ze to ani nepíše žádnou chybu..

-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28 čer 2010, 16:57
- Bydliště: Humenné , Slovensko