Tvrdý zvuk motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Tvrdý zvuk motoru

Příspěvek od krepsot »

Žádné téma stímhle problémem jsem nenašel,tak se nezlobte že zakládám nové!Jedná se o Audi 2,5 TDI AEL,motor jde při akceleraci strašně tvrdě,na volnoběh je předvstřik o.k.,ale po rozjezdu(cca. 1500 otáček)vyletí hodně vysoko což bude asi ten problém..Nesetkal se tady už někdo s něčím podobným?Nikdo si s tím už neví rady...zkoušela se druhá ECU,sn ímač zdvihu jehly,váha vzduchu,čidla teploty vody a nafty dle vagu o.k.,volnoběžná dávka 3,2 mg.,rozvody v pořádku,nafta jde bez bublinek.Dělá to skoro vždy,ale jsou i chvíle kdy to jede normálně.Díky za každou radu!



Obrázek
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

riadny log nemas? ja som teraz riesil podobne ale kod AKE a vstreky boli KO..mam aj log...mne skakal predvstrek hore dole ale aj do minusovych hodnot bezne...hlavne do 2000ot
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od krepsot »

Díky, prosím co myslíš tím řádným logem? Na vstřiky jsem měl taky podezření ,ale byly měněny před 15000 km. Můžu je zkusit přehodit, ale problém je v tom, že chvílemi to auto jezdí normálně, to by při vadných tryskách dělalo asi pořád,nebo ne?
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od krepsot »

Takže trysky vyměněny, auto jezdilo dva dny v pohodě, ale dnes už je zase všechno při starém. (wallbash) (wallbash)
Neví někdo co dál prověřit, zkusit?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

daj kanal 004 a 013, dole mas login, zadas meno suboru a das start, pojazdis, das koniec a ulozeny subor vo formate .xls budes mat ulozeny v zlozke logins tam kde mas nainstalovany VAG COM.
Naloguj to ked to bude robit problemy a ten subor tu potom zaves.
Moze byt problem v riadiacom vstrekovaci alebo solenoide predvstreku na cerpadle, pripadne poskodena kablovacka k nim.
Podla mna na 90% solenoid predvstreku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od krepsot »

To jsem zapoměl napsat,ten solenoid se taky zkoušel a tryska se snímačem i s držákem taky..Co mě zaráží je to že čerpadlo funguje dobře podle požadovaných hodnot co ta jednotka chce.. :o Když to blbne tak je i na volnobeh tvrdý zvuk,ale nic strašného(spíš mě to připomíná Mercedes než TDI)Ještě jeden poznatek-při volnoběhu aktuální i požadovanej předvstřik 0,9 a motor klepe ,potočím čerpadlem na 4° a přestal klepat tak jsem to tak nechal,jenže druhej den zase klepání tak napíchnu vag a předvstřik pořád 4°,tak ho dám zpět na 0,9 a motor neklepe,ale vydrželo to zase chvilku a začlo to nanovo..potom jsou chvíle kdy tím čerpadlem točím a nic se neděje,zvuk je stejnej..takže asi čerpadlo?Komprese je 23-25 bar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

a co rozvodove koliecko na kluke? na 1.9 sa zvykne vybit, ale neviem ci aj na 2.5 R5....
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od krepsot »

Tam to kolečko odchází taky,rozvody jsou na značkách a když točím za setrvák tam a zpět tak tam žádná vůle není..Už su z toho pako,ještě mě napadá pružina pístku jestli není prasklá,ale nevím jak by se to projevovalo..Mechanici v okolí co znám jsou už v pasti,rád bych to diagnostikoval než zase něco koupím :x Ten log sem hodím jak se k tomu dostanu
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od krepsot »

http://leteckaposta.cz/157097268
Takze jsem se k tomu konečně dostal...
Ještě jsem dávám kanál 11 kde nesedí hodnoty turba,na volnobeh 1250 mb požadovanej je blbost ne? http://leteckaposta.cz/677256572
Při tom klepání na volnoběh jsem naměřil toto http://leteckaposta.cz/885456114
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

v prvom logu kanal 002 a 004 vobec nesedia otacky a v 004 pri otackach 1253 mas poziadavku 17°, tolko za normalnych okolnosti je pri otackach 4500+.
Zozen si budik(trebars z rucnej pumpy) a skontroluj ci ti naozaj tak napicu plni turbo.
Lebo podla logu ti ho nafukne az pri 2800.
Poziadavka tlaku na volnobeh by mala byt nieco kolo 1000 max.
Ja by som sa asi zameral na cidlo tlaku v sacom potrubi, RJ, snimac otacok...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od krepsot »

Díky Toefuk,na turbu jsem měl venku ventil obtoku,byl v pořádku,hadice k němu v pořádku,turbo se točí,nezadrhává o obal,hadice k intercooleru taky o.k...To čidlo tlaku i ř.j. jsem taky měnil ale pořád stejny..Ono když to jede dobře tak to do 1800 otáček moc nejede až potom začne tlačit turbo(měl jsem ten samý motor s 85 kw a delal to taky,odspoda ty motory neberou-podle logu to okolo těch 1800 začíná tlačit,tak nevím :? )Ale proč to chce na volnoběh tak vysokej plnící tlak,nevíte někdo??Je divny ze to ani nepíše žádnou chybu..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

sw je origo?
krepsot
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 pro 2012, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od krepsot »

jj sw je origo na obou jednotkách co jsem zkoušel.. asi to bude něco v elektrice,ale kde hledat?Kdyby se našel někdo znalej věci z okolí Olomouce tak dejte prosím vědět..
Lukasik145
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 čer 2010, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenné , Slovensko

Příspěvek od Lukasik145 »

Ahoj,mám problém s niečim podobným prišiel si na to čo to bolo nakoniec ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“