Pokud to byla reakce na majitele Fabie RS (Jim - viz. graf vyse), tak auto uz ma novy stastny majitel, takze bohuzel. Pokud to bylo na me, tak dekuji za nabidku, ale mam rad svuj motor, takze ji nevyuziju (snad pokud by majitel konecne zainvestoval do adekvatni vzduchotechniky)..LitleAnimal píše:měření v Praze ti zaplatím já osobně !!!
Jinak vzhledem ke konspiracnim teoriim od nekterych jedincu ohledne "podvadenim pri mereni", pridavam komentar primo od nejfundovanejsiho cloveka co brzdi/brzdil i Jimovu Fabii:
"Kromě toho, co už Ríša napsal, že v zátěži ty otáčky klesnou klidně i pod volnob. otáčky nastavené v ŘJ, mohlo dojít ještě k tomu, že jsem při deceleraci (těsně před začátkem měření) ještě brzdil, abych si zkrátil čas a mohlo tak dojít ještě k většímu "podtočení". Jinak ten nástup turba odspodu, jestli se měří od 800 nebo 900 ot., je úplně stejnej. Akcelerace v tomto pásmu otáček je tak malá, že to turbo podá (stihne se roztočit) třeba už v 1100 ot. v obou případech stejnej tlak.
Mimochodem, jak jsem to četl, mě přijdou někteří, jako kdyby se sotva naučili řídit auto."