OII FL 1,9 TDI 77 BXE 232 HP 499NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

LitleAnimal píše:měření v Praze ti zaplatím já osobně !!! :)
Pokud to byla reakce na majitele Fabie RS (Jim - viz. graf vyse), tak auto uz ma novy stastny majitel, takze bohuzel. Pokud to bylo na me, tak dekuji za nabidku, ale mam rad svuj motor, takze ji nevyuziju (snad pokud by majitel konecne zainvestoval do adekvatni vzduchotechniky)..

Jinak vzhledem ke konspiracnim teoriim od nekterych jedincu ohledne "podvadenim pri mereni", pridavam komentar primo od nejfundovanejsiho cloveka co brzdi/brzdil i Jimovu Fabii:

"Kromě toho, co už Ríša napsal, že v zátěži ty otáčky klesnou klidně i pod volnob. otáčky nastavené v ŘJ, mohlo dojít ještě k tomu, že jsem při deceleraci (těsně před začátkem měření) ještě brzdil, abych si zkrátil čas a mohlo tak dojít ještě k většímu "podtočení". Jinak ten nástup turba odspodu, jestli se měří od 800 nebo 900 ot., je úplně stejnej. Akcelerace v tomto pásmu otáček je tak malá, že to turbo podá (stihne se roztočit) třeba už v 1100 ot. v obou případech stejnej tlak.
Mimochodem, jak jsem to četl, mě přijdou někteří, jako kdyby se sotva naučili řídit auto."

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 07 bře 2011, 14:45

Příspěvek od LitleAnimal »

to byla reakce jen na tebe , bude brzda 4*4 :) když chvíli vydržíš uděláme takový dyno day
vw kombi gtb2260 chipforum .
překvapení pro jiné :-))
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

Furt se tu mele o vzduchotechnice a porovnání s SK profituning ,ale michal bude mit ted tu samou a strah o motor ? Vymluvy !
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Oak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 14 říj 2009, 20:38
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Oak »

JasteR píše:
LitleAnimal píše:měření v Praze ti zaplatím já osobně !!! :)
Pokud to byla reakce na majitele Fabie RS (Jim - viz. graf vyse), tak auto uz ma novy stastny majitel, takze bohuzel. Pokud to bylo na me, tak dekuji za nabidku, ale mam rad svuj motor, takze ji nevyuziju (snad pokud by majitel konecne zainvestoval do adekvatni vzduchotechniky)..

Jinak vzhledem ke konspiracnim teoriim od nekterych jedincu ohledne "podvadenim pri mereni", pridavam komentar primo od nejfundovanejsiho cloveka co brzdi/brzdil i Jimovu Fabii:

"Kromě toho, co už Ríša napsal, že v zátěži ty otáčky klesnou klidně i pod volnob. otáčky nastavené v ŘJ, mohlo dojít ještě k tomu, že jsem při deceleraci (těsně před začátkem měření) ještě brzdil, abych si zkrátil čas a mohlo tak dojít ještě k většímu "podtočení". Jinak ten nástup turba odspodu, jestli se měří od 800 nebo 900 ot., je úplně stejnej. Akcelerace v tomto pásmu otáček je tak malá, že to turbo podá (stihne se roztočit) třeba už v 1100 ot. v obou případech stejnej tlak.
Mimochodem, jak jsem to četl, mě přijdou někteří, jako kdyby se sotva naučili řídit auto."
Tech 15 sekund to vydrzi,to se neboj :-) ja mel pri mereni olej na 98..coz je cajk...A jak pise,ze auto jede na vytocenou 5 ..A simulace vzduchu je 50km/h je kec!!Ta vrtule co je pred autem s tebou cvici,jak s papirovim drakem..Bezne na ne netu najdes brzdy s autama co maj 1500koni a maj to same..
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 07 bře 2011, 14:45

Příspěvek od LitleAnimal »

kdepak tam totiž fouká teplý golfský proud a negativně ovlivňuje teplotu nasávaného vzduchu (rofl)
vw kombi gtb2260 chipforum .
překvapení pro jiné :-))
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 07 bře 2011, 14:45

Příspěvek od LitleAnimal »

kdo tu má nejvíce příspěvků ??? http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/v ... zwRJKh_uE7
vw kombi gtb2260 chipforum .
překvapení pro jiné :-))
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nejde ani tak o obavy z poškození motoru, tak špatné to nebude, ale ten motor má prostě při 50km/h a 120km/h jiný výkon. A myslím si, že ten rozdíl bude nezanedbatelný nejen u silničních motorek a sportovních aut, ale i u rodinných TDIček, kor pokud mají za sebou nějaký ten performance. Ty hodnoty jsou vymyšlené, netvrdím, že to je někde přesně tolik, ale obávám se, že v tomto směru je to určitě ve prospěch DP.

A pokud se bude měřit za jiných podmínek, tak se v podstatě ani nemůžou naměřit stejné hodnoty. Pak je tedy otázka, jaký má to porovnávací měření smysl...
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00

Příspěvek od FandaTDiček »

kdo nemá pořádný chlazení, tak ho kupte a budete měřit třeba o 10-15PS víc :)

ale za porovnání by to fakt stálo, mít stejné chlazení a měřit na jiných brzdách...

a taky by chtělo změřit, nějaké auto, jako dal graf JasteR (JIM) od těch 800 a pak od 1500 aby si někteří lidé ujasnili, jestli se tim pouze idealizuje průběh, nebo se opravdu okrádá o Ňoumometry :-) a taky rozdíl zátěží na retardérech... jaký to má vliv na spodek
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Tak jak to dopadlo nakonec s tim náběhem? Bylo to softem nebo snad tou slavnou ventilací?
:-@
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

takže s náběhem jsem spokojený netrpí spojka a další !!! jinak s prací Michala jsem max spokojený takže mu děkuji za spolupráci a další určo bude a jinak celý problém byl v baňce na turbu ,která se rozpadla a utikal tam podtlak po výměně už vše maká supr !!! nevím jak ,ale stalo se, byla nová bych rád napsal takže v tom bude asi problém . takže si kecy nechte jinam a špekulace o tom jak 2260 nabíha pomalu jak VB !!! zde je video jak ta baňka lehla !!! https://www.youtube.com/watch?v=Im1GSTRqEt0 turbo jsem kupaval u Andreho Turbosport a nechcu zde nikomu dělat špatné jméno !!
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

šajze baňka a co to ve finále dokáže co každopádně to turbo nemohlo chodit i kdyby to ladil kdokoliv jiný....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

Ladas píše:šajze baňka a co to ve finále dokáže co každopádně to turbo nemohlo chodit i kdyby to ladil kdokoliv jiný....
no ,ale naladil se pěkný graf a každopádně pojedu znovu na doladění páč to nejde takhle :-/
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no jasný tohle chodit nemůže...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

frida píše:
Ladas píše:šajze baňka a co to ve finále dokáže co každopádně to turbo nemohlo chodit i kdyby to ladil kdokoliv jiný....
no ,ale naladil se pěkný graf a každopádně pojedu znovu na doladění páč to nejde takhle :-/
..gratuluji k vyřešení problému, aspoň uvidíš konečně jak může 2260 fungovat, až ti to mv naladi.. některým zdejsim to doufám otevře oči, hlavně těm méně chytrym, kteří ve všem vidí shazovani "konkurence"..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nechci nikomu křivdit, ale můj názor je, že se ta plechovka sama od sebe nerozpadla (teď se mi to dostalo do ruky). Nejspíš to táhlo někdo ukroutil při pokusu jeho dalšího nastavení. Zas tak extrémní podtlak tam není, aby to mohlo ohnout téměř 1mm silný plech.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“