Stránka 1 z 6

Klima O2 nejde

Napsal: 31 bře 2014, 11:40
od Vici
1,9tdi 2005

původní problém neznám, ale dal se nový komresor (vypadal jako funglovka, ale bez dokladu...)

Naplnili mu to a že to "chladí" ale nejdou větráky na chladiči..
Větráky ale testem akčních členů rozběhnu oba = budou OK

na O2 si nepamatuju že bych se v klimě rýpal a proto přesně nevím

Na climatronicu dám auto a low - čili by měl začít chladit, když je venku 15 stupňů...
Větráky na chladiči se nepustí, chladič klimy studený, trubky taky tak = nezačne to chladit.

proud na kompresoru to ukazuje 0,6A požadavek je 0,6A, tlak jsou nějaké 4 bary?

Může to být špatně naplněné a nebo nový kompresor KO?

V paměti závad byla chyba s nízkým tlakem - asi to někdo nesmazal když to naplnil a dvě chyby s klapkama - ty má asi KO

Díky předem za radu :)

Napsal: 31 bře 2014, 11:53
od hansdob
je to 100% stejný kompresor jako tam byl??

Napsal: 31 bře 2014, 11:59
od Vici
Tak to nevím, řešil si to sám.
Je jich víc nezaměnitelných druhů?

Napsal: 31 bře 2014, 12:02
od roman1648
jo, právě že jo a ty různý repliky ( třeba od Trost AST ) za ca . 3500,- korun myslím moc nechodí...

Napsal: 31 bře 2014, 12:04
od Vici
je to origo

zjistím čísla

pokud je tam teda špatné číslo, jde to nějak přizpůsobit?

Napsal: 31 bře 2014, 12:17
od jurosdi
Nedá sa tam v RJ climatroniku kontrolovat stav zapnutia klimy??? Ako napr. v Oct1 v skupine 001.

Napsal: 31 bře 2014, 16:08
od Vici
tak tam byl Zexel 1K0 820 803N a dal se tam Sanden 1K0 820 859F

Napsal: 31 bře 2014, 20:59
od Vici
jsou záměnné?

Napsal: 31 bře 2014, 21:08
od Ladas
20s na netu...

Kompresor klimatizace PASSAT diesel
detail o prodejní položce
objednací číslo: 1K0820859F


náhrady:
1K0820803G
1K0820803H
1K0820803L
1K0820803N
1K0820803Q
1K0820803S
1K0820859D
1K0820859F

Napsal: 31 bře 2014, 21:10
od Vici
jo to jsem našel taky, ale etka s tím nesouhlasí

je v tom přečíslování asi bordel a pak je otázka co je pravda
v else píšou že jsou kompresory záměnné bez ohledu na výrobce... a pak si vyber (noteeth)

Napsal: 31 bře 2014, 21:10
od Ladas
jinak změř tlaky Low Hi a případně jeý nebo nový kompr mám...

Napsal: 31 bře 2014, 21:17
od jurosdi
Diel.príručka Škoda píše na 1.9 a 2.0 Tdi kompresor s koncovým číslom 803.
Koncovku 859F my píše pre benzínové motori.Obrázek

Napsal: 31 bře 2014, 21:51
od Biimbo
já to řešil loni a předloni, furt dokola. Pomohl až nový,který šlape pořád. Z CC dílů a takže se divím že šlape.
Kámoš mi autorizáku říkal, že v těch číslech je takový bordel, že snad ani boleslavi neví co má kam přijít. A serou se stejně jak benzínový tak naftový, ale jaký je v nich rozdíl taky nikdo neví a na 99 procent žádný.
Pokud tam máš 4 bary, tak mi to přijde nějak málo. A po zapnutí by měla hodnota A vylézt na nějakých 0,800A. A větráky se u toho roztáčí až asi po 5-10 sekundách, není to hned jako u kompresoru el mag spojkou.
A z jakýho důvodu jsi ho měnil? Dělal jsi proplach? Měnil patronu?

Napsal: 01 dub 2014, 12:21
od Vici
měnil to že nešel kompresor co mu přesně bylo nevím - zjistím
myslím že to ani utečené nebylo, čilijen přehodili kompresor a pak to někde naplnil
asi s tím zajdu ke známému na mašinku změřit tlaky co to dělá nebo ne...

zlatá O1 a podobně s kompresorem se spojkou :(

Napsal: 01 dub 2014, 16:58
od Tomas.cz
Jo, tam šla vyměnit spojka extra, pokud jsou dobré seger kleště tak se kompresor ani nemusel povolovat...