Takže něco kinematiky...
Postavíme před sebe jakékoli kolo,třeba i jen pneumatiku.Pokud bude souměrná a postavíme ji kolmo a postrčíme,pojede nám rovně.Pokud ji nakloníme třeba o 1 stupeň doprava a postrčíme,bude zatáčet doprava.Není podstatný,o kolik,vzorce nechme zdejším hnidopichům.Tudíž pokud nám dvě kola,jedoucí souběžně,tvoří nápravu a nemají stejný odklon,auto potáhne za tím víc nakloněným od kolmice,ať je to negativ,nebo pozitiv.A je úplně šumák,jestli jsou sběhlý,nebo do praku.Pokud mám u závoďáku "áčka",musím mít kola lehce do praku,páč mi díky velkýmu negativu táhnou dovnitř,tak je musím lehce rozběhnout,aby mi v koleji nešprckovaly.
A u koncernovýho Golfohybu je ta náprava,díky blbě spočítanýmu přepákování,k tomu náchylná.
Takže zkontrolovat 1)Jestli nemáš spodní čepy oba levý
2)Jestli jsou v oválnejch dírách ramene na přibližně stejným místě
3) a hlavně,jestli máš dobře a stejně napěchovanej pherson do těhlice na obou stranách.Tam bejvá problém
4)popř.jestli není úplně na kaši horní uložení,ale to je dost dlouhá páka,to by muselo bejt uplně trop.
Různý chytrosti,pukosilentbloky,stabiláky,tlumiče,to nedaj.