
DPF 2.0TDI CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DPF 2.0TDI CR
ahoj. mohl by se mi tady nekdo podivat jestli to DPF je funkcni..nelibi se mi ta hodnota 31,8. a EGR ma nejake divne hodnoty.


VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Cau,
nie som si isty, ale ta pozadovana hodnota je zrejme hodnota, ku ktorej ak sa priblizi hodnota aktualna, tak sa spusti aktivna regeneracia. Skus sledovat tu pozadovanu hodnotu ako sa bude menit.
Viac by ma zaujimalo co znamena hodnota "casticovy filtr hladina oleje". Ja tam mam hodnotu 129 ml.
Aky mas kod motora a kolko mas na tom najazdene?
K tomu EGR neviem no. Pocitujes nejake zmeny v spravani motora?
nie som si isty, ale ta pozadovana hodnota je zrejme hodnota, ku ktorej ak sa priblizi hodnota aktualna, tak sa spusti aktivna regeneracia. Skus sledovat tu pozadovanu hodnotu ako sa bude menit.
Viac by ma zaujimalo co znamena hodnota "casticovy filtr hladina oleje". Ja tam mam hodnotu 129 ml.
Aky mas kod motora a kolko mas na tom najazdene?
K tomu EGR neviem no. Pocitujes nejake zmeny v spravani motora?
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
ahoj. je to motor CBAB 2.0 TDI CR. DPF bylo cistene a EGR je cisteny..ale bojim se ze bude ucpana trubka od turbo do EGRu protoze ten egr byl na 80tis neskutecne zaranej a diky tomu odeselo DPF. to se vycistilo. co tady vidim tak ma 1,8 zaneseni. ale nejde mi do hlavy ta druha hodnota proc je tak vysoka ':/
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
u octa 2 jsme teď řešilidunivý zvuk motoru výkon nulový a na EGR nám výf.plyny cirkulace psalo až 103 %,při vlnoběhu má být asi jen 3%,na zvýšené otáčky asi 1500,kolem 30%,závada se našla-uplně zaládovanej FAP z výfuku něšlo skoro nic tak jde na OFFnutí a přehrát softík,tak uvidíme,ale už na to takto jezdí více lidí,tak to asi fungujegeo píše:Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
tak jsem dneska s autem najezdil cca 50km. ta hodnota 31.8 spadla na cca 5,7 pak vylezla na 6. kdyz prelezla pres hodnotu 7,5 zhasla i kontrolka DPF na budikach. a od toho zacal fungovat i EGR. a uz to vse funguje jak ma. na volnobeh je hodnota dif. tlaku 5mbar.geo píše:Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz regeneruje je EGR zavrenej.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ahojte,
vedel by mi niekto podla prilozeneho logu pozriet funkcnost EGR (ak sa to da)? Motor bol zohriaty na prevadzkovu teplotu.
miraspetrowski vyssie spominal, ze na volnobehu by EGR mal mat 3%, u mna je to cca 50%.
Ako ziadne chyby to nehlasi, len od spodu je to take lenivejsie a ked sa motor zohreje tak je hlucnejsi ako za studena, ci to nebude EGRkom.
Dakujem.
http://leteckaposta.cz/884883319
vedel by mi niekto podla prilozeneho logu pozriet funkcnost EGR (ak sa to da)? Motor bol zohriaty na prevadzkovu teplotu.
miraspetrowski vyssie spominal, ze na volnobehu by EGR mal mat 3%, u mna je to cca 50%.
Ako ziadne chyby to nehlasi, len od spodu je to take lenivejsie a ked sa motor zohreje tak je hlucnejsi ako za studena, ci to nebude EGRkom.
Dakujem.
http://leteckaposta.cz/884883319
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
možná je zasekanej karbonem,nebo se asi bude poroučet,dej ho OFF-nout a je po problémumilky22 píše:Ahojte,
vedel by mi niekto podla prilozeneho logu pozriet funkcnost EGR (ak sa to da)? Motor bol zohriaty na prevadzkovu teplotu.
miraspetrowski vyssie spominal, ze na volnobehu by EGR mal mat 3%, u mna je to cca 50%.
Ako ziadne chyby to nehlasi, len od spodu je to take lenivejsie a ked sa motor zohreje tak je hlucnejsi ako za studena, ci to nebude EGRkom.
Dakujem.
http://leteckaposta.cz/884883319
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
odstraneny /zablokovany, zaslepeny/ EGR by nemal mat vplyv na DPF pokial viem. Skor ak je EGR zaseknuty v otvorenej polohe, pripadne sa nezatvori uplne, tak moze sposobovat vyssiu dymivost auta (bez dpf) a tym padom rychlejsie zanasanie DPF a aj castejsie regeneracie.
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
jak zustane zaseklej, většinou pokud máš maxidot,napíše emise do dílny,nejlépe provést diagnostiku členů a potom můžeš přesněji odstraňovat problémMareC3k píše:odstraneny /zablokovany, zaslepeny/ EGR by nemal mat vplyv na DPF pokial viem. Skor ak je EGR zaseknuty v otvorenej polohe, pripadne sa nezatvori uplne, tak moze sposobovat vyssiu dymivost auta (bez dpf) a tym padom rychlejsie zanasanie DPF a aj castejsie regeneracie.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Nazdarm prosim kde ma tato ecu vo vagu reset? Myslim tym popol na nulu ako ako pri vymene, idem ten filter akurat menit. Ja niecom zastanca OFF... dycham to aj ja. A este ten bezpecnostny login by som poprosil.
Inak, omluvam sa duplikonie tematu...
Inak, omluvam sa duplikonie tematu...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp