DPF 2.0TDI CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

DPF 2.0TDI CR

Příspěvek od jirka.p »

ahoj. mohl by se mi tady nekdo podivat jestli to DPF je funkcni..nelibi se mi ta hodnota 31,8. a EGR ma nejake divne hodnoty.

Obrázek
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Cau,

nie som si isty, ale ta pozadovana hodnota je zrejme hodnota, ku ktorej ak sa priblizi hodnota aktualna, tak sa spusti aktivna regeneracia. Skus sledovat tu pozadovanu hodnotu ako sa bude menit.

Viac by ma zaujimalo co znamena hodnota "casticovy filtr hladina oleje". Ja tam mam hodnotu 129 ml.

Aky mas kod motora a kolko mas na tom najazdene?

K tomu EGR neviem no. Pocitujes nejake zmeny v spravani motora?
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

ahoj. je to motor CBAB 2.0 TDI CR. DPF bylo cistene a EGR je cisteny..ale bojim se ze bude ucpana trubka od turbo do EGRu protoze ten egr byl na 80tis neskutecne zaranej a diky tomu odeselo DPF. to se vycistilo. co tady vidim tak ma 1,8 zaneseni. ale nejde mi do hlavy ta druha hodnota proc je tak vysoka ':/
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

geo píše:Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
u octa 2 jsme teď řešilidunivý zvuk motoru výkon nulový a na EGR nám výf.plyny cirkulace psalo až 103 %,při vlnoběhu má být asi jen 3%,na zvýšené otáčky asi 1500,kolem 30%,závada se našla-uplně zaládovanej FAP z výfuku něšlo skoro nic tak jde na OFFnutí a přehrát softík,tak uvidíme,ale už na to takto jezdí více lidí,tak to asi funguje
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

geo píše:Egr není funkční a pokud se nezapisuje závada tak se manipulovalo s SW motoru.Co se týká filtru tak se podívej na hodnoty od poslední regenerace zda se mění a odpoj snímač dif tlaku zda se zapíše závada.Dále kontroluj zda se hodnota dif tlaku bude na volnoběh do regenerace zvyšovat a zda po regeneraci spadne asi na 5mbar.
tak jsem dneska s autem najezdil cca 50km. ta hodnota 31.8 spadla na cca 5,7 pak vylezla na 6. kdyz prelezla pres hodnotu 7,5 zhasla i kontrolka DPF na budikach. a od toho zacal fungovat i EGR. a uz to vse funguje jak ma. na volnobeh je hodnota dif. tlaku 5mbar.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kdyz regeneruje je EGR zavrenej.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Ahojte,

vedel by mi niekto podla prilozeneho logu pozriet funkcnost EGR (ak sa to da)? Motor bol zohriaty na prevadzkovu teplotu.

miraspetrowski vyssie spominal, ze na volnobehu by EGR mal mat 3%, u mna je to cca 50%.

Ako ziadne chyby to nehlasi, len od spodu je to take lenivejsie a ked sa motor zohreje tak je hlucnejsi ako za studena, ci to nebude EGRkom.

Dakujem.

http://leteckaposta.cz/884883319
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

milky22 píše:Ahojte,

vedel by mi niekto podla prilozeneho logu pozriet funkcnost EGR (ak sa to da)? Motor bol zohriaty na prevadzkovu teplotu.

miraspetrowski vyssie spominal, ze na volnobehu by EGR mal mat 3%, u mna je to cca 50%.

Ako ziadne chyby to nehlasi, len od spodu je to take lenivejsie a ked sa motor zohreje tak je hlucnejsi ako za studena, ci to nebude EGRkom.

Dakujem.

http://leteckaposta.cz/884883319
možná je zasekanej karbonem,nebo se asi bude poroučet,dej ho OFF-nout a je po problému
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Nerad by som odstranoval EGR kvoli DPFku.

EGR + klapka boli cistene ultrazvukom cca pred rokom v zime a niekedy v lete 2013 sa menili na nich tesnenia a nevyzerali nejak extra zakarbonovane.

Asi mi neostava nic ine len skusit kupit nove EGR.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

odstraneny /zablokovany, zaslepeny/ EGR by nemal mat vplyv na DPF pokial viem. Skor ak je EGR zaseknuty v otvorenej polohe, pripadne sa nezatvori uplne, tak moze sposobovat vyssiu dymivost auta (bez dpf) a tym padom rychlejsie zanasanie DPF a aj castejsie regeneracie.
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

MareC3k píše:odstraneny /zablokovany, zaslepeny/ EGR by nemal mat vplyv na DPF pokial viem. Skor ak je EGR zaseknuty v otvorenej polohe, pripadne sa nezatvori uplne, tak moze sposobovat vyssiu dymivost auta (bez dpf) a tym padom rychlejsie zanasanie DPF a aj castejsie regeneracie.
jak zustane zaseklej, většinou pokud máš maxidot,napíše emise do dílny,nejlépe provést diagnostiku členů a potom můžeš přesněji odstraňovat problém
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Nazdarm prosim kde ma tato ecu vo vagu reset? Myslim tym popol na nulu ako ako pri vymene, idem ten filter akurat menit. Ja niecom zastanca OFF... dycham to aj ja. A este ten bezpecnostny login by som poprosil.

Inak, omluvam sa duplikonie tematu...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

ahoj. jestli si dobre pamatuju tak dpf se vyndalo vycistilo a dalo zpet. pak jsem tady jezdil a regenerace se udelala sama. jinak jeste zkontroluj sani a funkci EGR ventilu.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

ahoj. jestli si dobre pamatuju tak dpf se vyndalo vycistilo a dalo zpet. pak jsem tady jezdil a regenerace se udelala sama. jinak jeste zkontroluj sani a funkci EGR ventilu.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“