Kompresor Orlik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Kompresor Orlik

Příspěvek od sniper-- »

Kluci je to drobet OT ale zeptam se. Mam dvoustupnovej kompresor orlik 2 DSK 75 , kterej je schopnej natlacit az 16bar ale dava jako jednopist pouze 25m3, Pro me pouziti by byl daleko lepsi jednostupnovej 2 JSK 75 , kterej da 8bar ale fouka 50m3 , chci se zeptat, jestli je mozny ten DSK predelat na JSK Diky ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

A koukal jsi na něj proč fouká málo nám se většinou zaserou ty ventilky v hlavě šéf to vždycky vyčistí a zase maká.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Tech 25m3 a 50m3 je udaj ze stitku....jinak fouka tech 25 , protoze prvni valec stlacenej vzduch prefoukne do druheho a ten nasledne do vzdusniku, ten jednostupnovej je podle miho lepsi v tom , ze dava kazdej valec do vzdusniku a pri tlaku 9 bar co mam nastaveno na tlakaci, bude daleko driv vypinat.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

budeme z firmy odprodávat 2jsk 75 , kompletní i s velkým vzdušníkem s revizema , určitě bude za rozumku , potřebujeme vyklidit staré prostory , kdyby jsi chtěl víc vzduchu ještě tam je čkd kompresor 100 m3 :-D
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Uz jsem to vyresil.... dneska jsem sundal valce a jeden pist ma klasiku vrtani 75 a druhej co dela ten vetsi tlak jen 40 , a blok je diky tomu taky jinej , tak ze prestavba neni mozna.Dneska se mi povedlo ze jsem koupil agregat novou ulozenku 2 JSK 75 za peknej peniz. :)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
dedkoun
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 říj 2007, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od dedkoun »

Jen dávej bacha na směr a otáčky/výkon motoru.Ať ti motor nezaplápolá...:-D
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

smer a otacky jsou jasny... ale s tim vykonem nevim nevim.... origo tam ma bejt 7,5kw ale tenkrat jsem na ten DSK dal 4kw a ten to utah v poho, tak zitra prehodim jen agregat a uvidim....ale pocitam ze ten JSK asi neutahne a budu muset vratit ten 7,5 kw
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
dedkoun
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 říj 2007, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od dedkoun »

Nebudu unavovat vzorcema,ale 4 kw na 8 barů ti utáhne s odřeným hřbetem tak na 1450 otáčkách.A už ho dáváš v sázku.V praxi motor 1500,podélně rovnou na hřídel kompresoru,ten 7,5 kW na bočáka,3000 ot motor a zpřevodovat tak na 1800 otáček.
dedkoun
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 říj 2007, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od dedkoun »

Ale tomu 2JSK75 nejlíp vyhovuje kombinace 5kw/1500 otáček.A vydrží navěky.Ten 7,5 je taky dobrej,ale v praxi dá skoro stejně množství,jen třeba nafuní v klidu 10 barů,což asi využije jen někdo.Já ne....:-D takže jede na 1500/5kw.A nemusí mít ani rozběhovej přepínač.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Včera jsem to složil a funguje zda se i s tím
4kw 2900ot a 11cm remenici a vypíná 9 bar. Tak uvidim dneska v provozu jestli se ten motor nebude moc hrát. Kdystak ten origo 7,5kw 2900ot mám v záloze,a prehozeni je na půl hodky.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

7,5 kw motor patří na ten původní vysokotlakej kompresor, na klasickej dvoupísták je určen ten motor co tam máš, jede na něj 10 let vypínání si nastavíš jaký potřebuješ na tlakovým spínači 8 bohatě stačí a pak je rozhodující objem vzdušníku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“