kouř vs. turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
iNter
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 led 2012, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

kouř vs. turbo

Příspěvek od iNter »

Ahojte, mám dotaz - asi půl roku mám vyčištěné turbo od Indiho (vše ok!) a dodělaný soft ke sprintům - když tomu šlápnu tak si to zakouří (žádný úplný extrém, ale ve zpětném to vidět jde-při podlaze, jinak při lechtání ne). Otázka zní - jak moc hrozí že se mi lopatky opět zanesou a přestane chodit regulace a zase se to bude muset čistit?
Nepodtáčím to a vždy to protáhnu aby regulace chodila, ale nerad bych brzo
platil nové čištění... Díky za info. (egr zaslepený a trubka místo katu)
PASSAT B5 TDI
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1643
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

protáhni to tak 2x za týden k 5tisícům a pokud to bylo vyčištěný dobře tak to vydrží dlouho..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“