Vodící čepy zadní kotoučové brzdy (O1)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
AdamC
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 zář 2013, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Vodící čepy zadní kotoučové brzdy (O1)

Příspěvek od AdamC »

Ahoj,

koupil jsem nové vodící čepy na zadní kotoučovou brzdu, ale je každý jiný.
Jeden je takový kuželovitý a kratší, druhý je delší a po stranách zbroušený.
Bohužel jsem si toho při demontáži nevšiml a nyní nevím, jak patří.
Neví někdo, jak to patří? Stačí něco jako "kratší nahorů, delší dolů". V dílenské příručce o tom není ani slovo:-(

Díky.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 736
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Hlavně pořádné prachovky a ne ty co prodávají origo Škoda. Ty jsou krátký a padají.
Tyhle jsou delší a čepy budou jak v pokojíčku.

http://www.autodilycz.cz/zbozi/p-l-sada ... 39/227205/
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
AdamC
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 zář 2013, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od AdamC »

Koupil jsem kompletní sadu TRW. Snad jsou to ty správné.

Nevíš teda, kde má být jaký čep?
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Tak me se teda jeste nestalo aby nove original prachovky padaly .....
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
mikl
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 15 zář 2008, 16:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od mikl »

Kuželový nahoru,po stranách zbroušený dolu.
AdamC
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 zář 2013, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od AdamC »

mikl: Díky chlape! Už to mám složený a dal jsem to tak, jak říkáš... :-)

Edit: Takže pro všechny, co nebudou vědět jak čepy patří:

Jak patří vodící čepy?:
- Rovný, po stranách zbroušený dolů.
- Kuželový, 3x odstupňovaný nahoru.
Naposledy upravil(a) AdamC dne 01 kvě 2014, 07:59, celkem upraveno 1 x.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 736
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

chipmann píše:Tak me se teda jeste nestalo aby nove original prachovky padaly .....
Nový ne, ale origo jak není trochu ve formě, už je problém.
Tyhle jsou asi o 1 cm delší. Při nových deskách se origo natahuje, tohle krásně pásne a jen se stlačuje.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

pokud na to chčije kapalina, tak se nafoukne a je volná každá.
Já neviděl ještě,že by s origo na suchým třmenu byl problém. I na 17 let starý octávce jsou origo a nic jim nebylo. Za to v Frenkit sady na třmen, z těch se dá použít maximálně tak těsnění a prachovka na pístek, to funguje, manžety stojí za velký kulový..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ty Frenkit sady jsou vůbec takový to :) , tuhle jsem repasoval třmen na Megana, Lucas 54mm, tj. rozšířený model a těsnící gumička měla průměr, že bych jí pístkem leda skalpoval, naštětí se ve skříni válela sada na Feldu a bylo po problému.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“