Stránka 1 z 1

Golf 2.8 vr6 Turbokit

Napsal: 09 kvě 2014, 00:09
od Trotl
Ahoj,
Přemýšlím o přestavbě motoru vr6 2.8 na turbo. Máte někdo s touto přestavbou zkušenost? Nebo aspoň poradit solidní firmu která to dělá.

Děkuji moc za odpovědi :-)

Fanda

Napsal: 09 kvě 2014, 07:35
od Ladas

Napsal: 09 kvě 2014, 09:38
od Trotl
Díky moc, napíšu tam :)

Napsal: 24 kvě 2014, 10:29
od tlakac3
jak si pochodil?napsal si tam?

Napsal: 15 úno 2016, 12:48
od Markus01
Jedna věc je možnost zástavby. Mě by zajímalo, zda je možné v našem super státě něco takového legalizovat a pokud ano, co to vyžaduje. Prosil bych konkrétnější odpovědi než: Potřebuješ peníze. ;)

Napsal: 15 úno 2016, 20:23
od Ladas
1. potřebuješ peníze
2. kit
3. výzkumák-dekra a opět peníze
4. nemusí to povolit jednodušší bude vyvézt nechat zapsat v německu nebo polsku a opětovně dovézt a přihlásit se změnou KW

Napsal: 15 úno 2016, 21:45
od Markus01
Týká se to jen kitu s atestem nebo i individuální zástavby?

Napsal: 15 úno 2016, 22:25
od Ladas
má to český atest?

Napsal: 15 úno 2016, 23:10
od Markus01
Jako kit to nemá žádný atest. Mám doma jen kompressor, který bych chtěl napchat do svého BMW. Je to kompressor Eaton TVS z Jaguaru. Toť celý příběh. (noteeth) Když už jsme u těch atestů. Podobný problém momentálně řeším i s brzdama. Použiju kotouče z M3 CSL, přední třmeny z 335i (4-pot Brembo) a zadní ze 135i (2-pot Brembo). Vzhledem k tomu, že třmeny jdou přímo namontovat na stávající těhlice, tak by prý neměl být problém udělat zkoušku a zapsat do TP. Tak zní info z Dekry. S tím přeplňováním to teprve začínám řešit. Proto sháním předběžné info.

Napsal: 15 úno 2016, 23:19
od Ladas
jj zaplatíš si zkušebnu a počkáš na výsledek ale v tom ti asi nikdo info nedá protože já vím tak o jednom člověku co tohle prošel a uspěl ale to byly jiné úpravy a jiné auto

Napsal: 16 úno 2016, 08:33
od Markus01
Prošel s přeplňováním nebo s brzdama?

Napsal: 16 úno 2016, 18:43
od Ladas
brzdy