Octa 1 vymena budiku - nevim jak na immo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vejrazkas
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 29 bře 2014, 22:01
Odpovědi: 0

Octa 1 vymena budiku - nevim jak na immo

Příspěvek od vejrazkas »

prosim poradil by mi nekdo jak se pres vag prizpusobi nove budiky na octavii 1 pred face? nemohu tu nikde najit navod jak na to, budu moc rad za kazdy odkaz nebo radu sem uz zoufalej :?
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

jaká generace Immo:)
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Vymeníš budíky. Spojíš sa na adrese 17-prístrojová doska. Klikneš na príkaz PRISPOSOBENIE. Vkanáli 00 zadáš hodnotu 0000. Vymažú sa adaptačné hodnoty. Týmto je immo v budíkoch prispôsobené k RJ motora. Potom musíš nakódovat klúče k novej prístrojovke. Potrebuješ poznat PIN nových budíkov. Zase sa spojíš s RJ budíkov. Klikneš na príkaz LOGIN. Zadáš pin nových budíkov.(pokial je štvormiestny,tak musíš na začiatok napísat ešte nulu). Po prijatí pinu klikneš na PRISPOSOBENIE. Tam ideš na kanál 021. Do políčka napíšeš počet klúčov ktoré budeš robit. Klikneš na testovat a potom na uložit. Ked kontrolka immo na budíkoch zhasne,tak klúč vytiahneš a zapneš zapalovanie dalším klúčom. Po zhasnutí je aj ten prispôsobený.

Pri predface Octavi nepotrebuješ PIN pôvodných budíkov,ktoré si z auta demontoval.... predface má 2gen.immo
peterkopuk
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 30 lis 2017, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterkopuk »

Zdravím Octavia 1, r.2000 immo2

Menil som budíky za druhé, úplne také isté číslo všetko. Samozrejme nešlo naštartovať kvôli immo, tak sme Podľa návodov na internete cez VCDS spojili nové budíky a prispôsobil kľúč, (podľa tohto návodu vyššie) . Už štartovať ide, aj funguje, ale odkedy funguje štartovanie tak sa vôbec nedá pripojiť diagnostikou, nenacita skoro nič, okrem pár vecí. Keď sme pripojili naspäť stare budíky, tak sme vyčítali chybu 17978 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem.

Ale na tých nových budikoch sa na diagnostike nedá takmer nič. Už sme skúšali aj odpojiť batériu, skontrolovať stekre a podobne. Ale keďže sa na starých budikoch dá cez diagnostiku vyčítať všetko, tak to bude pravdepodobne problém ze tie nove budíky tam niečo blokujú. Vedel by niekto poradiť ako vyriešiť tento problém?
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

Prehraj eeprom.
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Nebo EEPROM odpájej a zapájej do nových budíků a kdybys měl tu EEpromku venku, tak ji vyčti a zazálohuj obsah paměti. Pak bych ji zapájel do nových budíků a přizpůsobil immo a klíče. Pokud by se totiž něco kazilo při přizpůsobování, budeš mít origo nepoškozenej soft. Nevhodný soft, kterým ukládáš data, totiž může zničit obsah EEprom tím, že ukládá data do paměti tam, kam nepatří. Špatně adresuje data co se ukládají do paměti a naháže to tam jak seno na půdu. Ten VAG kterým čteš a ukládáš data je origo? Chyba totiž může být klidně i tam. Nebude lepší to svěřit někomu kdo tohle ovládá?
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“