Tahlo turba nastaveni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tahlo turba nastaveni
Zdravim panove dnes jsem s kamaradem menil vyrezlou banku na turbu.
Tahlo jsem nastavil na predpeti 1mm, ale spodek je mrtvej a ve 2000 to zacne rvat do sedacky.
Pokud tahlo trochu pokratim zhruba na predpeti 0 tak ten vyraznej turboefekt neni tak citelnej, ale zase mi prijde ze to tolik netahne.
Auto nepada do nouze, neni ani nijak vyraznej prefuk, zadnej problem ve vysokejch otackach jen ten spodek.
Otazka mam jeste prodluzovat nebo zkracovat.
Log 4 rovina bohuzel nebyla dlouha na rozjeti do vysokejch otacek.
http://leteckaposta.cz/687463118
Log 3 mirnej kopec
http://leteckaposta.cz/959579282
Motor ASV a ma udelanej soft namereno 140ps a 300nm
Tahlo jsem nastavil na predpeti 1mm, ale spodek je mrtvej a ve 2000 to zacne rvat do sedacky.
Pokud tahlo trochu pokratim zhruba na predpeti 0 tak ten vyraznej turboefekt neni tak citelnej, ale zase mi prijde ze to tolik netahne.
Auto nepada do nouze, neni ani nijak vyraznej prefuk, zadnej problem ve vysokejch otackach jen ten spodek.
Otazka mam jeste prodluzovat nebo zkracovat.
Log 4 rovina bohuzel nebyla dlouha na rozjeti do vysokejch otacek.
http://leteckaposta.cz/687463118
Log 3 mirnej kopec
http://leteckaposta.cz/959579282
Motor ASV a ma udelanej soft namereno 140ps a 300nm
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Máš tam na 4ku 2,5 sekundy prodlevu, než nafoukne, ale to je v normě, na to že je to z 1260 ot. V těchto otáčkách je malá prodleva normální.
Na 3ku 1,5 sekundy ze 1360 ot.
Možná by mohla být menší, ale bez prodlevy to v těchto otáčkách nepůjde.
Logy jsou dělány s předpětím 1 mm, nebo 0 mm???
Jinak regulace je v pořádku.
Na 3ku 1,5 sekundy ze 1360 ot.
Možná by mohla být menší, ale bez prodlevy to v těchto otáčkách nepůjde.
Logy jsou dělány s předpětím 1 mm, nebo 0 mm???
Jinak regulace je v pořádku.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
gigidpietro píše:Máš tam na 4ku 2,5 sekundy prodlevu, než nafoukne, ale to je v normě, na to že je to z 1260 ot. V těchto otáčkách je malá prodleva normální.
Na 3ku 1,5 sekundy ze 1360 ot.
Možná by mohla být menší, ale bez prodlevy to v těchto otáčkách nepůjde.
Logy jsou dělány s předpětím 1 mm, nebo 0 mm???
Jinak regulace je v pořádku.
zdravim mohol by som ta aj ja poprosit o kontrolu logu dakujem
http://uloz.to/xZMPR9QT/log-01-001-003-011-csv
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
To už je na Tobě, je to v normě.
Jinak má být předpětí 1 mm, ale když píšeš, že je to horší, tak to můžeš i nechat. A nebo dát předpětí 1 mm a upravit délku táhla.
Zkus ještě s tím nulovým předpětím nalogovat od 1700 ot a
od 2000 ot, schválně jaký tam bude přefuk.
Jinak má být předpětí 1 mm, ale když píšeš, že je to horší, tak to můžeš i nechat. A nebo dát předpětí 1 mm a upravit délku táhla.
Zkus ještě s tím nulovým předpětím nalogovat od 1700 ot a
od 2000 ot, schválně jaký tam bude přefuk.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
diky pozriem inac vaha je tam pierburg a ma 2 roky a mastna bola ako svina a pozriem aj egr.popripade skusim diodu bav 21 ako to pojdegigidpietro píše:krepy, u Tebe to vypadá na špatnou váhu vzduchu, zkus ještě lognout kanály 3,8,11.
Nebo to může dělat EGR který nedovírá.
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Tak po dnesnim opetovnem laborovanim s tahlem nastaveni predpeti 0-0,5mm tezko se to odhaduje.
Uz je to celkem pouzitelny i v nizkych otackach.
Log 3jka do kopce s prerazenim na 4
http://leteckaposta.cz/830794422
Log 4rka od 1600 do mirneho kopce.
http://leteckaposta.cz/549730938
Log 3jka od 2000 mirny kopec.
http://leteckaposta.cz/231639875
Log 3jka od 1700 mirny kopec.
http://leteckaposta.cz/207184111
Asi to tak nechame je to nejpouzitelnejsi nastaveni.
Lepsi dole a bez toho kopance ve 2000tis.
Uz je to celkem pouzitelny i v nizkych otackach.
Log 3jka do kopce s prerazenim na 4
http://leteckaposta.cz/830794422
Log 4rka od 1600 do mirneho kopce.
http://leteckaposta.cz/549730938
Log 3jka od 2000 mirny kopec.
http://leteckaposta.cz/231639875
Log 3jka od 1700 mirny kopec.
http://leteckaposta.cz/207184111
Asi to tak nechame je to nejpouzitelnejsi nastaveni.
Lepsi dole a bez toho kopance ve 2000tis.
turbo
Tak turbo vycistene.... vypodlozene.. a novy podtlakovy regulator pretoze ten stary bol uplne rosypany....
prikladam logy po vymene len neviem kolko mam nastavit tu dlzku hriadelky na tom regulatore.... prvy log 01 je tycka regulatora naplno roztiahnuta a log 02 je tycka regulatora pritiahnuta o par milimetrov... ako to ma byt spravne? diik
http://ulozto.sk/xGkaMEVn/t-rar
prikladam logy po vymene len neviem kolko mam nastavit tu dlzku hriadelky na tom regulatore.... prvy log 01 je tycka regulatora naplno roztiahnuta a log 02 je tycka regulatora pritiahnuta o par milimetrov... ako to ma byt spravne? diik
http://ulozto.sk/xGkaMEVn/t-rar

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
já jsem se s tím dlouho zabýval a nakonec jsem musel válečky nechat zmenšit z 0,15 na 0,1mm ale při mých pokusech se zlepšil spodek pootočením červíka proti směru ručiček o půl až celou otáčku...tak jedině zkus červíka
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov