Stránka 1 z 1
tandem
Napsal: 05 čer 2014, 08:23
od sarincz
Zdravim, resim ted problem s tekoucim tandemovym cerpadlem, jak je na tom X verze tandemu , jsou tyto firemni repasy dobre??? Vydrzi neco nebo je lepsi jit zas do noveho originalu? Kdo me sezene za nejlepsi cenu jednu nebo druhou variantu?
Diky
Napsal: 05 čer 2014, 15:41
od blonn
A proč bys kupoval jinej, stačí přetěsnit

Napsal: 05 čer 2014, 18:53
od Fulltank
zalezi kde tece, pokud ti pribejva olej tak to si sam nepretesnis a kup klidne starsi. Pokud ti to tece pod vickem z venku, staci rozebrat a pretesnit.
Napsal: 05 čer 2014, 19:34
od henri
Při demontáži tandemu z důvodu přetěsnění je nutné zachovat nějaké nastavení. Jaké jsou zásady pro takovou operaci.
Napsal: 05 čer 2014, 20:18
od Fulltank
Ne. Povolis ctyri srouby, odpojis dve hadice a jednu trubku a je venku. Kazdopadne pri demontazi vymen tesneni mezi tandemem a hlavou a snaz se dodrzet cistotu at se mrdnik nedostane ke vstrikum.
tandem
Napsal: 06 čer 2014, 06:26
od sarincz
No olej me nepribyva, takze staci koupit tesneni? a natrit ho necim nebo nasucho? Ma to nejake cislo at neobjednam blbost? Jde o motor BKD.
Dik
Napsal: 07 čer 2014, 21:01
od favo
henri píše:Při demontáži tandemu z důvodu přetěsnění je nutné zachovat nějaké nastavení. Jaké jsou zásady pro takovou operaci.
Žádné nastavení potřeba dodržet není. Tandem je poháněn vačkovou hřídelí a s tou nijak hýbat nebudeš. Je to jen a pouze mechanické čerpadlo s vývěvou, žádnej zádrhel v tom nehledej. Je to práce na max 20 minut a to jsem to dělal poprvé a doufám že i naposledy.
Jen já jsem použil místo LUKu tandem Bosch a tam je plechové těsnění kdežto u LUKu je gumové.
Kdyby náhodou tak jedno gumové těsnění k tandemu mi leží doma originál škoda ještě zabalené.
Napsal: 08 čer 2014, 10:50
od Ladas
BKD myslím nemá 2varianty jako 8V PD
tandem
Napsal: 11 čer 2014, 05:57
od sarincz
Jeste dotazek, mam koupene tesneni pod tandem, je tam jeste nejake jine tesneni? Chci to vymenit vsechno naraz , nerad by jsem to delal nekolikrat. Jestli tam neni nejake tesneni pod vickem treba, je tam tandem Bosch.
Dik
tandem
Napsal: 19 čer 2014, 06:00
od sarincz
Zdravim , vidim ze tahle moje posledni otazka upadla v zapomeni, takze jeste jednou se zeptam, je potreba vymenit jeste jine tesneni nez hlavni pod tandem?? Mam koupene jen to velke tvarove tesneni, je tam i nejaky O krouzek?? Pak pripadne jaky rozmer, nebo kde se da koupit, ja jsem se ptal v autorizaku a ti nic nevedeli.
Dik
Napsal: 19 čer 2014, 07:06
od Fulltank
nic jineho nepotrebujes, ale kdyz uz to budes mit dole rovnou sundej to vicko co drzi cca 5 torxu a pod nim je plechove tesneni a to opravdu lehce mazni silikonem. Je to spis takova prevence, rado to tam tece.
Vicko myslim to na tandemu, az to uvidis bude ti to jasne.
tandem
Napsal: 20 čer 2014, 06:30
od sarincz
Ok, diky, snad o vikendu bude cas a vrhnu se na to.
Napsal: 28 bře 2015, 15:28
od arlie
Dnes jsem taky absolvoval výměnu tandemu. Ovšem na podélným motoru je to trochu drbačka. Ale podařilo se.
Jenom doplním - u tandemu bosch je plechové těsnění mezi hlavou a čerpadlem, pak další plechové mezi víčkem a pak je gumové mezi čerpadlem a vývěvou (když tandem rozloupnete napůl). Tam by se mohl ztrácet podtlak popř. taky nafta - vedou tudy skulinky do hlavy.