BMW F30 335xd 313PS/440PS a 800NM stage 3,

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

BMW F30 335xd 313PS/440PS a 800NM stage 3,

Příspěvek od PROFITUNER »

BMW F30 335xd N57Z seria 313PS 630NM
Profituning uprava 371PS a 830NM.
Uprava softeru! a drobna hardwerova uprava palivového systemu!
Predpokladame,ze sa jedna o uplne prvy motor N57Z 313PS v BMW upraveny aj softverovo.
Osppravedlnujem sa za trosku skresleny priebeh, ale novy X-drive sa meria na brze trosku problematicky.
Realny priebeh na ceste je uz od 1500 otacok, kde motor dosahuje uz plny krutiaci moment, no presne odmerat to na nasej brzde momentalne nedokazeme. Mozno neskor,pre porovnanie, preverime meraniami vykonu na ceste s profesionalnym zariadenim.
V kazdom pripade, rozsah vyuzitelnych otacok motoru N57Z je realne od 1500- 5300 otacok, kedu v rozmedzi 1500-3000 na motor k dispozicii 90% maxima krutiaceho momentu a v rozsahu 3600-5300 otacok ma 90% maximálneho vykonu. Jednuducho idealny dieselObrázek
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 05 dub 2015, 17:55, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

mne osobne sa nelubi ten priebeh krutiaceho momentu, u bmw som zvyknutý že krutiaci moment drží a nie ze hned padá.
Ale koncové čísla sú dobré :)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

A tento graf sa ti páči ?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=132658
Ak by to autor roztiahol širokoúhlo ....všetkým by sa znenazdajky zdalo - ako to krásne drží " krutiak "
Pri 4000 tis ot. to má 630 nm čo je zhruba 3/4 max točivého momentu presne tak isto ako graf tej audiny ( o tom že tá audi ma tie NM v 1500 sa nebavíme podla mňa je to dané iba meraním ale o tom ako to " klesá ")
Niektoré grafy si stačí dať do širokouhlého formatu ideálne tak 21:9 a bude sa zdať priam plocha krivka.... (LOL)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Martin.D píše:A tento graf sa ti páči ?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=132658
Ak by to autor roztiahol širokoúhlo ....všetkým by sa znenazdajky zdalo - ako to krásne drží " krutiak "
Pri 4000 tis ot. to má 630 nm čo je zhruba 3/4 max točivého momentu presne tak isto ako graf tej audiny ( o tom že tá audi ma tie NM v 1500 sa nebavíme podla mňa je to dané iba meraním ale o tom ako to " klesá ")
Niektoré grafy si stačí dať do širokouhlého formatu ideálne tak 21:9 a bude sa zdať priam plocha krivka.... (LOL)
Tohle se tu řešilo už dávno, tyhle rozcapený grafy, hroznej nešvar :roll:
:-@
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

toto je to co sa mi lubi u bmw a na co som zvyknuty, preto mi je to nezvykle ze ten krutak hned pada , o nastupe krutaku nehovorim nic lebo ako pisal profituner je problematické to zmerať
Obrázek
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Tak koncene dokazeme upravovat vsetky nove BMW Fxx uz aj nasim softwerom.

Momentalne výsledok Stage 2, s funkcnym DPF a zmenenou zadnou castou vyfuku 411PS a 844NM. vecer,alebo zajtra pridame aj video z merani.
Znovu je problem s priebehom koli X-drivu, slubujem,ze auto premerame este aj na ceste, kde bude uplny real priebeh,ale hodnoty pre porovnanie presne sedia.
Auto ma podla predpokladu rezervu min 40PS, samozrejme sa to bude dalej testovat.
V kratkom case bude nasledovat Stage 3 uz aj bez DPF mozna aj IC.
Obrázek
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Pekny vysledok,aj na vasej fb stranke som uz videl,ze ako jediny na slovensku to viete upravit,to je myslim zavadzajuce..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

eazy20 píše:Pekny vysledok,aj na vasej fb stranke som uz videl,ze ako jediny na slovensku to viete upravit,to je myslim zavadzajuce..
Pokial viem, tak este taketo auto nikto v SK ci CZ vlastnou upravou neupravil. Ci ano?
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

minuly tyzden vysiel update na flasher,ktory mame asi viaceri, jediny zadrhel je, ze treba odoslat ECU do servisneho strediska pre ziskanie hesla
inak to az taky zasadny problem neni
ale musim uznat, profituning je asi prvy, gratulujem :)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

acryll píše:minuly tyzden vysiel update na flasher,ktory mame asi viaceri, jediny zadrhel je, ze treba odoslat ECU do servisneho strediska pre ziskanie hesla
inak to az taky zasadny problem neni
ale musim uznat, profituning je asi prvy, gratulujem :)
Presne tak,mame ho viaceri,to posielanie rj bude dovtedy,kym s tym nepridu aj ine firmy.
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

na druhu stranu mat moznost upravit a vediet dobre upravit su dve rozdielne veci, to tiez treba brat do uvahy (crazy)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

To je jako by jste resili kdo dal dochcije!!! Mam X17 tak to vlastne umim taky (noteeth)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

To je pravda,treba to vediet
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

TDIfun píše:To je jako by jste resili kdo dal dochcije!!! Mam X17 tak to vlastne umim taky (noteeth)
Super kdys kazdy umi. Tak sup sem, cakam na nejkae pekne vysledky z merani.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Ono je to asi tak. Niekto si precita newslater a hned si mysli,ze vsetko co tam je napisane automaticky upravuje.
BMW F xx sa da upravovat este aj inými zaradeniami ako X17!
Konkretne spominana X17 este pred dvomi dnami mala problem s citanim konkrétneho BMW a pomohli sme im urobit nejake logi
Tiez napríklad dnes sa trapime s jednym novym Audi A3 2014. V car liste X17ju bez problemov najdete MED17.5.25 a nejka to nefunguje.
Teda odporucam, najprv , vyskusat, upravit, odladit a az potom pisat poznamky.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“