Zase mi to nejede jak má, když je vedro
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zase mi to nejede jak má, když je vedro
Zdravíčko,
už mi to přijde jak nějaká choroba, nevím jestli moje nebo toho auta, ale k věci.
Auto v popisu, Ibiza rok 98/99, 1.9TDi AFN, turbo VNT15 cca 1,5 měsíce po repasu, IC origo, vstřiky neznámé.
Teď poslední ty 3 dny jak sou vedra, tak to nejede tak jak má, ale jen odpoledne, když je kolem těch 27-30°, ráno a i později večer zase jede normálně. Auto se dá roztáhnout do libovolných otáček a rychlosti, ale je jakoby posunutej výkon a krouťák moc vysoko, do 2000ot to nejede skoro vůbec - nechce se roztáhnout.
Vytvořil sem pár logů - na teploty sání/paliva, váhu/množství paliva a na turbo/váhu. Vždycky je tam úsek, kdy sem jel na 4 od 1700ot plnej plyn. Jednou je tam viditelnej přefuk na 1,3bar při plným plynu, ale turbo spíná nějak pozdě. Všechny 3 měření byly na jedno nastartování motoru (tj. bez vypínání) kolem 18:00 (mohlo být tak 25-27°), pocitově ale už bylo chování auta o něco lepší než při těch extrémech. Jinak se mi zdá ta teplota sání a paliva nějaká moc vysoká.
Diagnostika je bez chyb.
Kdyby Vás něco napadlo, budu rád. Díky.
Logy v archivu: http://uloz.to/xSK3UPMB/logy-ibiza-rar
už mi to přijde jak nějaká choroba, nevím jestli moje nebo toho auta, ale k věci.
Auto v popisu, Ibiza rok 98/99, 1.9TDi AFN, turbo VNT15 cca 1,5 měsíce po repasu, IC origo, vstřiky neznámé.
Teď poslední ty 3 dny jak sou vedra, tak to nejede tak jak má, ale jen odpoledne, když je kolem těch 27-30°, ráno a i později večer zase jede normálně. Auto se dá roztáhnout do libovolných otáček a rychlosti, ale je jakoby posunutej výkon a krouťák moc vysoko, do 2000ot to nejede skoro vůbec - nechce se roztáhnout.
Vytvořil sem pár logů - na teploty sání/paliva, váhu/množství paliva a na turbo/váhu. Vždycky je tam úsek, kdy sem jel na 4 od 1700ot plnej plyn. Jednou je tam viditelnej přefuk na 1,3bar při plným plynu, ale turbo spíná nějak pozdě. Všechny 3 měření byly na jedno nastartování motoru (tj. bez vypínání) kolem 18:00 (mohlo být tak 25-27°), pocitově ale už bylo chování auta o něco lepší než při těch extrémech. Jinak se mi zdá ta teplota sání a paliva nějaká moc vysoká.
Diagnostika je bez chyb.
Kdyby Vás něco napadlo, budu rád. Díky.
Logy v archivu: http://uloz.to/xSK3UPMB/logy-ibiza-rar
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
Opět oživuji. Auto nejede jak ma ani v techto teplotach (tj. i pri 25 stupnich). IC a cele sani vycisteno, bez změny. Jak klesne teplota na palubaku o stupen, je to vzdy lepsi. Jel jsem tak do kopce na 5, 2500 otacek a at sem daval plyn jakkoliv, tak to dal neslo vytocit. Tak jsem dal pul plynu a za 3 vteriny to najednou zabralo a jelo. Jinak se to v tech teplech chova jak atmosfera, zadnej kopanec, prubeh naprosto linearni, ale bez vykonu a kroutaku. Uz nevim kam sahnout, ale tohle prece IC delat nemuze.
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
Jsme na to stejně3dmax4 píše:Opět oživuji. Auto nejede jak ma ani v techto teplotach (tj. i pri 25 stupnich). IC a cele sani vycisteno, bez změny. Jak klesne teplota na palubaku o stupen, je to vzdy lepsi. Jel jsem tak do kopce na 5, 2500 otacek a at sem daval plyn jakkoliv, tak to dal neslo vytocit. Tak jsem dal pul plynu a za 3 vteriny to najednou zabralo a jelo. Jinak se to v tech teplech chova jak atmosfera, zadnej kopanec, prubeh naprosto linearni, ale bez vykonu a kroutaku. Uz nevim kam sahnout, ale tohle prece IC delat nemuze.


Občas je tam přefuk na 1,1-1,3 bar, jinak reguluje na 0,95 bar. Teď jsem si uvědomil, jak se tu řeší téma s chladící kapalinou na rotačce, že mám po ostřejší jízdě hadice tvrdé a víčko ano po 30 minutách raději neotevírám, protože ta voda kapku vyvalí nahoru. To by mohlo být i těsnění pod hlavou a mohlo by to s tím souviset ne?
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4278
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
tlakuje mi to stejně a jede furt dobře3dmax4 píše:Občas je tam přefuk na 1,1-1,3 bar, jinak reguluje na 0,95 bar. Teď jsem si uvědomil, jak se tu řeší téma s chladící kapalinou na rotačce, že mám po ostřejší jízdě hadice tvrdé a víčko ano po 30 minutách raději neotevírám, protože ta voda kapku vyvalí nahoru. To by mohlo být i těsnění pod hlavou a mohlo by to s tím souviset ne?

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Já mám turbo vypodložené a jinak tyčinka od regulace chodí volně, nicméně jsem komplet nově přetěsnil a zaizoloval vedení vzduchu od airboxu k turbu a jede to o pořádnej kus líp! To, že je tam rozdíl chladno/teplo, to bude vždycky, to se nezmění, ale už je to výrazně lepší. Ještě mám v plánu zkusit váhu vzduchu a uvidí se. Zatím tedy doporučuji tohle!
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP