OII přestala chladit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

OII přestala chladit

Příspěvek od Venca1 »

Zdravím chlapi,tak včera mrška přestala chladit..V pondělí ještě vše ok a včera nic.Obě trubky na kompresoru teplé,v měřených hodnotách proud na reg.ventilu 830mA.Změřeno i oscilem , PWM regulace je naplno a přesto se tlak nevyšplhá víc jak na 7,8 atm.Krouťák na kompresoru ukazuje 3,5 Nm.Kde bude chyba ?? ,Nezdá se mě,že by za jeden den odešel kompresor.Sahary se taky nesepnou,ale ty by seply až při nárůstu tlaku.Jak zjistím,že je v háji vstřikovaci ventil ???Díky za postřehy.Jinak je to OII 2007 MPI najeto 90000km s Climatikem
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

důvod nesepnutí kompresoru ukazuje co?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Stanous
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2013, 07:19
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Stanous »

nejspíš regulační ventil na kompresoru - už se to tu objevovalo. Když se ti tlak přehoupne nad 8bar, tak začne chladit (uvidíš, jak se začne snižovat teplota na výparníku).
Jinak co myslíš tím vstřikovacím ventilem?
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

měl jsem to stejný,ale na climatroniku,jen mi klima začala chladit až cca po 10 km,sem tam vynechávala,na volnoběh se sahary vypínali,dle servisu škoda vadný kompresor málo tlačil,tak jsem ho vyměnil za mírně jetý a samozřejmě jsem udělal i proplach a chladí jak drak,cesto do servisu nebo den předem se zadřel už úplně,byla střihlá řemenice a kompresor kouslý,po jeho rozborce mi s kompresoru již nevytekl skoro žádný olej a písty byly samé piliny.Zvažovla jsem taky ten ventil,ale na můj kompresor stál cca 2800 kč,tak jsem zvažoval zda koupit nový ventil na kompresor se 150 000 km nebo radějí rozumně jetý za 2500 celý kompresor,nakonec jsem raději volil zánovní kompresor.Kompresor jsem koupil zde na foru od Laďase a udělal jsme dobře ( když mi nakonec stejně kleknul kompresor úplně ) a při výměně ventilu se musí okruh stejně vypustit.
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

to Váha - důvod nesepnutí 0 kompresor běží v měřených hodnotách.Jinak jsem to blbě nazval - ten vstřikovací ventil je samo expanzní ventil vzadu za motorem,myslím kdyby zůstal otevřený (bloklý) tak by to taky neudělalo žádný tlak.
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

lze vyměnit regulační ventil na kompresoru bez vypouštění chladiva ???
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ne
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

ale není problém ho za pár drobných odsát a po výměně ventilu vrátit zpět
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

odchází často ten regulační ventil ??
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Ja osobne si myslim ze Ko kompresor .... je to nejbeznejsi zavada kdo nemaze ten ......
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj na 90% kompresor a to ještě po úniku 134 přes chladič
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Mne na O II tiez zmetkovala klima raz chladila raz nie inokedy slabo...chyba bola v tlakovom ventile /pri prednom svetle dole/...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

loni byl únik chladiva přes chladič,jak jsem to zjistil,hned jsem ho vyměnil,takže tlak stále drží ,ale teď naráz přestal chladit...
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Mrkni na to jestli tlaci kompresor .....
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 19:06

Příspěvek od Venca1 »

Jinak mám kompresor Denso 1K0 820 859N může někdo nabídnout nový ??? Jaká je cenovka ??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“