Stránka 1 z 2

2.0TDI 16V SPOTŘEBA STARTY

Napsal: 19 čer 2014, 07:02
od konkys5
Ahoj, vím že je to často diskutované téma, ale stejně se chci ještě obrátit na Vás a zeptat se ... 2.0tdi 16V 100kW ( AZV - stejný jak BKD ) ...

Spotřeba klidná jízda 7,5l ...
Dálnice 110-120km/h - 8,5l/100km ....
160-180km/h - přes 10L/100km ..

Nafta: Benzina , Shell, oleje filtry měněny po 10tkm.

"Těžký rozjezdy do kopce- spodek šíleně línej, musí se strašně přidat + trápit spojku - okamžitá spotřeba až 60-80l .
Při plném sešlápnutí plynu do 2000tis nic, totální lenora, od cca 2100 2200ot. auto začne pořádně akcelerovat ...

Studené starty- občas chytne hned, občas musím točit tak 3-4sek, auto chytne tak cca 500-600 ot. a poté se zvedna na normál .. Z výfuku smrad nespálené nafty ...

Teplé starty ok.

Na vůz se dávala nová hlava ... Rozvody na přípravky - Po 3tkm sem kontroloval a kolíky jdou zasunout lehce !!! ... Vačka přes VAG ukazovala -0,5 - nastavena na 0.0 - beze změn ...

Na vstřiky dány nové gumové o-kroužky, povoleny o 180° ...

Jednou se mi stalo při plnym výkonu ( 4RS 3tis ot ) že mi spadl do nouzáku a diag. napsala - ŘÍZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU. Po vypnutí a opětovném zapnutí ok, chyba se už nevyskytla.

Budu strašně vděčnej za jakoukoliv radu ... DIAG. nebo LOG není problém ...

Předek Díky ...

Napsal: 19 čer 2014, 07:04
od UchoTD
neni štopeľ vo vyfuku? v saní? filtre? začalo to po výmene hlavy? prečo sa menila hlava?

Napsal: 19 čer 2014, 07:11
od konkys5
Začlo to tím, že se ztrácela voda ... Vyměnila se, voda ok, ale nastal tento problém ... Nevím jak to fungovalo předtím, páč se to dozvezlo z D a dělala se skoro hned hlava .... Oleje filtry budu dělat zase o víkendu, ale nezdá se mi že by se po 9tis km zasraly ...

Výfuk + sání by mělo být ok ... těžkou soudit, nemyslím si že bych to něčím ucpal ...

Napsal: 19 čer 2014, 07:45
od konkys5
Takhle ... Když se to přivezlo tak první 2-3týdny ok ... starty jak teplé tak studené ok, spotřeba při fakt šolichu klidně 4,5, normál jízda 5,6 .. dálnice 5,7 ... poté ztrácení voda - špatné starty ... --> nová hlava --> voda ok, ale zas tyhle komplikace

Napsal: 19 čer 2014, 09:48
od Jirka.
Když je to z NDR tak koukni jestli na výfuku není přídavný DPF a jestli není přicpaný, jednu koktu jsem ted řešil a po vyndání toho bazmeku je to úplně jiný auto.

Napsal: 19 čer 2014, 11:03
od jurosdi
Po výmene hlavy sa použili pôvodné vstreky??

Napsal: 19 čer 2014, 12:38
od konkys5
DPF NENI, POUZE KLASIKA KAT, VSTRIKY PUVODNI

Napsal: 19 čer 2014, 12:44
od jurosdi
Tá nula na synchronizovaní vačky a kluky asi nebude OK. Pri kontrole si založil aj hreben na kluku?? BKD na prípravky nulu určite nedáva. Vyskúšaj to dat do mínusu.

Napsal: 19 čer 2014, 14:00
od konkys5
Ano samozrejme, vse na pripravky, jak klika tak vacky .. [/list]

Napsal: 21 čer 2014, 05:51
od TRULI 1
A na volnobeh mas volnobeznu davku v mg kolko? Ked je zohriaty. Trysky su nadstavene na 180 Alebo 225. Ta nula na sacej vacke je vpoho nakolko som mal BKD. Spotrebu nespravis na tomto motore sacou vackou .pozri mi mg na volnobeh. Popripade mi posli tel. Zavolam ti co presne spravit lebo potrebujem vediet viac hodnot z vagu.

Napsal: 21 čer 2014, 12:53
od konkys5
Vstriky o 180st, spotreba na volnobeh - 3.57 az 3.84 .. sk.1 pole 2 .. teplota motoru 70st.

Napsal: 21 čer 2014, 14:00
od Biimbo
a teplota paliva je jaká?

Napsal: 21 čer 2014, 14:31
od konkys5
Skupina 5 pole 2 - 12.1mg/str. Teplota paliva 36.9st.

Napsal: 21 čer 2014, 15:06
od Fulltank
kdyz zkusis jak se hybe regulece na turbu jde lehce? Muze byt pridrena a potom to taha az od vyssich otacek a proto i vetsi spotreba.

Napsal: 21 čer 2014, 15:11
od konkys5
Dneska jsem ji kontroloval hybe se v pohode, rukou sni zahybu v poho .. pri te prilezitosti jsem vyrizl KAT - stale stejne ... Na diag. Byla ulizena chyba rizeni plniciho tlaku - cidlo za IC?...