2.0TDI 16V SPOTŘEBA STARTY
Napsal: 19 čer 2014, 07:02
Ahoj, vím že je to často diskutované téma, ale stejně se chci ještě obrátit na Vás a zeptat se ... 2.0tdi 16V 100kW ( AZV - stejný jak BKD ) ...
Spotřeba klidná jízda 7,5l ...
Dálnice 110-120km/h - 8,5l/100km ....
160-180km/h - přes 10L/100km ..
Nafta: Benzina , Shell, oleje filtry měněny po 10tkm.
"Těžký rozjezdy do kopce- spodek šíleně línej, musí se strašně přidat + trápit spojku - okamžitá spotřeba až 60-80l .
Při plném sešlápnutí plynu do 2000tis nic, totální lenora, od cca 2100 2200ot. auto začne pořádně akcelerovat ...
Studené starty- občas chytne hned, občas musím točit tak 3-4sek, auto chytne tak cca 500-600 ot. a poté se zvedna na normál .. Z výfuku smrad nespálené nafty ...
Teplé starty ok.
Na vůz se dávala nová hlava ... Rozvody na přípravky - Po 3tkm sem kontroloval a kolíky jdou zasunout lehce !!! ... Vačka přes VAG ukazovala -0,5 - nastavena na 0.0 - beze změn ...
Na vstřiky dány nové gumové o-kroužky, povoleny o 180° ...
Jednou se mi stalo při plnym výkonu ( 4RS 3tis ot ) že mi spadl do nouzáku a diag. napsala - ŘÍZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU. Po vypnutí a opětovném zapnutí ok, chyba se už nevyskytla.
Budu strašně vděčnej za jakoukoliv radu ... DIAG. nebo LOG není problém ...
Předek Díky ...
Spotřeba klidná jízda 7,5l ...
Dálnice 110-120km/h - 8,5l/100km ....
160-180km/h - přes 10L/100km ..
Nafta: Benzina , Shell, oleje filtry měněny po 10tkm.
"Těžký rozjezdy do kopce- spodek šíleně línej, musí se strašně přidat + trápit spojku - okamžitá spotřeba až 60-80l .
Při plném sešlápnutí plynu do 2000tis nic, totální lenora, od cca 2100 2200ot. auto začne pořádně akcelerovat ...
Studené starty- občas chytne hned, občas musím točit tak 3-4sek, auto chytne tak cca 500-600 ot. a poté se zvedna na normál .. Z výfuku smrad nespálené nafty ...
Teplé starty ok.
Na vůz se dávala nová hlava ... Rozvody na přípravky - Po 3tkm sem kontroloval a kolíky jdou zasunout lehce !!! ... Vačka přes VAG ukazovala -0,5 - nastavena na 0.0 - beze změn ...
Na vstřiky dány nové gumové o-kroužky, povoleny o 180° ...
Jednou se mi stalo při plnym výkonu ( 4RS 3tis ot ) že mi spadl do nouzáku a diag. napsala - ŘÍZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU. Po vypnutí a opětovném zapnutí ok, chyba se už nevyskytla.
Budu strašně vděčnej za jakoukoliv radu ... DIAG. nebo LOG není problém ...
Předek Díky ...