Stránka 1 z 2

2.5 TDi ztratilo tah

Napsal: 21 čer 2014, 20:30
od kucis529
Zdravím,stal se mi takový problém.Nedávno jsem někam jel,auto jelo uplně v pořádku...Zastavim,na pár minut vypnu motor,potom zase nastartuju a zjišťuju,že auto uplně přestalo jet.Uplně ztratilo výkon a začlo mít takové hrubší chcípání motoru.Autu při plném naložení plynu sotva vyletí otáčky nad 2000 (je to Multitronic*) a vůbec,ale vůbec netáhne.Paradoxně,když začnu plyn pouštět tak jakoby na tu chvilku než ho pustim uplně začne trochu zabírat.Diagnostika nic neukazuje,spotřeba stejná.Vím,že to může způsobovat hromada věcí,ale máte na něco kontrétní podezření?Předem moc díky za jakoukoliv pomoc.(audi a4 2.5 TDI* 120kw MT , BFC)

Re: 2.5 TDi ztratilo tah

Napsal: 21 čer 2014, 21:06
od satas
kucis529 píše:Zdravím,stal se mi takový problém.Nedávno jsem někam jel,auto jelo uplně v pořádku...Zastavim,na pár minut vypnu motor,potom zase nastartuju a zjišťuju,že auto uplně přestalo jet.Uplně ztratilo výkon a začlo mít takové hrubší chcípání motoru.Autu při plném naložení plynu sotva vyletí otáčky nad 2000 (je to Multitronic*) a vůbec,ale vůbec netáhne.Paradoxně,když začnu plyn pouštět tak jakoby na tu chvilku než ho pustim uplně začne trochu zabírat.Diagnostika nic neukazuje,spotřeba stejná.Vím,že to může způsobovat hromada věcí,ale máte na něco kontrétní podezření?Předem moc díky za jakoukoliv pomoc.(audi a4 2.5 TDI* 120kw MT , BFC)
Ahoj pokud nejsi daleko Prahy mužeme opravit dělám z 80% jen 2.5 tdi.

Napsal: 22 čer 2014, 08:11
od Fenix9555
Tohto tu pána nado mnou môžem len odporučiť, vyzná sa v 2.5 TDI viac ako páni inžinieri. :)

Napsal: 22 čer 2014, 10:57
od kucis529
Ano,já vím. :) Už jsem taky o něm slyšel.Jsem cca 100km od Prahy.Kdyby to bylo něco závažnejšího,tak bych se asi nerozmýšlel,ale co když je to nějaká prkotina jako např. díra v nějaký hadici nebo tak něco.Já jen jestli náhodou neznáte tohle zvlaštní chování auta.Auto při většim přišlápnutí plynu vůbec nejde do otáček a turbo efekt taky nikde,až když začnu plyn pouštět,pak teprve začne trochu zabírat.Nestalo se to už někomu?

Napsal: 22 čer 2014, 11:32
od Biimbo
..

Napsal: 22 čer 2014, 11:33
od Biimbo
problém s podtlakem. Jestli funguje normálně posilovač brzd, tak bude problém na větvi od zpětnýho ventilku dál. Zpětný ventilky, hadičky,možná zásobník podtlaku. Nic velkýho to nebude..

Napsal: 22 čer 2014, 11:53
od kucis529
Co je to zpětný ventil?Může to bejt i N75?Dá se nějak otestovat?

Napsal: 22 čer 2014, 12:04
od Biimbo
aby když se ti udělá díra v podtlakovým okruhu např. turba, který podtlaku sežere nejvíc, tak aby ti šel posilovač brzd.

N75 by to mohl být, ale jestli ti nefunguje i chcípací klapka, tak máš předpokládám chybu někde v rozvodu k elmag ventilům. Chtělo by to přes akční členy vyzkoušet jestli ventily fungujou nebo aspoň zkusit jestli do nich jde podtlak,jestli se zatáhne po nastartování banka na turbu nebo aspoň něco dělá když odpojíš a připojíš hadičku..

Napsal: 22 čer 2014, 14:58
od Fenix9555
ak máš doma VAG daj tu Log a hneď budeme vedieť kde je pes zakopaný.

Napsal: 22 čer 2014, 16:20
od kucis529
Po nastartování motoru se ten ,,červík´´ pod baňkou hne asi o centimetr.VAG mám,ale logy z jízdy si udělat neumím,tolik s tím ještě neumim. :-D Mimochodem EGR musí nějak podfukovat,protože z jedný strany je u EGR černá očouzená skvrna ale ta už tam je dýl.

Napsal: 22 čer 2014, 21:04
od fialamala
Něco podobného jsem řešil na allroudu 132kw.Auto z ničeho nic stratilo výkon.Po kontrole na vagu nic a samo se pomalu rozjíždělo až jelo normálně a po pár dnech umřelo čerpadlo.

Napsal: 22 čer 2014, 21:07
od kucis529
Proboha nestraš...

Napsal: 22 čer 2014, 21:10
od fialamala
Neříkám že je to ten případ.Já jen jak jsem dopadl. ;)

Napsal: 06 črc 2014, 19:50
od kucis529
Lidi nevíte náhodou jak se u 2.5 tdi u audi zaslepuje EGR? Všude na internetu je psáno o 1.9 a u 2.5 u trapnsorteru,ale to je něco uplně jiného.Já jen jestli stačí dát místo těsnění záslepku,nebo ještě něco jiného kolem toho.

Napsal: 08 črc 2014, 14:52
od kucis529
nikdo neví? :(