2,5 tdi akn,nejde seridit predvstrik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

2,5 tdi akn,nejde seridit predvstrik

Příspěvek od oskar »

koupil sem od znameho pasika 2,5 v6 akn,motor jde strasne tvrde,zkousim doladit predvstrik ale bez uspechu porad rachta a do 2000 tis otacek nechce vubec tahat.neporadi nekdo na co kouknout nez pujde cerpadlo ven? :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34701
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ko čerpadlo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

Tvrdý zvuk motora v 80% prípadoch spôsobujú vydreté vačky na ľavéj strane, pekne zhoď deklíky a pozri na ne robota na 20 minut.

tých 20 % je to spomínané VP 44 čerpadlo no moc sa mi nechce veriť že by bolo KO podľa toho čo popisuješ
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

To že odejde VP44,je uplně běžné :x
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

Zapomel sem napsat ze motpr byl komplet rozebran.pretesnen.nove vacky hydra.nove rozvody nastavene urcitte dobre.taky typuju na to cerpadlo
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

Takhle s tvrdym zvukem jezdol majitel 2 roky.chyta normal atd.jen je strasne ostry a do tech 2tis jakoby neco drzelo za prdel
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

mam cerpadlo 106B,je zamenitelny za 106A?
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

oskar píše:mam cerpadlo 106B,je zamenitelny za 106A?
môžeš zameniť aj za A ale prehoď RJ čerpadiel, ( ale potom musíš ísť na stolicu kalibrovať)



Čísla vstrekovacích čerpadiel VP44 používaných pre koncern Audi - VW 2.5 Tdi (Audi číslovanie):

059130106A - (nahraditeľné 059130106AX, 059130106D, 059130106DX) AFB 110 kW
059130106B - (nahraditeľné 059130106BX) AKN 110 kW (mechanická prevodovka)
059130106C - (nahraditeľné 059130106CX) AKN 110 kW (automatická prevodovka)
059130106D - (viď 059130106A)
059130106E - (nahraditeľné 059130106EX) AKE 132 kW (starší typ)
059130106F - (nahraditeľné 059130106FX, 059130106H, 059130106HX, 059130106L, 059130106LX) AKE 132 kW (novší typ), BAU 132 kW, BCZ 120 kW
059130106J - (nahraditeľné 059130106JX) AYM 114 kW, BFC 120 kW, BCZ 120 kW
059130106JV - BCZ 120 kW
059130106K - (nahraditeľné 059130106KX) BDH 132 kW
059130106L (viď 059130106F)
059130106M (nahraditeľné 059130106MX) BDG 120 kW
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

ok dik to B se mi nedari splasit jak na svinu
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

oskar píše:ok dik to B se mi nedari splasit jak na svinu



http://www.autobazar.eu/audi-vstrekovac ... 62191.html
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

cerpadlo vymeneno z plne pojizdneho auta,problem zustava stejny,do 2 tis bez zatahu a vysoky predstrik
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Pokud se to chová stále stejně (ve stejných otáčkách), zkontroloval bych ty "určitě správně nastavené rozvody". :roll:
Passat 4motion AVF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33489
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oskar píše:cerpadlo vymeneno z plne pojizdneho auta,problem zustava stejny,do 2 tis bez zatahu a vysoky predstrik
ten vysoký předstřik máš kolik, to ověřuješ uchem nebo vagem? trojka plný při 15OO otáček a kolik ti tlačí turbo, kolik máš na váze :? jaký je vývoj :?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

kedysi sa tu riesilo nieco podobne na 2.5tdi ale R5. Myslim, ze bola KO RJ.
Riesil sa to aj na 1.9tdi. Tiez KO RJ.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

zatim sem nemel cas kolem toho behat tak tenhle tyden promerim.este auto uz tyden stoji,chytne na otoceni,jak se zahreje tak dlouho hudlam
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“