Servis 1.9TDI AFN Liberecko
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Servis 1.9TDI AFN Liberecko
Chtěl bych se zeptat kam byste mi doporučili zajet? Potřeboval bych s někym promluvit ohledně turba, výkonu atd. Zdá se mi, že je to dost slabý, i když žádný chyby na vagu nemám a auto je spolehlivý. Octávia mě dokáže přilepit k sedačce ale s mým autem to nejde. A ještě dotaz ohledně turba. Mám ho slyšet jemně pískat při běžné jízdě, nebo jen ve vyšších otáčkách?
A nemas treba nejaky log z jizdy z vagu? ja mam taky dojem, ze mi moje A4 s AFN jede spatne, docel mi pomohlo odpojeni hadicky z EGR ventilu a jeji nasledne zaslepeni, nic mene na logu muzu jasne videt pozadavak na tlak z turba, pak nejakou dobu nic a pak teprve jak turbo doda pozadovany tlak
, ale odpornik nejsem, abych poznal pricinu, nicmene kamarad ma pasika, a u nej kdyz na volnobeh odpojim a pripojim hadicky z plechovky na turbu (ovladani naklapeni lopatek) tak je hned slyset, ze turbo zacne lehounce piskat, ze je uz okamzite v zatahu
, ja nic takoveho u sveho neslysim, jinak kdyby ses chtel kouknout, tady je log:
http://rapidshare.com/files/39076806/LO ... x.CSV.html


http://rapidshare.com/files/39076806/LO ... x.CSV.html
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
no ja jsem tedy prd odbornik...ale me se ten log zda dobry:-)madein píše:A nemas treba nejaky log z jizdy z vagu? ja mam taky dojem, ze mi moje A4 s AFN jede spatne, docel mi pomohlo odpojeni hadicky z EGR ventilu a jeji nasledne zaslepeni, nic mene na logu muzu jasne videt pozadavak na tlak z turba, pak nejakou dobu nic a pak teprve jak turbo doda pozadovany tlak, ale odpornik nejsem, abych poznal pricinu, nicmene kamarad ma pasika, a u nej kdyz na volnobeh odpojim a pripojim hadicky z plechovky na turbu (ovladani naklapeni lopatek) tak je hned slyset, ze turbo zacne lehounce piskat, ze je uz okamzite v zatahu
, ja nic takoveho u sveho neslysim, jinak kdyby ses chtel kouknout, tady je log:
http://rapidshare.com/files/39076806/LO ... x.CSV.html
myslim, ze je v tomto pripade je nemozny, aby turbo davalo od volnobeznych otacek pozadovany tlak..a ve 2t uz tam mas co tam mit mas..takze podle me se to chova normalne
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Tak se koukni treba tady: toto jsou logy pozbirane tady ruzne z fora, jak tam je vlastne hodne strmy nastup turba vzapeti po pozadavku, otazka je, co ja mam spatne?
http://rapidshare.com/files/39471388/di ... 6.rar.html
http://rapidshare.com/files/39471388/di ... 6.rar.html
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
Diky za odbornou radu, konecne se nasel nekdo, kdo se vyjadri, sice nevim, ke kteremu z tech logu jsi to myslel....., muzes prosim upresnit nazev toho logu?
LOG-01-011-xxx-bez.CSV muj bez EGR - zaslepena hadicka
LOG-01-011-xxx-s.CSV muj zapojene EGR
Pokud se tyce mne, auto jsem koupil pred par tydny, takze nevim, pocitam problem s tryskama ( jsou tam vibrace, resilo se to v jinem vlakne) a jak jsem psal, ten kamaraduv pasik ma ten zvuk z toho turba uplne jiny a to je jak rikas mozne i tim spatne nastavenym tahlem, ze se plne vcucle tahlo nedostane na nulovou uroven a tim padem chybi ten overboost...., protoze trva dele nez se vytvori pocatecni tlak?
Diky
LOG-01-011-xxx-bez.CSV muj bez EGR - zaslepena hadicka
LOG-01-011-xxx-s.CSV muj zapojene EGR
Pokud se tyce mne, auto jsem koupil pred par tydny, takze nevim, pocitam problem s tryskama ( jsou tam vibrace, resilo se to v jinem vlakne) a jak jsem psal, ten kamaraduv pasik ma ten zvuk z toho turba uplne jiny a to je jak rikas mozne i tim spatne nastavenym tahlem, ze se plne vcucle tahlo nedostane na nulovou uroven a tim padem chybi ten overboost...., protoze trva dele nez se vytvori pocatecni tlak?
Diky
BMW X5 3.0d automat 2002
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
EX:Audi A4 B5 Avant, 1997 AFN, quattro 1,9 tdi sprint 764, chip, 1Z setrvacnik i spojka, turbo 130 PS
jde o to, že to táhlo musí být nastavený celkem přesně, ono se sice po startu nastaví do své výchozí polohy, ale jednotka má dopředu naprogramovaný pozice kam to táhlo posílá, samzdřejmě to určuje z mnoha veličin, ale musí to být dopředu, aby nakonec ta regulace byla hladká, u tebe to vypadá, že to táhlo je moc dlouhý, tzn. že když skočí do určité dané polohy je táhlo v poloze pro o něco nižší tlak, proto je ten nástup pozvolnej, kdyby si udržel plyn v té poloze, jednotka by nakonec ten tlak doregulovala, ale s jistým zpožděním, tzn. že pak tomu autu chybí jistá živost. Jak jsem psal, pokud bude membrána v plechovce ok, zkontroloval bych jak volně chodí ovládací páčka na turbu, pokud volně, zkusil bych zkrátit tu tyčku, stačí třeba jen o 1mm, 2mm už může být klidně moc a pak vyzkoušet, je to dost citlivý.