SEAT LEON 1P 2008 1.4 BXW 63 KW - bez komprese, postup oprav
Napsal: 29 črc 2014, 22:29
Zdravím, zákazník má auto v nadpise od novoty v podstatě. Je to rok 2008 najeto 117 000 km, původní rozvody, vše OK na pohled, nic neprasklo, nic se neprojevilo, paměti závad čisté.
Už dříve s tím byly problémy, že to po delší době, cca týden stání, dlouho startovalo, jako by padal benzín. Ale vždy to na podruhé chytlo. Dělal jsem tam teď nedávno základní věci jako jsou filtry, oleje atd. Chystal jsem majitele na výměnu rozvodů, ale teď to přestalo jet. Interval rozvodů je dle literatury ve VIVID WORKSHOP 180 000 km.
Závada se projevila teď tak, že to chytlo na poprvé a zdechlo. Žádná rána, cinknutí atd. Teď motor točí, ale je bez komprese, všechny válce mají cca 5 bar, čtvrtý má 6bar.
Rozvody OK od pohledu, prasknutého nic není, zítra to dáváme na značky a jdem laborovat.
Je možné že se podpálily ventily nebo tak něco?nebo že by se střihlo něco na rozvodech?
Popřípadě jaký je postup opravy, když budou podpálené ventily?Udělat hlavu komplet, hydroštely, gufera ventilů a dělat i kroužky na pístech a vyměnit katalyzátor?
Pročítal jsem to tu vrchem spodem kolem 1.2HTP a podobných strojů a základ je jak sem se dočetl vykuchat kat, udělat hlavu komplet i s kroužkama na pístech.
Děkuji za informace.
Už dříve s tím byly problémy, že to po delší době, cca týden stání, dlouho startovalo, jako by padal benzín. Ale vždy to na podruhé chytlo. Dělal jsem tam teď nedávno základní věci jako jsou filtry, oleje atd. Chystal jsem majitele na výměnu rozvodů, ale teď to přestalo jet. Interval rozvodů je dle literatury ve VIVID WORKSHOP 180 000 km.
Závada se projevila teď tak, že to chytlo na poprvé a zdechlo. Žádná rána, cinknutí atd. Teď motor točí, ale je bez komprese, všechny válce mají cca 5 bar, čtvrtý má 6bar.
Rozvody OK od pohledu, prasknutého nic není, zítra to dáváme na značky a jdem laborovat.
Je možné že se podpálily ventily nebo tak něco?nebo že by se střihlo něco na rozvodech?
Popřípadě jaký je postup opravy, když budou podpálené ventily?Udělat hlavu komplet, hydroštely, gufera ventilů a dělat i kroužky na pístech a vyměnit katalyzátor?
Pročítal jsem to tu vrchem spodem kolem 1.2HTP a podobných strojů a základ je jak sem se dočetl vykuchat kat, udělat hlavu komplet i s kroužkama na pístech.
Děkuji za informace.