DPF, EGR, TURBO? (BLS)... pokracujem (chyba P0403)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 09 led 2012, 17:07
Odpovědi: 0

DPF, EGR, TURBO? (BLS)... pokracujem (chyba P0403)

Příspěvek od Danisek »

Ahoj, prosim o radu. Mam 1.9 TDI 77kw (BLS z DPF). V dost pripadech prevazne 1°, 2° nekdy i za 3° kdyz jedu v tahu, nebo pomalu pridavam plyn, auto je do cca 2tis. ot jakoby udeseny a pak kolem 2tis, jakoby silny turbo efekt a auto vystrely. Regulace na turbu jde zlehka, DPF nesviti a EGR neni nijak extra spianvy. Na diagnostice bez chyb. DPF udajne 15% a 78g popela. Vaha vzduchu ok. Nekdo neco, napad? Predem diky
Naposledy upravil(a) Danisek dne 22 srp 2014, 09:50, celkem upraveno 3 x.
Seat Toledo 1L 165ps
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

V kanály 68 máš už 78g ?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 09 led 2012, 17:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Danisek »

V jakym policku to je nevim. Kazdopadne diag ukazuje zaneseni DPF 15% a 78g. Sam diagnostiku nemam, takze presne se v tom nevyznam. Tohle mi bylo receno.
Seat Toledo 1L 165ps
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Koľko ma auto najazdené 290 000km ?

Tiež mam BLS a do 2000ot/min taka lemra, ako hovoríííš. Ja mam 60g zanesenie DPF.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 09 led 2012, 17:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Danisek »

220tis najeto. Na vyssi stupne tohle nedele a take i na nizsi to nedela uplne pokazde. Me to spis prijde jako turbo, ktere netlaci nic a pak najednou hodne a auto vystreli. Nedelalo by to u DPF porad? Pak jeste otazka jestli je sance DPF zachranit nejakym cistenim apod. a nebo....
Seat Toledo 1L 165ps
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Po regeneracii DPF sa to nezlepší?

Ja ked mam pred regeneraciou cítim take akoby dusenie(neskorý nabeh) a zlepší sa to po regenerácii. Takže DPF už neni asi v dobrej kondicii.... . Jazdilo to prevažne mesto čo ?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
kraken331
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 04 led 2008, 11:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín,slovensko

Příspěvek od kraken331 »

predpokladam ze to bude turbo pred odchodom.riesil som podobny problem
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Asi by bolo lepšie spraviť log....
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 09 led 2012, 17:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Danisek »

Za jizdy turbo krasne reguluje - v tahu 1,1 baru po vetsinu. Pri prudkym seslapnuti maximalni spicka nekde kolem 1,25-1,3. Sundal jsem sani k turbu a vrtulka vakl uplne minimalni. Resp. stejna jako jsem mel na vsech autech, holt ne nove turbo, ale proste uplne v pohode. Prs hadicku jsem pusou zkousel regulaci a ta jde uplne krasne. Na VAG se to taky hejbe. Jinak auto jede super. Jen z 50% v tahu na nizsi kvalty je to nejaky zaduseny. Jeste bych dodal, ze vstriky jsou zanovni kolem 0,3 hodnoty
Seat Toledo 1L 165ps
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

je to normlani, na turbu jsou vlivem regenerace, tedy vysokych teplot zohybane lopatky pro regulaci a prave diky tomu je ten spatny nastup. Mel jsem to same.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A relevantní řešení je co? Nové turbo? Hádám že když se dá zrepasovat tak asi nemění lopatky ne?
ASV
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 17 črc 2014, 15:14
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO venkov

Příspěvek od ASV »

Když to netáhne, je podle logu dosti vzduchu? Pokud jo, tak seš omezenej palivem, váha?
O1 před face ASV 81kW
Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 09 led 2012, 17:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Danisek »

Jak rikam, turbo se pri jizde chova normalne. Reguluje porad v kazdym spektru otacek (dle diag). Takze pokroucene turbo - reseni je vymena turba, i kdyz je treba relativne ok? Pomuze DPF off? Na diagnostice vaha vzduchu OK. Dava normalni hodnoty. Primo logy za jizdy udelany k nahlednuti nemam. Resim ted jestli DPF off nebo ne...?
Seat Toledo 1L 165ps
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja vsazim na to turbo, protoze jsem resil uplne to same. Na prvni druhy stupen se turbo vubec nezvedalo a az kolem 2tis/ot poradne zasycelo a byl razantni zatah. Jako by byl spunt nekde ve vyfuku. Spaliny by to turbo rostacely ale jsou spatne natoceny lopatky, proto to zasyci a pak zatahne.

Reseni neni repas, pac tam s tim nic neudelaji. Vykuchani katu nepomuze ba naopak jeste posune zatah na vyssi otacky a jako bonus mi zacalo turbo piskat.

jediny reseni je novy KKK kde budes v budocnu resit stejny problem a nebo nahodit Garretta z 2.0 Bmm. Coz jsem udelal i ja. Vymena lze kus za kus, ale budes potrebovat jinou mazaci trubku.


Ja nakonec dal hybrida :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Udelej log turba a hned uvidis jak a kde zacina plnit
Ale asi to bude turbo jak to popisujes.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“