Stránka 1 z 1

Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW/380Nm to 172kW/505Nm

Napsal: 27 srp 2014, 22:11
od parik
Obrázek

Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW s výsledkem 172kW (232HP) a 505Nm. Vozidlo je vybaveno poslední generací BOSCH EDC17C64. Tato jednotka je upravena přes diagnostickou zásuvku bez nutnosti vyndání z motorového prostoru. Video zde


Obrázek

Obrázek

Napsal: 28 srp 2014, 09:08
od PetrSs
Ze 170HP na 230HP jen softem?to snad néééé....nebo jsou tam i další úpravy???

Napsal: 28 srp 2014, 10:07
od eazy20
PetrSs píše:Ze 170HP na 230HP jen softem?to snad néééé....nebo jsou tam i další úpravy???
Toto ma v serii 184hp a nie 170hp ako starsia rs..

Napsal: 28 srp 2014, 10:29
od parik
ve skutecnosti auta od VAG maj trochu vic, cca 140kW a 400Nm.

Napsal: 28 srp 2014, 10:37
od parik
Pridano video

Napsal: 28 srp 2014, 10:47
od eazy20
PetrSs píše:Ze 170HP na 230HP jen softem?to snad néééé....nebo jsou tam i další úpravy???
Toto ma v serii 184hp a nie 170hp ako starsia rs..

Napsal: 28 srp 2014, 13:02
od PetrSs
eazy20 píše: Toto ma v serii 184hp a nie 170hp ako starsia rs..
To je tam opravdu taková výkonová rezerva,že ze 135kw se dá softem na 170kw??? Přijde mi to trošku přemrštěný

Napsal: 29 srp 2014, 10:58
od Martin.D
Čo je na tom nemožné ?
tdi....105 PS sa upravuju na plus minus 150 ps to je + 40% ...( zvačša reálny výkon viac ako 105 ps )
2.0 tdi 110 ps sa upravujú na 180 videl som aj 190 ps !!! čo je + 70 % ( ano je to ten istý motor ako 140 ps )
BMW 2.0d motor či už 18d resp 20d...podobne + 25 - 35%....
Audi 3.0 tdi 240 na 300 t.j.+25%..
Povedal by som že je to skôr len taký priemer....pretože reálne majú tie motory 190 - 195 ps čo je + 20% ......

Napsal: 29 srp 2014, 20:17
od parik
Obrázek


Z UK skoro stejne parametry, kde je Skodovka nejoblibenejsi dovozove auto.

Napsal: 01 zář 2014, 08:01
od UchoTD
akú si mal záťaž :? :? :? :?

Napsal: 04 zář 2014, 14:41
od PROFITUNER
Po asi dvoj tyzdnovom ladeni a logovani motorov CUPA a CUNA mozem zodpovedne povedat, ze taketo parametre sa daju odmerat iba na brzde bez zataze a uvedene parametre auto na ceste bez nejakých hardvérových uprav dosahovat nikdy nebude.
Ak sa mylim, co je samozrejme tiez mozne, prosim pridte take auto odmerat na poriadnu zatazovu brzdu, samozrejme bezplatne a ja dam klobuk dole.

Napsal: 04 zář 2014, 16:24
od eazy20
dufam,ze tpower prijme vyzvu na zmeranie na mahe