Výměna turba 81kw za 96kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna turba 81kw za 96kw
Mám AFN 81kw a chtěl bych tam dát turbo 96kw.Zajímá mě,jestli to nebude dávat vyšší plnící tlak a jestli musím seřídit ovládání turba podtlakem.Mám ho od kámoše čerstvě po repasu.Auto totálně zrušil.Díky za radu
Re: Výměna turba 81kw za 96kw
co na to řekne mezichladič a hlavně dávka paliva bkdyž tam bude víc vzduchu?vitysteve píše:Mám AFN 81kw a chtěl bych tam dát turbo 96kw.Zajímá mě,jestli to nebude dávat vyšší plnící tlak a jestli musím seřídit ovládání turba podtlakem.Mám ho od kámoše čerstvě po repasu.Auto totálně zrušil.Díky za radu
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
jak se uregulovává jednotkou teplota vzduchu z intercooleru který je dimenzovaný na nějaký průtok vzduchu?Jarda S. píše:nebude, jednotka to ureguluje
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
kmitat by to snad nemělo, na to je to moc pomalá soustava sy myslím.ASV píše:Po výměně turba se nic nestane, výkon bude stejný bez dalších zásahů. Jednotka disponuje zpětnovazební regulací a ureguluje si plnicí tlak na stejnou hodnotu jako byla se slabším turbem. Ale je otázka jak dobře bude regulace fungovat, zdali nebude příliš kmitat, apod.
co na tom je pozitivní je to že to turbo možná dá´ýl vydrží páč bude trochu mín namahany jak to puvodni menší.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
ano větší turbo bude mít asi větší setrvačnou hmotu na rotoru, ale to není stoprocentní. Pokud je to tak tak potřebuješ skutečně delší dobu nebo větší "příkon" (objemový průtok) výfuk. plynů abys ho roztočil.fialamala píše: turbo nebude mít ten potenciál a bude lenit ,na druhou stranu by mělo déle vydržet.
Proto jsem se zmiňoval o průměru hadic a mezichladiči, ale tomu nerozumím, věřím že tohle v automobilce udělali nějak kompromisem k nákladům. Pokud dali k některému motoru víc nafty a vzduchu, tak věřím že tomu přizpůsobili celou trasu a nejen soft v řj (který se asi adaptuje na kdeco sám bez pomoci zvenku přesně jak píšeš)
Vraž tam to turbo, klidně, ale jenom nečekej že to bude kvůli němu stíhačka.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
bez upravy softu budes mit o neco horsi nabeh turba. jinak samo ze vydrzi dele protoze je stavene na vetsi plnici tlak.. jinak budes muset predelat vystup z turba. na VA je bajonet a ty mas klasiku.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs