repase DPF Olomouc?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

repase DPF Olomouc?

Příspěvek od elit »

Ahoj, nevite o nekom z Olomouce a okoli kdo zvladne za slusnej peniz repasi DPF na Passat 2.0 BMP?
VW Passat 3C 2008 BMP
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Vyvolat regeneraci si zkoušel? Pokud jo a nepomohlo to, tak už jen asi mechanický číštění chemii, nebo si to nech odstranit a vypnout v jednotce..

Prvně bych ale ještě dal šanci tý regeneraci..

Jde o to že tou repasí, jak řikáš, získaš jenom trochu času navíc, sniží se i životnost toho filtru.. Vyplatí se jedině novej a nebo ho vyřadit z provozu..
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

No radeji bych repas nez odstraneni. Proc by repase mela byt jen kratkodoba? Nemas postup na vyvolani regenerace pres vag?
VW Passat 3C 2008 BMP
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Tak protože po repasi nebude funkce už stoprocentní (nějaký pusobení chemikalíí atd.. sniží se životnost).. Neřikám že to nepomůže..alespoň na chvíli.

Postup nevím.. můžeš si jen zkontrolovat v bloku hodnot (ted nevim jestli k. 68,nebo 75) zanesení filtru. Nad nějakejch 60g nebo 95% zaplnění je to zralý na výměnu.. Ale to ted jen střílim, nevim jestli mám pravdu.

Odstranění DPF dneska dělá kde kdo na dvojkovejch octavkách atd..
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
e46 325 Xi
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
e46 325 Xi
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

elit píše:No radeji bych repas nez odstraneni. Proc by repase mela byt jen kratkodoba? Nemas postup na vyvolani regenerace pres vag?
S vag to budes mat zlozitejsie, na toto sa dobre hodi VAS a riadene funkcie...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

nejlépe zjistit zda tam není nějaký problém který zanáší dpf
regenerace přes login 21295

v Prostějově můžu zregenerovat VAGem
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

MadMar píše:
jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.
e46 325 Xi
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

odjakživa to bylo tak,že čím má dízl více najeto,tím více kouří...,na tom se myslím shodneme všichni.

nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.

jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

DOLPH píše:odjakživa to bylo tak,že čím má dízl více najeto,tím více kouří...,na tom se myslím shodneme všichni.

nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.

jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......
nedá se nic dělat, pokud jde o papír tak klidně ty prachy na dpf vysolím abych dostal ty samolepky na stk, problém je v tom, že si pak možná nebudu moct dovolit koupit sadu tlumičů pérování, u brzdových kotoučů budu přemejšlet jestli mají ještě desetinu mm nad normu, místo abych vzal a namontoval nový, cena nějakých normálních kotoučů se podle mně blíží hmotnostní ceně obrobené oceli.....

na autě mám 2xkat bohužel nechce se mi to kochat, na stk budou radši když to uvidí OK...... nikoho nepodplatím, řeknu to na rovinu tak jak píšu, cituji:

technik:
pane nemáte na autě kat a DPF nemůžu vás pustit.

my řekneme:
já klidně vezmu XX XXX Kč, ty katy tam namontuju, ale vidíte ty brzdové kotouče? nebylo by lepší vzít ty peníze a koupit za ně ... (vymyslete si co chcete)

pokud technik dostane vyhazov za to že na výfuku nejsou 2 konzervy, bla bla bla a přitom auto brzdí svítí podvozek bez vůlí a motor nehulí více než, ()pak možná nebude chyba v technikovi....
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Ty tve nazory mi vhani slzy do oci :)
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Bmwrepair píše:Ty tve nazory mi vhani slzy do oci :)
DPF a kat jsou užitečná věc, měly by vyfitvltrovat to z čeho vzniká třeba rakovina plic, ale problém je že dneska si to může málokdo fin. dovolit toť vše. Potřebujeme v autech 4 zonovou klimatizaci a auto musí mít pneu 255/35 R21, pokud tohle ""auto" nekoupíme, tak bude spotřeba nafty nebo vyfritu menší o XX procent a těch jedů vypustíme stejně nebo možná méně jak BMW X6 V10 TDI biturbo blackline, vybavené 4 katalyzátory a 2 DPF....
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5763
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jura2 píše:
MadMar píše:
jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.

netrep blbosti dam im 20eur a prejdem s akym vrakem chcem a na papíri mám že z vyfuku ide ALOE VERA
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“