Stránka 1 z 4

SMIC Golf IV

Napsal: 07 zář 2014, 15:18
od Pipa95
Zdravím potřeboval bych nějak vyřešit IC u mého golfa ALH.

Budu dávat VAčko, S764 a mým doufám dosažitelným cílem je 170ps.

No a ted k věci, do FMIC se mi nechce, sami určitě víte jak to u mk4 je s místem. Takže jsou mám pár možností asi. Bud komplet ASZ vedení včetně IC. Ale nevím na kolik by to vyšlo a jestli to má vůbec smysl. Pak ten nerez SMIC na nerez vedení nebo ho dát na moje co tam mám. O tom si myslíte co ? a nebo sehnat komplet arl stěnu ale to už je asi mimo moje finanční možnosti.

Napsal: 07 zář 2014, 15:22
od tantor-bn
tak na 170 by som dal vb uz ked to budem prerabat. a urcite by som dal fmic raz som skusal prilozit ic seatsport z cupry 6L a pasoval by tam kebyze sa upravi taka plastova vyztuha na zamku. a kazdopadne ak nemas peniaze ani nezacinaj...

Napsal: 07 zář 2014, 15:31
od Pipa95
Ne že bych neměl peníze. ALe dát 20 za IC, je trošku nesmysl pokud chci rozumnej výkon za rozumný prachy. :)

Napsal: 07 zář 2014, 15:42
od acryll
iba so S764 na 170 ps zabudni, potrebujes mininalne este 11mm hlavu cerpadla

Napsal: 07 zář 2014, 15:54
od Pipa95
to je fuck, to není ted podstatou toho co řeším...

koukal sem na pár grafů a 165 koní by to mělo dát, takže to už je jedno, ale potřeboval bych vyřešit ten cooler. :)
nebude to na žádný dlouhodobé využití výkonu, ale zase se mi zdá ten co tam mám ted dost chabej, chtělo by to aspon ten s ASZ a potřeboval bych vědět co to obnáší, co vše bych musel vyměnit. :)

Napsal: 07 zář 2014, 16:16
od Jarda S.
u GIV bych šel cestou ARL IC (noteeth)

Napsal: 07 zář 2014, 20:44
od tantor-bn
Pipa95 píše:Ne že bych neměl peníze. ALe dát 20 za IC, je trošku nesmysl pokud chci rozumnej výkon za rozumný prachy. :)
rozumiem ale 20 za IC neviem kto dava.... možno tak origo na S3...

Napsal: 08 zář 2014, 00:01
od Markus01
Na S764 se dá udělat i 170 koní. V sekci grafy to bude nejednou. Fantik to měl určitě a měl pokud vím VA turbo+S764+ASZ sací parohy. A co se týče SMIC tak mě vždy zajímalo tohle http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale pokud to sníží teplotu o 6-9°C, tak je to k ničemu, když na sériovém IC bývá prý i kolem stovky... Zajímalo by mě jestli to někdo vyzkoušel. Plkat o tom nemá smysl...

Napsal: 08 zář 2014, 11:27
od Martin.D
Aj mna by ten SMIC zaujímal , a zaujíma už dlhšiu dobu....za normálnu cenu a do 170 ps by to mohlo stačiť ale nechcem byť práve ja pokusným králikom (LOL) (LOL)
Pýtal som sa na to už vyše rok do zadu a nikde... nikdy som nedostal serióznu odpoveď do koľko ten SMIC za 6000 postačí....
Ovšem na sériových SMIC ASZ majú bežne 170 ps....a tvrdia že bez "dymu" ....a tento vyzerá o čosi lepšie....samozrejme nebavíme sa o sani....
Všade ti budú odporúčať FMIC, ARL ...atd...serióznej odpovede sa nedozvieš....
Ale je ekonomický nezmysel tračiť peniaze to X rokov starého auto z užitkovou hodnotou zmeny 0....
Výmenou turba a či trysiek spravíš aspoň údržbu ale FMIC za cenu 1/3 hodnoty auta ? (crazy)

Napsal: 08 zář 2014, 12:14
od nogis
arl ic je stále jedno z nejlevnějších i nejlepších řešení. nevím, co v tom pořád hledáte za vědu...

Napsal: 08 zář 2014, 15:24
od standa123
o tomdle jsem taky chvíli přemýšlel... http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale snizeni teploty jenom o 6-9 st. se mi zdá málo....a je vetsi jen o pár cm3 ...takže jeho účinnost nebude nijak více výrazná si myslím......chtělo by to nekoho kdo ho má na autě aby řekl své zkušenosti........ :) pokud ho vůbec někdo má (noteeth) (noteeth)

Napsal: 08 zář 2014, 15:26
od Martin.D
Myslim že ak mu niekto ponúkne ARL s montážou a vecami okolo za 6 000 nik vedú v tom hladať nebude.....Inak je to EKONOMICKY NEZMYSEL....pre človeka čo chce ako napísal " rozumný výkon za rozumný prachy " ....ľudia vlastniaci G4 či O1 a pod pravdepodobne nepatria do skupiny horných 10 tisíc - no ak to auto neberie ako VETERAN a MILENKU v jednom (LOL)

Napsal: 08 zář 2014, 15:33
od Martin.D
standa123: Sice je len o trošku vačši do všetkých strán - ale vačší od toho v AHF,ALH ale vačší aj od toho v ASZ.....otázka je či sanie, a či komplet umiestnenie na boku nebude celkovým limitom....ale ako som písal je tu X grafov seriových ASZ verzii na 170 ps.....

Napsal: 08 zář 2014, 15:58
od macan371538
podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v serii :D mam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy :)) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....

Napsal: 08 zář 2014, 16:15
od Markus01
macan371538 píše:podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v serii :D mam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy :)) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....
Ideální by bylo, kdyby si se s někým domluvil a udělal logy teplot nasávaného vzduchu před a po výměně, aby se to téma někam pohnulo. Oboje na ohřátém motoru při stejné zátěži, ustálené rychlosti. Ten SMIC je vyměnenej za chvíli. Myslim, že by to spousta lidí ocenila. ;)