Stránka 1 z 4
SMIC Golf IV
Napsal: 07 zář 2014, 15:18
od Pipa95
Zdravím potřeboval bych nějak vyřešit IC u mého golfa ALH.
Budu dávat VAčko, S764 a mým doufám dosažitelným cílem je 170ps.
No a ted k věci, do FMIC se mi nechce, sami určitě víte jak to u mk4 je s místem. Takže jsou mám pár možností asi. Bud komplet ASZ vedení včetně IC. Ale nevím na kolik by to vyšlo a jestli to má vůbec smysl. Pak ten nerez SMIC na nerez vedení nebo ho dát na moje co tam mám. O tom si myslíte co ? a nebo sehnat komplet arl stěnu ale to už je asi mimo moje finanční možnosti.
Napsal: 07 zář 2014, 15:22
od tantor-bn
tak na 170 by som dal vb uz ked to budem prerabat. a urcite by som dal fmic raz som skusal prilozit ic seatsport z cupry 6L a pasoval by tam kebyze sa upravi taka plastova vyztuha na zamku. a kazdopadne ak nemas peniaze ani nezacinaj...
Napsal: 07 zář 2014, 15:31
od Pipa95
Ne že bych neměl peníze. ALe dát 20 za IC, je trošku nesmysl pokud chci rozumnej výkon za rozumný prachy.

Napsal: 07 zář 2014, 15:42
od acryll
iba so S764 na 170 ps zabudni, potrebujes mininalne este 11mm hlavu cerpadla
Napsal: 07 zář 2014, 15:54
od Pipa95
to je fuck, to není ted podstatou toho co řeším...
koukal sem na pár grafů a 165 koní by to mělo dát, takže to už je jedno, ale potřeboval bych vyřešit ten cooler.

nebude to na žádný dlouhodobé využití výkonu, ale zase se mi zdá ten co tam mám ted dost chabej, chtělo by to aspon ten s ASZ a potřeboval bych vědět co to obnáší, co vše bych musel vyměnit.

Napsal: 07 zář 2014, 16:16
od Jarda S.
u GIV bych šel cestou ARL IC

Napsal: 07 zář 2014, 20:44
od tantor-bn
Pipa95 píše:Ne že bych neměl peníze. ALe dát 20 za IC, je trošku nesmysl pokud chci rozumnej výkon za rozumný prachy.

rozumiem ale 20 za IC neviem kto dava.... možno tak origo na S3...
Napsal: 08 zář 2014, 00:01
od Markus01
Na S764 se dá udělat i 170 koní. V sekci grafy to bude nejednou. Fantik to měl určitě a měl pokud vím VA turbo+S764+ASZ sací parohy. A co se týče SMIC tak mě vždy zajímalo tohle
http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale pokud to sníží teplotu o 6-9°C, tak je to k ničemu, když na sériovém IC bývá prý i kolem stovky... Zajímalo by mě jestli to někdo vyzkoušel. Plkat o tom nemá smysl...
Napsal: 08 zář 2014, 11:27
od Martin.D
Aj mna by ten SMIC zaujímal , a zaujíma už dlhšiu dobu....za normálnu cenu a do 170 ps by to mohlo stačiť ale nechcem byť práve ja pokusným králikom
Pýtal som sa na to už vyše rok do zadu a nikde... nikdy som nedostal serióznu odpoveď do koľko ten SMIC za 6000 postačí....
Ovšem na sériových SMIC ASZ majú bežne 170 ps....a tvrdia že bez "dymu" ....a tento vyzerá o čosi lepšie....samozrejme nebavíme sa o sani....
Všade ti budú odporúčať FMIC, ARL ...atd...serióznej odpovede sa nedozvieš....
Ale je ekonomický nezmysel tračiť peniaze to X rokov starého auto z užitkovou hodnotou zmeny 0....
Výmenou turba a či trysiek spravíš aspoň údržbu ale FMIC za cenu 1/3 hodnoty auta ?

Napsal: 08 zář 2014, 12:14
od nogis
arl ic je stále jedno z nejlevnějších i nejlepších řešení. nevím, co v tom pořád hledáte za vědu...
Napsal: 08 zář 2014, 15:24
od standa123
o tomdle jsem taky chvíli přemýšlel...
http://highperformanceparts.cz/intercoo ... -tdi.26503 ale snizeni teploty jenom o 6-9 st. se mi zdá málo....a je vetsi jen o pár cm3 ...takže jeho účinnost nebude nijak více výrazná si myslím......chtělo by to nekoho kdo ho má na autě aby řekl své zkušenosti........

pokud ho vůbec někdo má

Napsal: 08 zář 2014, 15:26
od Martin.D
Myslim že ak mu niekto ponúkne ARL s montážou a vecami okolo za 6 000 nik vedú v tom hladať nebude.....Inak je to EKONOMICKY NEZMYSEL....pre človeka čo chce ako napísal " rozumný výkon za rozumný prachy " ....ľudia vlastniaci G4 či O1 a pod pravdepodobne nepatria do skupiny horných 10 tisíc - no ak to auto neberie ako VETERAN a MILENKU v jednom

Napsal: 08 zář 2014, 15:33
od Martin.D
standa123: Sice je len o trošku vačši do všetkých strán - ale vačší od toho v AHF,ALH ale vačší aj od toho v ASZ.....otázka je či sanie, a či komplet umiestnenie na boku nebude celkovým limitom....ale ako som písal je tu X grafov seriových ASZ verzii na 170 ps.....
Napsal: 08 zář 2014, 15:58
od macan371538
podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v serii

mam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy

) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....
Napsal: 08 zář 2014, 16:15
od Markus01
macan371538 píše:podle me zalezi na privodu vzduchu...v serii narazniku to bude asi nic moc zlepseni....mam r32 naraznik a vzadu na blatniku pruduchy a vzduch na smic jde nadherne na Tsa180 mam 1.2bar a cely leto s origo smic bez problemu,nekdy ve vedru to lehce zakouri ale porad 100x min nez fabia rs v serii

mam ten Smic vyse uvedenej objednanej ve stredu bude doma,pak pockat jeste na trubky a dam sem nejaky postrehy

) podle me je to nejlepsi reseni pomer cena/vykon a do 200ps urcite postaci,na googlu si vyhledejte g4 co ho maji a uvidite ze na tom Smic maji pres 200ps a zadny problem.....kdyby to bylo tak na nic jak tu pisete tak by si to tam lidi nedavali..nechci prekopavat komplet vedeni a neco rezat kdyz pak do me treba nekdo vrazi (staci mala rychlost) a celej fmic muzu hodit do srotu...takhle na strane je to podle me trochu lepsi ale jak naco.....
Ideální by bylo, kdyby si se s někým domluvil a udělal logy teplot nasávaného vzduchu před a po výměně, aby se to téma někam pohnulo. Oboje na ohřátém motoru při stejné zátěži, ustálené rychlosti. Ten SMIC je vyměnenej za chvíli. Myslim, že by to spousta lidí ocenila.
