Plne silenbloky a odklon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

Plne silenbloky a odklon

Příspěvek od mentol »

dobry den...par rokov mam problem s vnutornym dranim pneumatik na aute vw golf V a ked tak uvazujem zacalo mi to robit odkedy som vymenil klasicke silenbloky na prednnom ramene, tie velke za plne...
auto je znizene pruzinami...mozu to robit tie plne silenbloky ze sa zmenil odklon pri pouziti plnych??
PS: na fotke te je stare uz je to zodrate do drotu

Obrázek
Obrázek
vw golf V,77kw, 1.9TDI
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

může za to to snížení pružinama (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No dobře a teď jak to řešit? Mám stejný problém...
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Plne silenbloky a odklon

Příspěvek od vynecht »

Zvětšit sbíhavost, pro začátek na hranici tolerance, pokud to nepomůže tak ještě malinko přidat, tak do 1,5 mm nad toleranci
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

to ti nepomůže, musíš naladit správnej odklon kterej je ted v prdeli (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od mentol »

auto uz bolo znizene a taky problem som nemal ako teraz..preto som sa odvolaval na tie plne silenbloky..lebo nic ine som na podvozku nemenil..a predtym to bolo ok...jedine ze som mal este ine elektrony ale nepamatam ake tam bolo ET...a keby som dal uzsie gumy o ten centimeter co mi derie pomohlo by to??
vw golf V,77kw, 1.9TDI
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Udělej geometrii. To je základ!!!! A hlavně,správné ET disků.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Gumy se ti zacaly sjizdet proto, ze staticka sbihabost se za jizdy prestala korigovat deformaci zadnich silentbloku, takze kola mela za jizdy temer stejnou sbihavost jako v klidu - tedy prilis velikou a proto to v kombinaci s vetsim odkllonem zacalo zrat vnitrky gum.

Pokud chces problem aspon castecne vyresit, nech si predni kola seridit na co nejmensi sbihavost, aby byly co nejvic rovnobezne a odklon nech na pokoji. Na snizenem aute ale nikdy gumy nevydrzi tolik co na serii, protoze snizenim vice nez o 2cm se vzdy rozjebe kinematika zaveseni a pri propruzrni bude sbihavost litat jak se ji zachce bez ohledu na to jak je serizena v klidu.
Proto se vzdy musim smat tem "stance" metrosexualum, kdyz tvrdi jak ty jejich nesmyslne placky uzasne jezdi (LOL)
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od mentol »

takze ak vymenim spat silenbloky ake boli na zaciatku bude to ok???
vw golf V,77kw, 1.9TDI
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

mentol píše:takze ak vymenim spat silenbloky ake boli na zaciatku bude to ok???
To asi ne. Udělej tu geometrii !!!!
Pak se dá radit dále.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

No obecně při zásahu do podvozku bys měl dělat geometrii. Nech na autě co tam je a pořeš geometrii
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jezdil jsem plny na 17 u O2 a nemel problem, takze hledej problem jinde.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3515
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Snížení o 4cm plné silentbloky 17" kola jiný ET. Správná geometrie a za dva roky ze gumy letní/zimní nesjíždějí. Geometrii dělám vždy když přehazuji kola leto/zima ale to jen pro kontrolu.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Snad jedine na zadku, kde je pri vetsich kolech potreba trochu zmenit nastaveni.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od mentol »

na geometrii som bol a graf suhlasi s tymto co som tu dal,,takze v geometrii to nieje.....ja uz fakt neviem
vw golf V,77kw, 1.9TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“