fabia 1.4tdi řetěz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia 1.4tdi řetěz
Dobrý den,potřeboval bych poradit. Vlastním fabia 1.4tdi bnm 193000km a je slyšet na volno běh řetěz co pohání vyvažovací hřídel, aspoň si myslím, že to je on. Doporučili by jste jeho výměnu? S autem nemám žádné problémy. Děkuji za odpovědi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mění se tři kolečka řetízek a napínák, když budeš otálet skurvíš ještě kolečko na klice,
ty katastrofální předpovědi jsou asi že řetěz omele kolečka, zasereš motor pilinkama, a budeš mít potíže s mazáním, nebo ti řetěz naběhne na oholené zuby a roztrhne se
konev se rožne ty budeš ve štrůdlu na álnici a zadřeš, děcka vzadu a minus 2O
pak žádná chyba druhý motor
ty katastrofální předpovědi jsou asi že řetěz omele kolečka, zasereš motor pilinkama, a budeš mít potíže s mazáním, nebo ti řetěz naběhne na oholené zuby a roztrhne se
konev se rožne ty budeš ve štrůdlu na álnici a zadřeš, děcka vzadu a minus 2O
pak žádná chyba druhý motor

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: fabia 1.4tdi řetěz
[quote="maka123"]
jaké zvuky to vydává?
poslouchal jsem u 1.2 TDI u vany a ani náznak nějakého divného zvuku, pěkně mě děsíš, v tom motoru je takovejch kurvítek že to snad ani není možný. kdo mi vysvětlí fakt, že tak před 20 rokama nikdo neznal hydraulický napínáky s tlumičema, volnoběžky na alternátorech a ty motory jezdí doteď? řemeny se napínaly natvrdo, každej to dorval jak to šlo a přesto s tím problémy nebyly. ten můj má najeto 300 a to s tím jezdila mladá němka. Mám to na ježdění po dálnici tak se ptám, čeho všeho se mám děsit že mi odejde? ve světě motorů testovali škodu 120 LS s najetýma 250 a řetěz nikdy neměnili, jen si stěžovali že je hlučný a časování rozvodu bude poněkud variabilní, nicméně ten řetěz jsem neslyšel že by kdy komu přeskočil nebo se omlela kola, prostě se jen vytáhl... kde jsme od té doby udělali chybu? já mám pocit že nebudu na motoru krom oleje měnit nic a radši si seženu náhradní. jenom rozvodová sada stojí 4 tisíce, vyměním rozvody a za tejden mi havaruje motor kvůli řetězu, a když ne to tak kvůli vstřikům....
jaké zvuky to vydává?
poslouchal jsem u 1.2 TDI u vany a ani náznak nějakého divného zvuku, pěkně mě děsíš, v tom motoru je takovejch kurvítek že to snad ani není možný. kdo mi vysvětlí fakt, že tak před 20 rokama nikdo neznal hydraulický napínáky s tlumičema, volnoběžky na alternátorech a ty motory jezdí doteď? řemeny se napínaly natvrdo, každej to dorval jak to šlo a přesto s tím problémy nebyly. ten můj má najeto 300 a to s tím jezdila mladá němka. Mám to na ježdění po dálnici tak se ptám, čeho všeho se mám děsit že mi odejde? ve světě motorů testovali škodu 120 LS s najetýma 250 a řetěz nikdy neměnili, jen si stěžovali že je hlučný a časování rozvodu bude poněkud variabilní, nicméně ten řetěz jsem neslyšel že by kdy komu přeskočil nebo se omlela kola, prostě se jen vytáhl... kde jsme od té doby udělali chybu? já mám pocit že nebudu na motoru krom oleje měnit nic a radši si seženu náhradní. jenom rozvodová sada stojí 4 tisíce, vyměním rozvody a za tejden mi havaruje motor kvůli řetězu, a když ne to tak kvůli vstřikům....
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Miloši prosímtě kolik jsi viděl přetrženejch rozvodů u 14 TDI? jde mi jen o statistiku.slovacek.milos píše:tak ti je stejně každý zaúčtuje i kyž dá staré
-jaká je pravděpodobnost že mi skočí rozvoďák nebo se přetrhne?
-poznám nějak pohledem na rozvody, že nefungujou ty napínací nesmysly?
o autě nevím nic, akorát cena rozvodů 4 litry a cena motoru 10 litrů...
Díky MM
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
přijte Ti tohle téma jako hádka? pokud ano, nebude možná problém v mojí paměti... Jinak retard stejně jsem, kdybych nebyl tak sem nepíšuFordak píše: "Internetové hádky jsou jako paralympiáda. I když vyhrajete, jste stejně retardovaní Smile"
MM
Clovece,ty mas asi chabou pamet

Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
pohledově těžko něco poznáš když tam nebudou 10 let aby stihly spuchřetpolak píše:Miloši prosímtě kolik jsi viděl přetrženejch rozvodů u 14 TDI? jde mi jen o statistiku.slovacek.milos píše:tak ti je stejně každý zaúčtuje i kyž dá staré
-jaká je pravděpodobnost že mi skočí rozvoďák nebo se přetrhne?
-poznám nějak pohledem na rozvody, že nefungujou ty napínací nesmysly?
o autě nevím nic, akorát cena rozvodů 4 litry a cena motoru 10 litrů...
Díky MM

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Bavime se o pohonu vyřazovacího hřídele a ne rozvodech. Pánové má to cenu vůbec řešit? Jde pohledem po demontáži vany zjistit stav? Ted jsem mluvil s člověkem s autorizované ho servisu a servírují mraky 1.4 TDI a jenom u třech praskl. Ma na to vliv zanedbana udrzba myslim vymena oleje?Cca 4000kc jenom řetěz napinak a kolečka.
[quote="Jarda S."]
jasně řemen nepoznáš mně šlo o fci napínacích kladek a tak, ale tedkon jsem to rozdělal a ložisko té horní kladky cvrčí nebude v něm vazelína. případ je jasný, je to celý na výměnu. matice co drží tu rolnu je protočená do vrtule, to vidím poprvý v životě, možná kvůli odlehčení tam taky dali hliníkovou
jasně řemen nepoznáš mně šlo o fci napínacích kladek a tak, ale tedkon jsem to rozdělal a ložisko té horní kladky cvrčí nebude v něm vazelína. případ je jasný, je to celý na výměnu. matice co drží tu rolnu je protočená do vrtule, to vidím poprvý v životě, možná kvůli odlehčení tam taky dali hliníkovou

Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil