Driky ventilu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Driky ventilu

Příspěvek od Munez »

Zdravim,potreboval bych poradit jestli jdu vymenit driky ventilu i bez sundani hlavy.popripade jakym zpusobem.auto me kdyz delsi dobu stoji,tak pri startu zakouri,tak mam podezreni na ty driky.olej mizi tak o neco min jak litr na 12t km.jinak co by tu kourivost mohlo jeste zpusobovat?jedna se o motor AJM a mam najeto 242tkm.baterka uz je da se rict v cudu a teple starty obcas stoji za to.diky za rady
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dříky nevyměníš je to součást ventilu pravděpodobně myslíš gufera dříku ty vyměnit jdou....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

jj to jsem myslel,gufera ventilu
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vačka ven hydra ven vyndat klínky (po podepření pístem zespodu) vyměnit gufera a složit....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

jj diky,delat to bude servisak,ale bal se,ze aj kdyz se to podepre pistem,tak se mozna lehce propadne a nepujde nasadit prizinka.
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Vzdycky jsem chtel mit servisaka co za neho budu muset myslet a na druhou stranu zakaznika co se bude snazit myslet za me :)
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

tak on hlavne to chce delat se sundanim hlavy a to ja nechci,tak mu rikam,ze to jde i takhle,ale nema s tim zkusenosti.delam rozvody,tak rovnou i ty gufera bych chtel
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

da se udajne natlakovat valec vzduchem, ale je treba udelat nejakou prechodku misto hzavky. Osobne jsem to nikdy nedelal.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Jaky kour ti to udela, po cem smrdi? Aby nebyl problem jinde ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

prave nevim kde je problem,tak proto to chci vymenit preventivne.olej me mizim do litru na 12t km.kour je to bilo modry,nekdy cernejsi,nekdy me prijde jenom bily.voda nemizi,kat je pryc a vyfuk je jenom trubka.jinak baterka je k.o. a malo toci s motorem,ale ted za tepla je to jeste dobre.vstriky maji hodnoty do 0,2.jinak auto jezdi v poradku.jeste vaha vzduchu uz je chycena.ji a jeste je pridana startovaci davka o 200,ale ja jsem psal,tak si myslim,ze ten start je baterkou
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Do litru na 12t km? Tak to neres:) Menit gufera bez sundani hlavy je za trest, ja bych te s tim urcite vyhodil a podle meho si stejne nepomuzes. Takovato spotreba oleje mi prijde uplne normalni.
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

tak o spotrebu oleje ani nejde.ta je podle stylu jizdy a taky me neprijde moc.o radeji koupim o litr vic a budu dolevat.vetsinou se vlezu do 0,7l za tech 12 tisic coz je na auto co ma najeto 240t km ok,ale jde spis o tu kourivost pri startu.nevypada to hezky kdyz vyleti takovy oblak.nekdy vetsi,nekdy mensi a nekdy zadny.vetsinou kdyz je auto teple,tak nevyleti nic.prijde me,ze to leta jak se mu zachce :D nemuze to byt tim spatnym startem,ze by malo tocilo?nebo nemuze to kourit kdyz ukapava olej pres turbo do vyfuku a potom se to razem spaly?zakouri to jenom pri startu
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

bych se na to pekne vysral a jezdil :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
romank52
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 25 led 2010, 14:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Králův Dvůr

Příspěvek od romank52 »

Ja som mal na Sharane AUY (220t km) tie iste prejavy - skoro kazdy studeny start s oblakom modreho dymy, spotreba oleja cca 1-1,5l na 15 tisic km. Potom mi prdlo tesnenie pod hlavou a pri tej prilezitosti som dal spravit aj hlavu - zarovnana, vymenene gufera na ventiloch, na vyfukovych vymenene aj voditka, vyvlozkovane ulozenia vstrekov. Odvtedy olej nedolievam, modry dym zmizol. Ale za opravu som zaplatil 20l :roll:
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

no prave se rozmyslim jestli ty gufera vymenit nebo se na to vykaslat.ono to neni takova palka,ale jestli to zvladne.ono kdyz uz bude delat rozvody,tak neni problem sundat vacku a udelat to razem.asi to necham tak a potom udelam komplet az bude ta prilezitost
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“