Driky ventilu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Driky ventilu
Zdravim,potreboval bych poradit jestli jdu vymenit driky ventilu i bez sundani hlavy.popripade jakym zpusobem.auto me kdyz delsi dobu stoji,tak pri startu zakouri,tak mam podezreni na ty driky.olej mizi tak o neco min jak litr na 12t km.jinak co by tu kourivost mohlo jeste zpusobovat?jedna se o motor AJM a mam najeto 242tkm.baterka uz je da se rict v cudu a teple starty obcas stoji za to.diky za rady
dříky nevyměníš je to součást ventilu pravděpodobně myslíš gufera dříku ty vyměnit jdou....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vačka ven hydra ven vyndat klínky (po podepření pístem zespodu) vyměnit gufera a složit....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
prave nevim kde je problem,tak proto to chci vymenit preventivne.olej me mizim do litru na 12t km.kour je to bilo modry,nekdy cernejsi,nekdy me prijde jenom bily.voda nemizi,kat je pryc a vyfuk je jenom trubka.jinak baterka je k.o. a malo toci s motorem,ale ted za tepla je to jeste dobre.vstriky maji hodnoty do 0,2.jinak auto jezdi v poradku.jeste vaha vzduchu uz je chycena.ji a jeste je pridana startovaci davka o 200,ale ja jsem psal,tak si myslim,ze ten start je baterkou
tak o spotrebu oleje ani nejde.ta je podle stylu jizdy a taky me neprijde moc.o radeji koupim o litr vic a budu dolevat.vetsinou se vlezu do 0,7l za tech 12 tisic coz je na auto co ma najeto 240t km ok,ale jde spis o tu kourivost pri startu.nevypada to hezky kdyz vyleti takovy oblak.nekdy vetsi,nekdy mensi a nekdy zadny.vetsinou kdyz je auto teple,tak nevyleti nic.prijde me,ze to leta jak se mu zachce
nemuze to byt tim spatnym startem,ze by malo tocilo?nebo nemuze to kourit kdyz ukapava olej pres turbo do vyfuku a potom se to razem spaly?zakouri to jenom pri startu

Ja som mal na Sharane AUY (220t km) tie iste prejavy - skoro kazdy studeny start s oblakom modreho dymy, spotreba oleja cca 1-1,5l na 15 tisic km. Potom mi prdlo tesnenie pod hlavou a pri tej prilezitosti som dal spravit aj hlavu - zarovnana, vymenene gufera na ventiloch, na vyfukovych vymenene aj voditka, vyvlozkovane ulozenia vstrekov. Odvtedy olej nedolievam, modry dym zmizol. Ale za opravu som zaplatil 20l 
