Stránka 1 z 3
1.9 tdi 1Z hodně tvrdý chod motoru
Napsal: 21 zář 2014, 17:43
od milanrejpid
koukal jsem zde po foru a nic jsem nenašel.. máme seat ibiza 6K1 1.9 tdi 66KW 1Z a motor má strašně hlučný a tvrdý chod.. čerpadlo už je měněno vstřikovače testovány a jsou v pořádku rozvody zkontrolovány předvstřik také. je hlučný a dá se říct že uplně řechtá a má i nízký výkon... poradí někdo ?

diky
Napsal: 21 zář 2014, 17:54
od toefuk
diagnostika a zisti hodnoty v kanaly 004.
Napsal: 21 zář 2014, 18:13
od milanrejpid
toefuk píše:diagnostika a zisti hodnoty v kanaly 004.
jaké hodnoty tam mám naměřit ?
Napsal: 21 zář 2014, 20:13
od toefuk
druhe okno je poziadavka, tretie okno je skutocny predvstrek, hodnoty by maly byt takmer totozne.
Napsal: 21 zář 2014, 21:06
od cin
Meli jsme podobny problem u AHF a byl skoceny remen o 1 zub na cerpadle, projevoval se jak pises - hrozne tvrdy chod a nizsi vykon. Hod ty rozvody jeste jednou pro jistotu na pripravky

Napsal: 22 zář 2014, 05:07
od milanrejpid
cin píše:Meli jsme podobny problem u AHF a byl skoceny remen o 1 zub na cerpadle, projevoval se jak pises - hrozne tvrdy chod a nizsi vykon. Hod ty rozvody jeste jednou pro jistotu na pripravky

Rozvody jsou hozeny na pripravky a dobry. Mozna jeste ten rizenej vstrik mi pride ze ho odpojim a zadna zmena..

Napsal: 22 zář 2014, 05:35
od Sayllo
A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere

Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Napsal: 22 zář 2014, 06:06
od milanrejpid
Sayllo píše:A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere

Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Rozvody jsou opravdu dobre nastavene. I podle Tdi grafu je predvstrik dobrej. Studenej i teplej start je take dobrej.
Napsal: 22 zář 2014, 06:12
od Sayllo
milanrejpid píše:Sayllo píše:A ja si myslim ze to bude skocene cerpadlo, klasika, zle napasovany kolik ako vzdy.... Treba zhodit remenicu a skutocne vidiet kolik zapadnuty v diere

Pokial naaahodou ne, tak je cerpadlo, alebo jedna s jeho elektrickych casti vriti...
Rozvody jsou opravdu dobre nastavene. I podle Tdi grafu je predvstrik dobrej. Studenej i teplej start je take dobrej.
No jo, ked teda, a co pilotny vstrek? Aky ma dpor?
Napsal: 22 zář 2014, 06:13
od Sayllo
Napsal: 22 zář 2014, 06:25
od slovacek.milos
ozubené koliesko na klice je prostě v háji, motor je jinde, počátek vstřiku a rozvody bloudí, možná ti už písty klepou o ventily, no a konec motoru se blíží

Napsal: 22 zář 2014, 06:30
od Sayllo
slovacek.milos píše:ozubené koliesko na klice je prostě v háji, motor je jinde, počátek vstřiku a rozvody bloudí, možná ti už písty klepou o ventily, no a konec motoru se blíží

Tak ked tie rozvody kontrolovali, snad by to neprehliadli, ne? Ale inak moja dielenska prirucka podporuje tvoje tvrdenie

Napsal: 22 zář 2014, 06:46
od milanrejpid
slovacek.milos píše:ozubené koliesko na klice je prostě v háji, motor je jinde, počátek vstřiku a rozvody bloudí, možná ti už písty klepou o ventily, no a konec motoru se blíží

Na setrvaku nula na vacce pravitko a v cerpadle kolik. A je to porad stejny nikam se to nehlo. Kontrolovano uz tak 4x
Napsal: 22 zář 2014, 06:48
od slovacek.milos
ono víš když koliesko už pochoduje tak se muže stát že rozvody i počátek vstřiku bude oK pak přidáš ubereš a bloudíš, po tom se musí cíleně jít, nebo když vidíš zakáplý výstupek na dvouhmotě jako nulu, nebo ty upozornovvací žlábky na setrváku, no a ryska O je až mezi něma

kdoví jak je vyrezlý protikus snímače otáček,
Napsal: 22 zář 2014, 06:58
od slovacek.milos
tu nulu je dobré kontrolovat drátkem přes svíčku