Stránka 1 z 2
turbo,nekdy prefoukne..
Napsal: 20 říj 2014, 21:38
od macan371538
Zdar,mam hybrida Tsa180 v Atd motoru a mam mensi otazku...mam pozadavek na 1.4bar a turbo vetsinou zreguluje hned na 1.6barech,ale nekdy se mi stane ze treba prefoukne az k 1.8 bar....vsiml jsem si ze vetsinou do kopce (tlak beru podle budiku,real muze byt trosicku mensi..) JE to normalni? Co by to mohlo delat??jinak nemam ani katik ani tlumic,muze to mit vliv na to??
Napsal: 21 říj 2014, 20:59
od standa123
cau......no když sem resil na mym aute úbytek výkonu v nizkých otáčkách skrz to, že když sem dal pryc zadni tlumic vyfuku a místo neho sem dal sportovní pruchozí výfuk.......tak ke všem tem informacím co sem dostal mi bylo řečeno že se i přetáčí turbo když nemá zadnej odpor ve vyfuku....tak třeba to je tím.......jinak třeba poradí někdo znalejší......

Napsal: 25 říj 2014, 15:38
od milda100
standa123 píše:cau......no když sem resil na mym aute úbytek výkonu v nizkých otáčkách skrz to, že když sem dal pryc zadni tlumic vyfuku a místo neho sem dal sportovní pruchozí výfuk.......tak ke všem tem informacím co sem dostal mi bylo řečeno že se i přetáčí turbo když nemá zadnej odpor ve vyfuku....tak třeba to je tím.......jinak třeba poradí někdo znalejší......

Čau, jak si vyřešil na konec ten úbytek výkou po odstranění laufu?
Řeším teď to samé...
Napsal: 25 říj 2014, 15:57
od standa123
no abych řekl pravdu tak nijak.....

tak nejak sem si zvykl na to......a hlavne mám v plánu jít s výkonem nahoru turbo VB + fmic + 12 hlava......takže výfuk nechám výfukem.....
ale zeptám se na jednu věc......když más to samy.....jak ti to ted ráno startuje když uz je vetsi zima kolem tech 2 stupnu? dobře nebo hůř? me to jaksi ted startuje hur tak nevím jestli to je tím výfukem a nebo zhavice jsou ko.
Napsal: 25 říj 2014, 20:53
od milda100
Po predelani na pruchozi vyfuk to rano startuje spatne, vic to zere a hur to jede a huci to do kabiny,takze ten zadni tlumic tam dam zpet origo, zbytek bude trubka,to se osvedcilo nejlip.
Napsal: 26 říj 2014, 11:32
od standa123
jojo...minulou zimu jsem mel ještě serii vyfuk...starty uplne v poho i při -15.....ted jak mam sportovní pruchozí vyfuk tak to chyta hur no...a to ještě nejsou poradny mrazy :-/ ....zkusím ještě vymenit zhavice jestli to pomuze........pokud ne...tak nevím...do vyfuku se mi uz zasahovat nechce

....jo a ještě ty mas hlavu serii 10mm nebo tam mas 12mm hlavu v čerpadle?
Napsal: 26 říj 2014, 12:44
od milda100
Mam jeste 10mm, 12mm uz mam koupenou, ale nikdy jsem to nemenil, tak potrebuju nekohl, kdo to vymeni.
Napsal: 26 říj 2014, 12:54
od standa123
no jde o to ze prej tou instalaci te 12mm hlavy se zlepsi startovaní.......kvůli většímu tlaku.......tak třeba pomuze ta hlava při tech startech.......az ju tam das tak mi kdyztak dej vedet jestli to pomohlo......taky to mám v planu ale az na jare asi

Napsal: 26 říj 2014, 13:17
od milda100
Mam jeste 10mm, 12mm uz mam koupenou, ale nikdy jsem to nemenil, tak potrebuju nekohl, kdo to vymeni.
Napsal: 26 říj 2014, 20:05
od standa123
a mas zexel nebo original bosch?
Napsal: 26 říj 2014, 20:49
od milda100
Zexel, ale znam dost lidi,co ji jezdi bez problemu..
Na krabicce je napsano japan bosch zexel
Napsal: 28 říj 2014, 20:38
od standa123
aha...no někdo ho chválí a někdo nadává....kde jsi ho koupil nebo obednával?
Napsal: 28 říj 2014, 21:59
od milda100
Profituning Praha..
Napsal: 29 říj 2014, 19:18
od fiorhy
mám stejné turbo i motor a stejnej problém,tudíž soudím,že to turbo je uplně na 3,14ču.... Chtěl jsem původně VBčko a v turbosportu mě doporučil TSA180,mám ho rok a těším se až našetřím na VB nebo na 1756VK.Tohle vyndám a zahodím někam hodně daleko!!! bo si z něho udělám držák na haj.lpapír!k ničemu jinému se nehodí!!
Napsal: 29 říj 2014, 20:25
od milda100
Do tsa bych asi nechodil, lepsi koupit origo gareta..