Stránka 1 z 1
jak funguje 3 cestný ventil
Napsal: 26 říj 2014, 12:25
od Lukas4x4
páni jak vlasne funguje 3 cestný ventil? teda konkrétne tento ventil
funguje to tak že jeden vstup je na prívod a dva na vývod?
napr. ked je ventil bez elektriky tak ide nafta cez dírku v pravo a ked sa do neho pustí eletrika tak sa dírka v pravo zavre a otevre sa dírka vlavo? pochopil sem to správne?

Napsal: 26 říj 2014, 17:49
od Lukas4x4
Napsal: 27 říj 2014, 07:05
od pepe276
Máš 1 přívod a 2 vývody. Když do ventilu pustíš proud, tak ti otevře 1.vývod(2. je zavřený) a když ho vypneš, tak otevře 2. vývod a 1. zavře. Takže ti jde olej vždy přívodem a to buď do 1. nebo 2. vývodu.
Napsal: 27 říj 2014, 11:30
od Lukas4x4
Ok ťo sem si myslel ze to tak funguje. Dakujem za pomoc.
Napsal: 13 lis 2014, 18:24
od Lukas4x4
takže tí ventile co sem si objednal sú len jednočinné... to znamená že len zastavá prívod a nic víc.... takže teraz co? jak to mám zapojit ked to funguje len jak jednočinný ventil? asi budem muset kúpit ešte dvy ventily na spátečky že?
a ten ventil má vstup a dva výstupy co mi došel ale tí dva výstupy sú prepojené takže fungujú jak jeden.... tak sem pekne nas....ný že co mi to poslali....
Napsal: 14 lis 2014, 16:40
od Lukas4x4

neviete?
Napsal: 15 lis 2014, 09:28
od pepe276
Je to předpokládám koupené přes net, takže asi nejlépe vrátit a koupit jiný...
Napsal: 15 lis 2014, 11:17
od Lukas4x4
ano je, je to z číny... takže vracat to a čekat na druhé... fuu to by bolo na dlho. doobjednám si ešte dva ventile, ale len dvojcestné keré dám na spátečku a hotovo...
Napsal: 15 lis 2014, 12:07
od pepe276
Hmm, myslel jsem, že je to koupené v ČR, nebo SR. Do Číny bych to taky nevracel...
To ty ventily mají jen polohu otevřeno, kdy jde kapalina dovnitř jedním vstupem a vystupuje současně dvěma výstupy a polohu zavřeno, kdy kapalina ventilem nikde neprojde? To znamená, že má úplně stejnou funkci, jako obyčejný ventil s 1 vstupem a 1 výstupem s polohami otevřeno/zavřeno, kde na výstup jen našroubuju téčko-rozdvojku? Zkontroluj všechny otvory vzájemně proti sobě, kudy může kapalina proudit při otevřeném i zavřeném ventilu.
A jsou to ventily určené na olej? Jestli by nebylo lepší koupit třeba nějaké starší Peveko, kde víš, do čeho jdeš?
Napsal: 15 lis 2014, 12:16
od Lukas4x4
ano presne taký je to ventil... má funkciu jak obyčajný ventil z jedným vstupem a z jedným výstupem. a kapalina može tect cez tí dva výstupy dokola... proste je to presne to isté jak obyčajné T-čko kde ked zastavíš prívod tak tý dva výstupy sú normálne priechodné.... a ano dá sa cez to dávat aj olej. a ked začne téct tak tam dám inačí gumičku kerú nerozpúštá olej a hotovo... tak mi ostáva doobjednat ešte dva ventile a bude to OK.
Napsal: 15 lis 2014, 12:24
od pepe276
Tak to jedině koupit ještě 2 další, jak píšeš.
Napsal: 16 lis 2014, 09:48
od Lukas4x4
už sem bjednal.
Napsal: 18 lis 2014, 02:58
od TurboBoy
stejně funguje i ten peveko ventil za 1400 ?
potřebuji, aby mi jeden ventil zaroven zaviral naftu a poustel olej a pokud to chapu dobre, tak tento umi jen zavřit jeden přivod...
trojcestný ventil
Napsal: 18 lis 2014, 17:34
od truck
TurboBoy píše:stejně funguje i ten peveko ventil za 1400 ?
potřebuji, aby mi jeden ventil zaroven zaviral naftu a poustel olej a pokud to chapu dobre, tak tento umi jen zavřit jeden přivod...
Prodám dva třícestné ventily italské zn.SIRAI NA 12v. Jsou použité půl roku. Prodávám z důvodu potřeby ventilů na 24v. Jinak na vozidlech používám tuto značku ventilů od roku 2005. Ventily jsou elektromagnetickou části menší a lehčí než Peveko. cena za kus je 800 kč.
Napsal: 21 lis 2014, 02:27
od TurboBoy
maš sz