Jaké turbo na BXE bez potřeby nějakých větších zásahů?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Jaké turbo na BXE bez potřeby nějakých větších zásahů?
Jelikož mi zlehka houká,tak zvažuju co s tím udělat a mám pár variant:
-nové za 14000,-
-repas za 7000-8000,-
-sehnat starší např. z BKD ale je otázka jestli si stavem pomůžu, protože taky bude mít něco najeto.
-sehnat starši k repasu třeba z BKD a nechat ho za těch 8000,- zrepasovat taky.
Jde mi jen o to, abych nemusel vymýšlet a upravovat hadice a bylo to jen plug and play, samozřejmě s upravou softu. O větších tryskách ani tak nepřemýšlím. Tak jestli má smysl tam to větší turbo dávat..
-nové za 14000,-
-repas za 7000-8000,-
-sehnat starší např. z BKD ale je otázka jestli si stavem pomůžu, protože taky bude mít něco najeto.
-sehnat starši k repasu třeba z BKD a nechat ho za těch 8000,- zrepasovat taky.
Jde mi jen o to, abych nemusel vymýšlet a upravovat hadice a bylo to jen plug and play, samozřejmě s upravou softu. O větších tryskách ani tak nepřemýšlím. Tak jestli má smysl tam to větší turbo dávat..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
mám pocit že z BMM tam je nějaký zádrhel ne?
ten hybrid jsem taky přemýšlel, ale jak je to s výdrží? Vydrží aspoň těch 200 tis km? Nepotřebuju extra výkon, na ježdění mi bohatě stačí chip, ale když už budu něco investovat,tak proč nejít o něco výš že
na turbopower píšou že běžné opravy se pohybují mezi 6000 až 7500 tis Kč což by byla asi nejlepší varianta. Dát za repas 11000 u turbosportu, to radši vezmu od Meggyho za 14 nový
ten hybrid jsem taky přemýšlel, ale jak je to s výdrží? Vydrží aspoň těch 200 tis km? Nepotřebuju extra výkon, na ježdění mi bohatě stačí chip, ale když už budu něco investovat,tak proč nejít o něco výš že

na turbopower píšou že běžné opravy se pohybují mezi 6000 až 7500 tis Kč což by byla asi nejlepší varianta. Dát za repas 11000 u turbosportu, to radši vezmu od Meggyho za 14 nový

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Jo pravda, tam to je jako u caddyny. Když mě už to nebaví se v tom vrtat.
A u 4x4 se mi tam nic pasovat nechce..
V čem je rozdíl v přírubě? 3 šrouby vs. ta objímka?
Zrovna loni jsem jedno zánovní VA prodal protože jsem ho do OI už montovat nechtěl..
A u 4x4 se mi tam nic pasovat nechce..
V čem je rozdíl v přírubě? 3 šrouby vs. ta objímka?
Zrovna loni jsem jedno zánovní VA prodal protože jsem ho do OI už montovat nechtěl..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI