Klepání motoru 2.0tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Klepání motoru 2.0tdi

Příspěvek od arlie »

Zdravím,
obracím se na vás pro radu.
S mým BPW se něco děje :(.
V průběhu jízdy to začalo nepříjemně vibrovat při přidání plynu kolem 2tis otáček, při konstantním plynu to bylo vcelku klidné. Začalo to dělat častěji a teď už při přidání plynu klepe a vibruje, a pravděpodobně začaly cvakat hydroštely.
Olej tam je, kontrolka mazání se nerozsvítila. Za studena to je lepší, ale nedá se s tím jezdit. Teď čekám na mechanika, než bude mít čas.
Poslední akce, co se dělala, je přetěsnění víka.

Nevíte někdo, co by se mohlo podělat?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
RacingManiac
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 11 kvě 2014, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od RacingManiac »

Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke vstřikům se válí v olejové lázni - zkusit vyměnit (cca 1500 Kč)
2. dvouhmotnostní přítlačák (35 - 40 000 Kč
3. Volnoběžka klimakompresoru (vrakoviště 2 000 Kč)
4. motorek ventilátoru vrtule u chladiče, buď hlavní vrtule, nebo pomocná ke klimě (500 - 900 Kč)

4 common raily, stejné příznaky = 4 různé opravy

Snad ti to pomůže
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

tak se mrkni na vacku a hydra
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

RacingManiac píše:Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke .......

Snad ti to pomůže
Jen pro info - nejedná se o commonrail ale PD.
Jestli myslíš přítlačák spojky, tak cena bude někde jinde - do 15tis komplet.
Našel jsem podobné téma a to prasklý píst. Uvidíme, jestli dneska bude čas to otevřít.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

jen aby to neklepalo na klice (LOL)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Uživatelský avatar
Toledo sxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 30 zář 2009, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj

Příspěvek od Toledo sxe »

RacingManiac píše: 2. dvouhmotnostní přítlačák (35 - 40 000 Kč
Proč hned strašit? Komplet od LUKu do 10000,-kč
TOLEDO 5P, 6Q - 2.0TDi/128kW BKD/16V
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Toledo sxe píše:
RacingManiac píše: 2. dvouhmotnostní přítlačák (35 - 40 000 Kč
Proč hned strašit? Komplet od LUKu do 10000,-kč



MadMar?
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
RacingManiac
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 11 kvě 2014, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od RacingManiac »

arlie píše:
RacingManiac píše:Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke .......

Snad ti to pomůže
Jen pro info - nejedná se o commonrail ale PD.
Jestli myslíš přítlačák spojky, tak cena bude někde jinde - do 15tis komplet.
Našel jsem podobné téma a to prasklý píst. Uvidíme, jestli dneska bude čas to otevřít.
PD podle mě (ale nechci se hádat) má taky elektriku ke vstřikům), stejný jako je TDI-PD 81kW co dávali do Passata. 2000-2002
RacingManiac
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 11 kvě 2014, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od RacingManiac »

arlie píše:
RacingManiac píše:Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke .......

Snad ti to pomůže
Jen pro info - nejedná se o commonrail ale PD.
Jestli myslíš přítlačák spojky, tak cena bude někde jinde - do 15tis komplet.
Našel jsem podobné téma a to prasklý píst. Uvidíme, jestli dneska bude čas to otevřít.
PD podle mě (ale nechci se hádat) má taky elektriku ke vstřikům, stejný jako je TDI-PD 85kW co dávali do Passata. 2000-2002
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

RacingManiac píše:
arlie píše:
RacingManiac píše:Ahoj,

PD podle mě (ale nechci se hádat) má taky elektriku ke vstřikům, stejný jako je TDI-PD 85kW co dávali do Passata. 2000-2002
Ano, to máš pravdu. Jen jsem reagoval na tvou poznámku ohledně porovnání 2.0tdi commonrail.

Zítra už snad mechanik bude mít čas. Zkusím změřit tlak oleje, pak kouknem pod víko proč klepou "asi" hydroštely. A pak se uvidí.

Z jakých motorů se dají použít vnitřnosti do BPW - klika, ojnice, písty, vstřiky apod? Je nutné vše z BPW. Už pomalu zjišťuju dostupnost dílů po inzerátech.
Dík
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak už asi víme na čem jsme.
Ve víku jsme nic nenašli - možná podezření na jeden hydroštel.
Vše je ve spodku. Vydřená šála na třetím válci, ojnice pravděpodobně taky zohnutá.
Teď ještě najít příčinu. Mazání je ok.
Takže bude potřeba nejlépe asi celej spodek z BPW. Nemá někdo?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

přesně jak sem myslel (noteeth)

zkontoluj vyvažováky jestli tam jsou...
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jirka Kužel píše:přesně jak sem myslel (noteeth)
zkontoluj vyvažováky jestli tam jsou...
Tento problém se víceméně opakuje. Zde je část historie tohoto auta
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Stejný problém tam již byl. Co jsem akorát vyzjistil, tak nebyla bohužel srovnaná klika. Ale jestli je to opravdu příčinu opakované závady, to nevím. To bych potřeboval poradit.
Pohon olejového čerpadla tam je upravený od sharika4x4. Tlak oleje to dávalo ok.
Takže co teď? Sehnat celý spodek (což je skoro nemožné) nebo celý motor?
Má někdo?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Nemůže být tento opakovaný problém způsobený chipem?
Ladili to teda v DP, takže to bude kvalita. Ale třeba ten motor nesnese takový výkon.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Aktualizuji nový postup.
Sehnán jiný motor BPW. Začalo se s výměnou a vyskytly se potíže. Asi moje chyba, že jsem se pořádně nekoukl, co kupuji - motor měl sice na bloku vyraženo BPW, hlava byla také z BPW, ale číslo bloku je záhadné. Ukazuje to spíše na nějaké AWX, AVF nebo jiné 96kw PD. Přesvědčilo nás také to, že na klice chybělo ložisko pro uložení hřídele diferáku a olejové čerpadlo bylo bez vyvažováků (zjistili jsme, když jsme ho chtěli vyměnit za poladěný pohon čerpadla). Tudíž prekérka. Motor je nastrojený a připravený dát do auta. Nezbude asi nic jiného, než oddělat hlavu a změřit výbrus. Jinak nevím jak zjistit, co je to za blok.
Pro info 038 103 071 AN (výroba asi 2004)
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“