Stránka 1 z 3

výkon 200+ ASV

Napsal: 30 říj 2014, 20:04
od standa123
Zdarec chlapi..chci se zeptat na pár věcí......chtěl bych na svém aute (v popise) zvýšit výkon na nějakých 200 ps možná něco málo přes. V plánu mám - dát turbo VB
- 12 mm hlavu
- FMIC
- a trysky nechat ty co mám powerplus 764 stage 2

Moje otázka zní....zvládne to turbo VB ten výkon nebo už to chce větší a jestli to poberou i ty trysky stage 2. A jestli to zvládne vnitřek motoru, kód motoru je ASV.
- jiný věci už mám udělaný....spojka, komplet sání arl, podávačka v nádrži, egr off, kat off.....
díky za rady.....:-)

Napsal: 30 říj 2014, 20:48
od marena tdi
turbo ne . trysky mozna z odrenyma usima

Napsal: 30 říj 2014, 21:55
od Jarda S.
VB těch 200 dá, v grafech pár aut s nim je

Napsal: 30 říj 2014, 21:58
od standa123
takže pokud bych chtěl jit něco malo přes tech 200ps tak bych musel dat trysky race 520? a turbo 1756VK aspoň? nekde jsem četl ze ty stage 2 mají stejnou propustnost jako race520 .... je na tom něco pravda?

a co vnitřek motoru zvládne to? aspoň tech 190ps?

Napsal: 30 říj 2014, 22:10
od Ladas
200 na grafu nejni vše

Napsal: 31 říj 2014, 08:25
od peeeetr
Neni lepší nez honit vysledna čísla, koukat spis na prubeh toho vykonu?

Napsal: 31 říj 2014, 09:40
od standa123
To mas asi pravdu.....mam nejaky cil ale je to + - tak proto zjistuji jaky veci shanet a namontovat.......

Napsal: 31 říj 2014, 12:21
od toefuk
PP764 s 12mm hlavou daju 200PS, turbo skor 1752/56 nez VB, ak pojdes na soft k funovi tak bude lepsie ked hardware budes konzultovat s nim, alebo s upravcom co ti to bude ladit.

Napsal: 31 říj 2014, 12:36
od tomik leon11
hnad VB na 200 ps je blbost daj tam radsej 1756ku a trysky urcite race 520 tie pp 764 na ten vykon to je uz na hrane

Napsal: 31 říj 2014, 13:07
od standa123
Takze ty stage 2 to nedaji?

Napsal: 31 říj 2014, 15:45
od Qxkiller
jsem našel tady na foru, řek bych že dají
PP764 (5 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 5x0,230 - 154%
PP764 stage 2 (7 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 7x0,230 - 173%
RACE 520 (5 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 5x0,260 - 180 %
RACE 520 stage 2 (7 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 7x0,260 - 206%

ps: určitě by to ale chtělo větší hlavu čerpadla 11-12 mm aby neklesal tlak paliva a byla dobrá atomizace i při zvýšeném průtoku. Ale mam za to že je měl mařena nasazený ve svém autě tak ti asi řekne nejvíc. A někde jsem čet že fun na 764 naladil s VB a 12mm 208 koní bez kouře .

Napsal: 31 říj 2014, 17:25
od standa123
díkes tohle jsem potřeboval videt...nikde jsem ty hodnoty nemhl najít :-)
jinak ano je v plánu 12mm hlava.....+ FMIC
ale ted jestli dát turbo VB a nebo uz tu 1756vk .......:-)
ale spis dám asi to VB .......pro další navyseni vykonu to bude dobry a kdyztak bych do budoucna dal nekdy vetsi :-)

Napsal: 31 říj 2014, 17:44
od Qxkiller
ono to VB jestli ještě nemáš tak bych to spíš opravdu viděl na 1756 jelikož VB budeš dusit dosti na konci svého maxima s tím se ti zas zkrátí životnost , kdybys ho měl tak je to jiná se to prostě odjezdí . A ještě k těm turbům si dej pozor je fakt rozdíl nové vs. jeté vs. repase to mi řek každý úpravce co jsem se ptal na úpravu svého auta .

Napsal: 31 říj 2014, 19:51
od standa123
Jj. To je jasny ze nove je nove. Takze kdyz to reknu takhle tak do 190ps mi budr stacit VB a i ty trysky co mam a nad 200 menit i trysky a vetsi turbo? A jak je na to vnitrek motoru? Zvladne to?

Napsal: 31 říj 2014, 19:56
od TDIfun
standa123 píše:Jj. To je jasny ze nove je nove. Takze kdyz to reknu takhle tak do 190ps mi budr stacit VB a i ty trysky co mam a nad 200 menit i trysky a vetsi turbo? A jak je na to vnitrek motoru? Zvladne to?
Ja se na 200 dostal na PP s VB jen jednou jedinkrat ale v aute bylo legendarni cerpadlo od Holze, nepochopil jsem nikdy co v nem bylo ale davalo neskutecne. Na 200 dej Race a 1756, kdyz bude 220 nastvanej nebudes :-) VB bezpecne 185
P.S. 5 dirove trysky mi vychazej jako lepsi volba.